Veel beter dan vorig seizoen kan bijna niet voor Nederland. Misschien maar goed ook, aangezien het in een pre-olympisch jaar altijd goed gaat en tijdens de OS zelf het toch een beetje tegen valt...quote:Op zondag 4 november 2012 15:06 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat dit seizoen gaat brengen
Ja, ziet er niet uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Hebben jullie op die stream ook 2/3 vakken?
En dat linkerbeen waar hij het net over had viel ook uit beeld zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef heywoodu het volgende:
"De man links" was bij mij de man rechts
Nou ja, zal nog wel hersteld worden met dat beeld denk ik
Even KPN testbeeld gezien, maar nog steeds split screen. Ik denk dat de draadjes omgedraaid moeten wordenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:40 schreef Animalmix het volgende:
Pien Keulstra:
http://schaatsen.nl/nieuws/2012-10-08-time-out-voor-pien-keulstra
Hoe oud is die foto.... En het is niet altijd te zien he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er toch niet echt uit als iemand die anorexia heeft
2011. Misschien is mijn beeld van 38kg wegende "modellen" ook niet helemaal terecht?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe oud is die foto.... En het is niet altijd te zien he.
Nee en aangezien ze al wel in behandeling is zal ze ook niet zo worden. Hoop ik..quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
2011. Misschien is mijn beeld van 38kg wegende "modellen" ook niet helemaal terecht?
Omdat schaatsers veel spieren hebben duurt het langer voordat ze er mager uit gaan zien...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er toch niet echt uit als iemand die anorexia heeft
Klopt nog steeds niet.. Maurice schaatste net die 6.31.08..quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:48 schreef borisz het volgende:
Dweil.
1 Robert Bovenhuis 6:26.11
2 Frank Vreugdenhil 6:27.71 +1.60
3 Crispijn Ariëns 6:31.08 +4.97
4 Arjan Stroetinga 6:31.63 +5.52
5 Arjen van der Kieft 6:31.82 +5.71
6 Maurice Vriend 6:34.41 +8.30
7 Pim Cazemier 6:35.73 +9.62
8 Frank Hermans 6:39.42 +13.31
net zo'n held als tj flowers!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef Szura het volgende:
Bob de Jong, wat hoop ik dat die knakker faalt
Nou sorry maar hier word de jong wel even flink te kort gedaan. De jong heeft een briljante staat van dienst in het schaatsen , iets wat bloemen nooit gaat halen.quote:
ik ook niet.quote:
nos nu ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef Aguero het volgende:
Hier heb ik gewoon beeld:
http://schaatsen.nl/kpn-nk-afstanden-2013/live/livestream
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:17 schreef Montov het volgende:
5 keer binnenbaan, 5 keer buitenbaan in de top 10. Gelukkig, het hoeft niet 2 keer gereden te worden zoals een 500m.
dat heeft nog lang geduurd danquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
Het seizoen is net twee uur begonnen, maar ik ben Herbert Dijkstra al helemaal zat.
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
Het seizoen is net twee uur begonnen, maar ik ben Herbert Dijkstra al helemaal zat.
Of toen Kramer van 30.1 naar 29.9 versnelde. 'HOHOHO, DAAR KOMT KRAMER, NE-GEN-EN-TWIN-TIG-NE-GEN.' (nou ja, iets in die trant was het).quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .
Zei hij ook nog heel hard "HAH!" er achteraan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of toen Kramer van 30.1 naar 29.9 versnelde. 'HOHOHO, DAAR KOMT KRAMER, NE-GEN-EN-TWIN-TIG-NE-GEN.' (nou ja, iets in die trant was het).
Dat zei ik net hier thuis ook. "Dat doet hij wel vaker toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .
net ook; 'Twee gouden medailles zijn al vergeven, en er volgt ook nog een derde vandaag'quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zei ik net hier thuis ook. "Dat doet hij wel vaker toch?"
"Een man die al goud op zak heeft.."quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
net ook; 'Twee gouden medailles zijn al vergeven, en er volgt ook nog een derde vandaag'
hij vergeet even dat er 2 500 meters zijn
haar wulpse houding is het niet helemaal , zie de FHM paar jaar terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Szura het volgende:
Gerritsen, wanneer komt ze nou eens in de Playboy...
GRoenewoldquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Silenus het volgende:
Welk viswijf zit daar steeds zo te bleren?
Zij zitv toch bij team van Veenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef franklop het volgende:
hoe kan iemand als leenstra nou geen sponsor hebben?
Daar zit in ieder geval geen 'grote' sponsor bij die zijn naam eraan verbind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Zij zitv toch bij team van Veen
Ja Wüst moest er echt wel flatout voor gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef komrad het volgende:
sterk van Wust maar zegt ook veel over de tijd van van Beek.
hoe dom kun je zijn iddquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef Szura het volgende:
Zo ervaren en dan zo'n achterlijke wissel
Hoezo? Met achterlangs kruisen ben je sowieso gezien. Het is geen allround wedstrijd. Dit was gewoon een gok of het goed zou uitpakken. Waarchijnlijk niet, maar beter dan het alternatief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef Szura het volgende:
Zo ervaren en dan zo'n achterlijke wissel
dat was idd mn eerste gedachte ook, is ze weer terug?quote:
Inderdaad, vreselijk.:')quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Silenus het volgende:
Welk viswijf zit daar steeds zo te bleren?
1:57 in thialf is ook en serieus goede tijd!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof. Wüst is echt onder de indruk van Van Beek![]()
Terecht ook
dat legt hier 3 kilometer vandaan, daar hadden ze lange tijd maar twee straten, de A en de Bquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef heywoodu het volgende:
"De Ottolanders onder u weten waar dat ligt"
Ik moest lachen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
dat legt hier 3 kilometer vandaan, daar hadden ze lange tijd maar twee straten, de A en de B
Ah ja Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Snoeks, met net het pareltje, het nadeel van de top 5 is dat er maar 5 inpassen.
twitter:rgroenewold twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 23:11:20Bij deze mijn excuses voor de gehoorbeschadiging bij menigeen thuis. Het microfoontje vd #NOS deed het iets te goed!! #sorry #kpnnk reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:42 schreef heywoodu het volgende:
twitter:rgroenewold twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 23:11:20Bij deze mijn excuses voor de gehoorbeschadiging bij menigeen thuis. Het microfoontje vd #NOS deed het iets te goed!! #sorry #kpnnk reageer retweet
Nou ja, ik denk dat er net zo goed mensen zijn die de World Tour Finals willen zien natuurlijk, zijn ook zat mensen die geen reet om schaatsen geven, zeker niet als het een NK is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:09 schreef danos het volgende:
NOS fail weer, pas om 15.50 uitzending...
Ik begrijp echt helemaal niks van de keuzes die de NOS maakt, gister ook in het sportjournaal, alleen de laatste 400m van Kramer, een kort interview en dan de rest van de dag in 25sec. Vervolgens laten ze wel weer wat zien van dat tennis toernooi in London, wat volgens mij echt niemand iets boeit?
Zal wel een koopje zijn geweest op de zendrechtenmarktplaats.
Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Doet bij jullie de livestream het?
Je gebruikt wel gewoon: http://nos.nl/sport/schaatsen/live/ ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Damn, dan ligt het dus aan mij/gaat puzzelen
Ja, de startlijst komt zeker niet in de samenvatting terug.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:02 schreef Guppyfriend het volgende:
"Dag internetters, daar bent u weer"
Schaatsers mogen nu een top 3 van persoonlijke voorkeur opgeven, en daar wordt rekenig mee gehouden om te draaien tijdens de rit.quote:
Volgens mij is de kans 1 op 19 (want één van de 19 anderen schaatst tegen haar).quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:05 schreef Montov het volgende:
En over de kans van 2 keer een Jorien in dezelfde rit, is dat niet 10%? Er zijn 10 ritten, de eerste Jorien komt in een willekeurige rit, en de kans van de tweede Jorien in dezelfde rit is 1 op de 10. Toch?
Nee, volgens mij is het niet zo eenvoudig. Dat is als je ervan uit gaat dat Jorien1 altijd in rit1 start. Als ze allebei in een willekeurige rit starten, is het anders. Maar ik weer niet meer hoe...quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:05 schreef Montov het volgende:
En over de kans van 2 keer een Jorien in dezelfde rit, is dat niet 10%? Er zijn 10 ritten, de eerste Jorien komt in een willekeurige rit, en de kans van de tweede Jorien in dezelfde rit is 1 op de 10. Toch?
Volgens mij is de kans dat Jorien1 in rit1 start 1 op 20, dat de andere Jorien in die rit start is 1 op 19. Die kans is dus 1/20*1/19. Voor alle andere ritten is dat ook weer zo. En andersom moet je dan ook meerekenen, dus is dan 20*(1/20*1/19). Dat is dan weer 1/19. En dat maal twee, vanwege de De Vriesen. Kortom de kans is 10,5%.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het niet zo eenvoudig. Dat is als je ervan uit gaat dat Jorien1 altijd in rit1 start. Als ze allebei in een willekeurige rit starten, is het anders. Maar ik weer niet meer hoe...
En vooral vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
er wordt over de hele linie verrassend goed gereden dit weekend
Jaaquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa![]()
Ik heb op een of andere manier altijd wel een zwak voor haarze staat er toch altijd maar wel weer
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Jaa![]()
Ik heb op een of andere manier altijd wel een zwak voor haarze staat er toch altijd maar wel weer
En het wereldbekercircuit gaat dit jaar ook kennis met haar makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa![]()
Coolquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het wereldbekercircuit gaat dit jaar ook kennis met haar maken
Nou ja, er zijn er ook genoeg wel. Ik denk dat we "gewoon" Verweij, Blokhuijsen, Bloemen, Ket gaan zien in de World cups en misschien nog 1 verrassing.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef borisz het volgende:
De schaatsmijl nu. Grote lijst van afwezigen.
Ik vind het extra steun voor de ogen-dicht-theoriequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze gaan wel hard moet die tulpjes anders
Anice Das is zo gek nog nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het extra steun voor de ogen-dicht-theorie
Nou, maar goed dat er geen geld op stondquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn er ook genoeg wel. Ik denk dat we "gewoon" Verweij, Blokhuijsen, Bloemen, Ket gaan zien in de World cups en misschien nog 1 verrassing.
Winnende tijd vandaag: 1:47,6. Let maar op
En wat doe je dan met de 2 die met dezelfde eindtijd 4e en 5e staan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:19 schreef komrad het volgende:
Tsja en ga je de beste presentatie, die een ander in de weg rijdt en dus DQ, selecteren?
ik ook , hij mag op training eerst nog wat kruisingen oefenen....quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat doe je dan met de 2 die met dezelfde eindtijd 4e en 5e staan?
Ik zou 'm thuis laten. Dergelijke stommiteiten moeten afgestraft worden.
Je wilt internationaal toch wedstrijden winnen. Het is niet dat Koen altijd zulke vreemde acties uithaald. Een tijd van 1.45, waarmee die twee seconden sneller is dan Nuis, ja ik zou hem selecteren! Sowieso.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat doe je dan met de 2 die met dezelfde eindtijd 4e en 5e staan?
Ik zou 'm thuis laten. Dergelijke stommiteiten moeten afgestraft worden.
Ik kan me ook voorstellen dat Pim Schippers zich dan dubbel genaaid voelt. Hij heeft er toch tijd door verloren, en had anders een goede kans dat 'ie sneller had gereden dan die 1.47.76 van de 4e plek. Dat is namelijk 0.6 onder zijn tijd, en dat heeft 'ie er denk ik zeker door verloren. En dan zou Koen Verweij wel door mogen en hij niet? Dan zou ik protesteren dat ik die aanwijsplek wil hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:35 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ook , hij mag op training eerst nog wat kruisingen oefenen....
Als je hier zulke stommiteiten uithaalt, kan dat elders ook. En zoals ik hierboven zeg, heeft 'ie ook Schippers nog eens genaaid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:41 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Je wilt internationaal toch wedstrijden winnen. Het is niet dat Koen altijd zulke vreemde acties uithaald. Een tijd van 1.45, waarmee die twee seconden sneller is dan Nuis, ja ik zou hem selecteren! Sowieso.
2?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:41 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Je wilt internationaal toch wedstrijden winnen. Het is niet dat Koen altijd zulke vreemde acties uithaald. Een tijd van 1.45, waarmee die twee seconden sneller is dan Nuis, ja ik zou hem selecteren! Sowieso.
Alleen al daarom kan het sowieso niet iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, goed. Maar wat doe je dat met de gedeelde vierde plaats? Iene-miene-mutte?
Je zou nog kunnen zeggen om dan Schippers ook mee te nemen, maar ja, er is maar één aanwijsplek, dus dat kan ook niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen al daarom kan het sowieso niet idd
Jawel. Maar denk jij dat ie er dan nog een keer zo'n goede 1500m uitperst?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
Mag Schippers niet opnieuw rijden door te veel hinder?
Ja, maar dan ben je zelden sneller, omdat de 1e 1500 m in de benen zit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
Oh neequote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg hoe zit dat met Leenstra en Das? ik zou maar vast naar die duizendsten gaan kijken, die konden weleens 5 en 6 gaan worden
Ja, dat zou mogen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
twitter:SvenKramer86 twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 17:31:22Geen 10 km morgen voor mij op #KPNNK. Volledige focus op 5 km volgende week bij WC reageer retweet
Eens, het zijn niet de meest belangrijke wedstrijden dit jaar, dus jammer maar helaas voor Verweij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch knap dat ze er in slagen om zelfs met een waterdicht kwalificatiesysteem weer met een situatie te komen dat het niet voldoet.
Ik zeg: Verwey nu thuishouden, mag ie z'n zonden overdenken en zsm instromen. Gaat ie nu wel dan stimuleer je asociaal gedrag (plus, zo belangrijk zijn die eerste wereldbekers ook niet voor de KNSB).
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 11 november 2012 13:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Ket en Verweij erg goed. Ket goed genoeg voor WC?
Ik denk dat die duizendsten al een schijnnauwkeurigheid geven. Misschien hondersten zelfs al.quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geeft een schijn nauwkeurigheid.
je moet toch watquote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij honderdsten kun je het verschil soms al zien met de schaatsen wel of niet over de lijn...quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat die duizendsten al een schijnnauwkeurigheid geven. Misschien hondersten zelfs al.
In onderlinge duels wel ja, maar het effectief meten van de tijd is toch nog wat anders.quote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij honderdsten kun je het verschil soms al zien met de schaatsen wel of niet over de lijn...
En of de buiten- en binnenbaan nauwkeurig genoeg zijn qua afstand is ook de vraag.quote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
In onderlinge duels wel ja, maar het effectief meten van de tijd is toch nog wat anders.
En de rijder op de buitenbaan hoort het startschot eerder dan de rijder op de binnenbaan. Dat scheelt ook een paar honderdste van een seconde.quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En of de buiten- en binnenbaan nauwkeurig genoeg zijn qua afstand is ook de vraag.
En dan gewoon skate-off om te bepalen wie zich plaatst, als dat bij de betreffende wedstrijd aan de orde is?quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Je moet i.i.g. wel 100% zeker zijn dat iemand die 1.09.728 echt sneller is dan iemand die 1.09.729 rijdt. Ik heb mijn twijfels of dat zo is. Dan kun je ze beter dezelfde tijd geven.
Ja, dat moet je eigenlijk ook niet willen, maar als het verschil zo klein is, dan kun je net zo goed een muntje werpen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan gewoon skate-off om te bepalen wie zich plaatst, als dat bij de betreffende wedstrijd aan de orde is?
Skate-off lijkt me dan sowieso wel eerlijker ja.quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, dat moet je eigenlijk ook niet willen, maar als het verschil zo klein is, dan kun je net zo goed een muntje werpen.
Of je laat degene met de beste slotronde in zo'n geval winnen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Skate-off lijkt me dan sowieso wel eerlijker ja.
quote:
Mwah, weet ik niet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of je laat degene met de beste slotronde in zo'n geval winnen.
Skiërs ook, ligt aan het jaargetijde misschienquote:Op zondag 11 november 2012 14:27 schreef danos het volgende:
Waarom zijn veel van die schaatsers toch alllltijd ziek
Topsporters hebben vaak een lage weerstand.quote:Op zondag 11 november 2012 14:27 schreef danos het volgende:
Waarom zijn veel van die schaatsers toch alllltijd ziek
Is dat bij atleten ook zo dan? Wielrenners hoor je er ook nooit overquote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Topsporters hebben vaak een lage weerstand.
quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef danos het volgende:
[..]
Is dat bij atleten ook zo dan? Wielrenners hoor je er ook nooit over
Valkenburg gaat idd bij de allround-toernooien echt om de prijzen meedoen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer voor Valkenburg. Maar die zou in deze vorm best mee kunnen doen voor de prijzen op de allroundkampioenschappen. En al met al is het een prima 1000 voor haar.
Dat doet een honderdste eigenlijk al...quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
bovendien vind ik dat ze 1/128e of in 1/1024e moeten metenquote:Op zondag 11 november 2012 14:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat doet een honderdste eigenlijk al...
Hoezo?quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert Dijkstra solliciteert naar ontslag.
Hexadecimale tijdsweergave zou mooi zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef komrad het volgende:
[..]
bovendien vind ik dat ze 1/128e of in 1/1024e moeten meten
5km informatie doorgeven terwijl het nog op tv moet komen.quote:
Die solliciteert al een aantal jaar naar ontslag, maar de NOS lijkt het maar niet te willen horenquote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert Dijkstra solliciteert naar ontslag.
in dit topic is iedereen voor!quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die solliciteert al een aantal jaar naar ontslag, maar de NOS lijkt het maar niet te willen horen
Waar is Gerritsen?quote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het al mooi dat Dijkstra niet zit te schreeuwen waar Gesink en Menchov zitten.
Waar is Mollema? Hahaaaa daar is ie..quote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het al mooi dat Dijkstra niet zit te schreeuwen waar Gesink en Menchov zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |