PSV - Heracles niet te vergeten Stijn.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hele weekend is kut geworden. Valt tegen, behalve Juve - Inter
PSV - Heracles slecht vinden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loopeendquote:
Ze kunnen nog wel 2 goaltjes maken, niet te snel opgeven.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers maakt gewoon weer hattrick.quote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel 2 goaltjes maken, niet te snel opgeven.
Stijn heeft geen goed weekendquote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel 2 goaltjes maken, niet te snel opgeven.
Barcelona is nu alleen koploperquote:Op zondag 4 november 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op joh kutstevenquote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn heeft geen goed weekend
Eerst verliest zijn 2e club Ajax
Dan wint zijn grootste rivaal Psv
En nu zijn staat zijn nr1 club achter tegen zijn andere rivaal twente
quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
Zijn club tegen zijn grootste vijand. Sucks to be Stijn.quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.quote:Op zondag 4 november 2012 15:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Heeft Finnbogason nu nog elke wedstrijd gescoord?
Ik had verwacht dat hij op dit moment al ontslagen zou zijnquote:Op zondag 4 november 2012 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht breekt wat clubrecords, en dat met een trainer die maar beter assistent kan worden.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie het niet gebeurenquote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef Buitendam het volgende:
2-1 voor rust, breng de wedstrijd weer eens op gang, trage trekzakken.
Idd. Twente heeft volledige controle.quote:
Ik ook niet, ik zit naar voetbalwonder #1 Schaken en voetbalwonder #2 Immers te koekeloeren. Wat een droefenis, dat team.quote:
Ja, blundertje van Van Geel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
Mathijssen is altijd te laat.
3 jarige contract.![]()
Volgens mij heb jij het niet zo op Maaskant of welquote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Groningen had al 16 jaar thuis niet verloren van NEC, het Maaskant effect begint zichtbaar te worden.
Aha, bedankt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Mathijsen krijgt heel vaak geel doordat hij te laat is.
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.quote:
Ah, okee. Je bent één van de weinige die dit doorhad geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Mathijsen krijgt heel vaak geel doordat hij te laat is.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet zo op Maaskant of wel
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajaxquote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.
Kan gewoon niet met geld omgaan.
Immers ook al.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, is het je #ikgaajacied422irriterendag?
Verkopen kan hij wél idd.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajax
16 miljoen voor Babel
Ja, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als het aantrekken van Vormer en Immers.
Daarom zei is heel specifiek aankoopbeleid.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah hij verkocht spelers als een malle bij Ajax
16 miljoen voor Babel
Kut Steven, dat is mijn werk.quote:Op zondag 4 november 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, is het je #ikgaajacied422irriterendag?
Bij Feyenoord heeft hij daar geen problemen mee, daar is geen geld.quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Geel hele aankoopbeleid (bij Ajax en nu bij Feyenoord) is een hele grote blunder.
Immers ook al.
Goed om het geld dat er dan wel beschikbaar is op die manier te besteden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij Feyenoord heeft hij daar geen problemen mee, daar is geen geld.
Bakkal, Guidetti en Clasie zijn blunders jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Immers ook al.
Clasie komt uit de eigen jeugd, eiquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Bakkal, Guidetti en Clasie zijn blunders ja
Pellequote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Met dit soort mensen ga ik niet eens in discussie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Guidetti? Hmhmmm.quote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en Koemanquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Clasie komt uit de eigen jeugd, ei
Willems?quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef alors het volgende:
Gezellig, Jethro en zijn bontkraag zijn er ook.
Ja hoorquote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en Koeman
Genoeg spelers die ze terughalen die echt niet slagen bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
Toch teruggehaald van Excelsior en niemand die had verwacht dat ie het eerste seizoen meteen zo zou spelen behalve Van Geel en Koeman
Uit complete armoede, ja. Daarom zijn er ook verschillende gewoon geflopt. Halen en kijken of er wat mee gedaan kan worden. Als het niet zo is val je je er nog geen breuk aan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
quote:
Jetro Trullquote:
Ik ga het toch maar proberen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:23 schreef Maraten het volgende:
[..]
Nee, maar verbaasd mij wel waarom hij daar heen gaat.quote:
Serieusquote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Bakkal moest weg bij PSV en kon naar Salsburg. Alleen hij wilde in Nederland blijven en Feyenoord was enige partij die hem wilde.
Guidetti moest uitgeleend worden en verschillende teams hadden interesse. Zaakwaarnemer, die hem eerst naar Twente bracht, zij dat Nederland wel een goede plek was. Dus vroegen aan Feyenoord of hij daar heen kon (Castaignos was net weg, dus weinig concurrentie voor hem).
Feyenoord haalde met Clasie Fernandes erbij, dus....
Zo een lange verhaal en dan dit.quote:
Zo jammer inderdaad, want je ging het proberenquote:
kwamquote:Op zondag 4 november 2012 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Rosales kon bij die eerste goal zo makkelijk kappen omdat die Boetius als een kip zonder kop op hem af komt rennen.
gadverdamme.quote:
Ah ik dacht hem ook al ergens van te kennen, die dikke met die pet jaquote:
haha sukkel, het is nied.quote:
Die dikke met die pet is nog jeugdtrainer geweest ook, of hij is het zelfs nogquote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ah ik dacht hem ook al ergens van te kennen, die dikke met die pet ja
Zelfs nog jeugdspeler geweest bij Feyenoord. Toen dat niet lukte is hij maar gaan eten.quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die dikke met die pet is nog jeugdtrainer geweest ook, of hij is het zelfs nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |