Ik ook niet, ik zit naar voetbalwonder #1 Schaken en voetbalwonder #2 Immers te koekeloeren. Wat een droefenis, dat team.quote:
Ja, blundertje van Van Geel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
Mathijssen is altijd te laat.
3 jarige contract.![]()
Volgens mij heb jij het niet zo op Maaskant of welquote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Groningen had al 16 jaar thuis niet verloren van NEC, het Maaskant effect begint zichtbaar te worden.
Aha, bedankt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Mathijsen krijgt heel vaak geel doordat hij te laat is.
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.quote:
Ah, okee. Je bent één van de weinige die dit doorhad geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Mathijsen krijgt heel vaak geel doordat hij te laat is.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet zo op Maaskant of wel
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajaxquote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.
Kan gewoon niet met geld omgaan.
Immers ook al.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, is het je #ikgaajacied422irriterendag?
Verkopen kan hij wél idd.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajax
16 miljoen voor Babel
Ja, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als het aantrekken van Vormer en Immers.
Daarom zei is heel specifiek aankoopbeleid.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajax
16 miljoen voor Babel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |