En vooral vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
er wordt over de hele linie verrassend goed gereden dit weekend
Jaaquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa![]()
Ik heb op een of andere manier altijd wel een zwak voor haarze staat er toch altijd maar wel weer
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Jaa![]()
Ik heb op een of andere manier altijd wel een zwak voor haarze staat er toch altijd maar wel weer
En het wereldbekercircuit gaat dit jaar ook kennis met haar makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa![]()
Coolquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het wereldbekercircuit gaat dit jaar ook kennis met haar maken
Nou ja, er zijn er ook genoeg wel. Ik denk dat we "gewoon" Verweij, Blokhuijsen, Bloemen, Ket gaan zien in de World cups en misschien nog 1 verrassing.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef borisz het volgende:
De schaatsmijl nu. Grote lijst van afwezigen.
Ik vind het extra steun voor de ogen-dicht-theoriequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze gaan wel hard moet die tulpjes anders
Anice Das is zo gek nog nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het extra steun voor de ogen-dicht-theorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |