En rappenquote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs nog jeugdspeler geweest bij Feyenoord. Toen dat niet lukte is hij maar gaan eten.
Wat maakt het uit dat Bakkal niet uit Nederland weg wou, dat doet toch niks af aan Van Geel?quote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Bakkal moest weg bij PSV en kon naar Salsburg. Alleen hij wilde in Nederland blijven en Feyenoord was enige partij die hem wilde.
Guidetti moest uitgeleend worden en verschillende teams hadden interesse. Zaakwaarnemer, die hem eerst naar Twente bracht, zei dat Nederland wel een goede plek was. Dus vroegen aan Feyenoord of hij daar heen kon (Castaignos was net weg, dus weinig concurrentie voor hem).
Feyenoord haalde met Clasie Fernandes erbij, dus....
Meeste spelers halen het niet en die paar die het wel halen compenseren de restquote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Maraten het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat Bakkal niet uit Nederland weg wou, dat doet toch niks af aan Van Geel?
Toch goed gedaan dat terwijl meerdere clubs interesse hadden voor Guidetti dat wij hem binnenhaalden?
Het is nou eenmaal zo dat bij grote clubs meer mislukkelingen binnenkomen dan successen.
Ik geef toe dat ik het beleid van Van Geel dit jaar niet heel sterk vind (tot nu toe alleen Janmaat en Pelle een echte versterking), maar vorig jaar heeft ie het gewoon goed gedaan. Het is in ieder geval beter dan Beenhakker
Ik zeg ook nergens dat hij slecht werk heeft geleverd. Alleen hij wordt nu bijna als een heilige gezien, terwijl bij veel zaken meer geluk dan wijsheid was.quote:Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef Maraten het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat Bakkal niet uit Nederland weg wou, dat doet toch niks af aan Van Geel?
Toch goed gedaan dat terwijl meerdere clubs interesse hadden voor Guidetti dat wij hem binnenhaalden?
Het is nou eenmaal zo dat bij grote clubs meer mislukkelingen binnenkomen dan successen.
Ik geef toe dat ik het beleid van Van Geel dit jaar niet heel sterk vind (tot nu toe alleen Janmaat en Pelle een echte versterking), maar vorig jaar heeft ie het gewoon goed gedaan. Het is in ieder geval beter dan Beenhakker
Nu bijnaquote:Op zondag 4 november 2012 15:39 schreef Fok-it het volgende:
Schaken eraf graag. Nog niks goed gedaan.
Het is overtreding.quote:
En dan toch de beste van de Eredivisie zijnquote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
Wat een slechte keeper is dat ook, die van twente.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan toch de beste van de Eredivisie zijn
quote:Op zondag 4 november 2012 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan toch de beste van de Eredivisie zijn
Onmogelijke bal.quote:Op zondag 4 november 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
pelle wil het veel te moo idoen steeds.
Pietje staat hoger bij de fokmanager. Dus hij is beterquote:
oh dat is de absolute waarheid idd.quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pietje staat hoger bij de fokmanager. Dus hij is beter
Typischquote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
Twente komt er niet aan en toch staan ze 2-0 voor.
Tribune in de hens?quote:Op zondag 4 november 2012 15:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Eindelijk een klein beetje vuur van Feyenoord
De statistieken waren in de 1e helft ook in het voordeel van Feyenoord, behalve de doelpunten statistiek dan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
Twente komt er niet aan en toch staan ze 2-0 voor.
Blij dat je het met mij eens bent.quote:Op zondag 4 november 2012 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
oh dat is de absolute waarheid idd.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat hij slecht werk heeft geleverd. Alleen hij wordt nu bijna als een heilige gezien, terwijl bij veel zaken meer geluk dan wijsheid was.
Maar oke, hier gaan we het toch niet over eens wordenquote:Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een grote blunder
Viel wel mee, het was Castagnosquote:
Hallo Ajaxiedquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
wat kunnen ze toch lekker overdrijven die tukkertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |