quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:17 schreef Montov het volgende:
5 keer binnenbaan, 5 keer buitenbaan in de top 10. Gelukkig, het hoeft niet 2 keer gereden te worden zoals een 500m.
dat heeft nog lang geduurd danquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
Het seizoen is net twee uur begonnen, maar ik ben Herbert Dijkstra al helemaal zat.
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:18 schreef FredWielergek het volgende:
Het seizoen is net twee uur begonnen, maar ik ben Herbert Dijkstra al helemaal zat.
Of toen Kramer van 30.1 naar 29.9 versnelde. 'HOHOHO, DAAR KOMT KRAMER, NE-GEN-EN-TWIN-TIG-NE-GEN.' (nou ja, iets in die trant was het).quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .
Zei hij ook nog heel hard "HAH!" er achteraan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of toen Kramer van 30.1 naar 29.9 versnelde. 'HOHOHO, DAAR KOMT KRAMER, NE-GEN-EN-TWIN-TIG-NE-GEN.' (nou ja, iets in die trant was het).
Dat zei ik net hier thuis ook. "Dat doet hij wel vaker toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij mij was dat moment daar toen hij zei " DIT IS HEEL ZELDEN VERTOOND" terwijl ik dacht 'ah, de typische kramerversnelling' .
net ook; 'Twee gouden medailles zijn al vergeven, en er volgt ook nog een derde vandaag'quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zei ik net hier thuis ook. "Dat doet hij wel vaker toch?"
"Een man die al goud op zak heeft.."quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
net ook; 'Twee gouden medailles zijn al vergeven, en er volgt ook nog een derde vandaag'
hij vergeet even dat er 2 500 meters zijn
haar wulpse houding is het niet helemaal , zie de FHM paar jaar terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Szura het volgende:
Gerritsen, wanneer komt ze nou eens in de Playboy...
GRoenewoldquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:55 schreef Silenus het volgende:
Welk viswijf zit daar steeds zo te bleren?
Zij zitv toch bij team van Veenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef franklop het volgende:
hoe kan iemand als leenstra nou geen sponsor hebben?
Daar zit in ieder geval geen 'grote' sponsor bij die zijn naam eraan verbind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Zij zitv toch bij team van Veen
Ja Wüst moest er echt wel flatout voor gaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef komrad het volgende:
sterk van Wust maar zegt ook veel over de tijd van van Beek.
hoe dom kun je zijn iddquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef Szura het volgende:
Zo ervaren en dan zo'n achterlijke wissel
Hoezo? Met achterlangs kruisen ben je sowieso gezien. Het is geen allround wedstrijd. Dit was gewoon een gok of het goed zou uitpakken. Waarchijnlijk niet, maar beter dan het alternatief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef Szura het volgende:
Zo ervaren en dan zo'n achterlijke wissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |