dat legt hier 3 kilometer vandaan, daar hadden ze lange tijd maar twee straten, de A en de Bquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef heywoodu het volgende:
"De Ottolanders onder u weten waar dat ligt"
Ik moest lachen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
dat legt hier 3 kilometer vandaan, daar hadden ze lange tijd maar twee straten, de A en de B
Ah ja Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Snoeks, met net het pareltje, het nadeel van de top 5 is dat er maar 5 inpassen.
twitter:rgroenewold twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 23:11:20Bij deze mijn excuses voor de gehoorbeschadiging bij menigeen thuis. Het microfoontje vd #NOS deed het iets te goed!! #sorry #kpnnk reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:42 schreef heywoodu het volgende:
twitter:rgroenewold twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 23:11:20Bij deze mijn excuses voor de gehoorbeschadiging bij menigeen thuis. Het microfoontje vd #NOS deed het iets te goed!! #sorry #kpnnk reageer retweet
Nou ja, ik denk dat er net zo goed mensen zijn die de World Tour Finals willen zien natuurlijk, zijn ook zat mensen die geen reet om schaatsen geven, zeker niet als het een NK is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:09 schreef danos het volgende:
NOS fail weer, pas om 15.50 uitzending...
Ik begrijp echt helemaal niks van de keuzes die de NOS maakt, gister ook in het sportjournaal, alleen de laatste 400m van Kramer, een kort interview en dan de rest van de dag in 25sec. Vervolgens laten ze wel weer wat zien van dat tennis toernooi in London, wat volgens mij echt niemand iets boeit?
Zal wel een koopje zijn geweest op de zendrechtenmarktplaats.
Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Doet bij jullie de livestream het?
Je gebruikt wel gewoon: http://nos.nl/sport/schaatsen/live/ ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Damn, dan ligt het dus aan mij/gaat puzzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |