Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
Het seizoen is net twee uur begonnen, maar ik ben Herbert Dijkstra al helemaal zat.
Of toen Kramer van 30.1 naar 29.9 versnelde. 'HOHOHO, DAAR KOMT KRAMER, NE-GEN-EN-TWIN-TIG-NE-GEN.' (nou ja, iets in die trant was het).quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .
Zei hij ook nog heel hard "HAH!" er achteraan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of toen Kramer van 30.1 naar 29.9 versnelde. 'HOHOHO, DAAR KOMT KRAMER, NE-GEN-EN-TWIN-TIG-NE-GEN.' (nou ja, iets in die trant was het).
Dat zei ik net hier thuis ook. "Dat doet hij wel vaker toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .
net ook; 'Twee gouden medailles zijn al vergeven, en er volgt ook nog een derde vandaag'quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zei ik net hier thuis ook. "Dat doet hij wel vaker toch?"
"Een man die al goud op zak heeft.."quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
net ook; 'Twee gouden medailles zijn al vergeven, en er volgt ook nog een derde vandaag'
hij vergeet even dat er 2 500 meters zijn
haar wulpse houding is het niet helemaal , zie de FHM paar jaar terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Szura het volgende:
Gerritsen, wanneer komt ze nou eens in de Playboy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |