Ik denk dat die duizendsten al een schijnnauwkeurigheid geven. Misschien hondersten zelfs al.quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geeft een schijn nauwkeurigheid.
je moet toch watquote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geeft een schijn nauwkeurigheid.
Bij honderdsten kun je het verschil soms al zien met de schaatsen wel of niet over de lijn...quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat die duizendsten al een schijnnauwkeurigheid geven. Misschien hondersten zelfs al.
In onderlinge duels wel ja, maar het effectief meten van de tijd is toch nog wat anders.quote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij honderdsten kun je het verschil soms al zien met de schaatsen wel of niet over de lijn...
En of de buiten- en binnenbaan nauwkeurig genoeg zijn qua afstand is ook de vraag.quote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
In onderlinge duels wel ja, maar het effectief meten van de tijd is toch nog wat anders.
En de rijder op de buitenbaan hoort het startschot eerder dan de rijder op de binnenbaan. Dat scheelt ook een paar honderdste van een seconde.quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En of de buiten- en binnenbaan nauwkeurig genoeg zijn qua afstand is ook de vraag.
En dan gewoon skate-off om te bepalen wie zich plaatst, als dat bij de betreffende wedstrijd aan de orde is?quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Je moet i.i.g. wel 100% zeker zijn dat iemand die 1.09.728 echt sneller is dan iemand die 1.09.729 rijdt. Ik heb mijn twijfels of dat zo is. Dan kun je ze beter dezelfde tijd geven.
Ja, dat moet je eigenlijk ook niet willen, maar als het verschil zo klein is, dan kun je net zo goed een muntje werpen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan gewoon skate-off om te bepalen wie zich plaatst, als dat bij de betreffende wedstrijd aan de orde is?
Skate-off lijkt me dan sowieso wel eerlijker ja.quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, dat moet je eigenlijk ook niet willen, maar als het verschil zo klein is, dan kun je net zo goed een muntje werpen.
Of je laat degene met de beste slotronde in zo'n geval winnen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Skate-off lijkt me dan sowieso wel eerlijker ja.
quote:
Mwah, weet ik niet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of je laat degene met de beste slotronde in zo'n geval winnen.
Skiėrs ook, ligt aan het jaargetijde misschienquote:Op zondag 11 november 2012 14:27 schreef danos het volgende:
Waarom zijn veel van die schaatsers toch alllltijd ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |