Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

18 jr., helmond, 73k.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Media Markt verkoopt eerste ruimtereis
Zou het ook al echt betaald zijn enzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
18 jr., helmond, 73k.
Waarom heb ik zo'n idee dat een vooroordeel terecht is nu...
Eindhovenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Media Markt verkoopt eerste ruimtereis
Dat wordt morgen betaald las ik ergens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou het ook al echt betaald zijn enzo?
kloptquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat wordt morgen betaald las ik ergens.
Dat gastje zou als het goed is morgen "even" 73k euro gaan lappen bij de MM in Eindhoven...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou het ook al echt betaald zijn enzo?
....quote:
eindhovenquote:
Houdoequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:57 schreef MPG het volgende:
Tijd om de fiets te pakken.
Tot later lieve koffieleutjes![]()
.
ohquote:
ik meen het niet.quote:
slaap lekkerquote:
Nogal. Ze hebben ons in de steek gelatenquote:
ja?quote:
schorriemorriequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nogal. Ze hebben ons in de steek gelaten
Jawel sowieson Anoukquote:
vroeger was ze wel leuk. Nu vind ik haar gewoon viesquote:
ja maar de muziek is okéquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
vroeger was ze wel leuk. Nu vind ik haar gewoon vies
Van sommige liedjes word ik spontaan vrolijkquote:
Ik heb geen Spotify..quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
http://open.spotify.com/track/6L0zkASp1b66hmLiM7hd6J
Thanks!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=u1ZUPN-zswY
Dat is em
Deze man is niet serieus.quote:
wel een hippe brilquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Deze man is niet serieus.
[ afbeelding ]
Ik krijg er kippenvel van.
Ik ook, bij van de Vorst ziet sterrenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:23 schreef JJdJ1984 het volgende:
Tof nummer ja! Hoorde gisteren pas dat hij dat was
jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ook, bij van de Vorst ziet sterren
quote:
Dat vond je vast niet erg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook verplicht mee moeten kijken.
Hij mocht niet op Voetbal International
Kun je dat niet terugzien op de een of andere manier?quote:
Dat wilde ik dus doen via uitzending gemist, maar ze hebben hier xms en dan moet je er apart voor betalen. straks maar op de laptop terugkijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kun je dat niet terugzien op de een of andere manier?
xms?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus doen via uitzending gemist, maar ze hebben hier xms en dan moet je er apart voor betalen. straks maar op de laptop terugkijken.
Gelukkig heb ik wel eredivisie live voor morgen geregeld.
glasvezel providerquote:
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
glasvezel provider
Veel betalen voor weinig
Op het eerste gezicht lijken ze goedkoper als kpn, alleen krijg je bij kpn ook veel meer.
Hadden ze niemand die hun kon adviseren?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
mijn ouders dus ook niet, die hebben alleen naar de prijs gekeken.
quote:
Ik wilde vragen of je nog plannen hebt voor dit weekend. Maar dat zal ik maar niet doenquote:
jawel, maar daar hebben ze niet naar geluisterdquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hadden ze niemand die hun kon adviseren?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je nog plannen hebt voor dit weekend. Maar dat zal ik maar niet doen![]()
Auch. Maar ik neem trouwens ook niet zomaar advies van iedereen aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jawel, maar daar hebben ze niet naar geluisterd
nee, maar daar ben je een vrouw voor hequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Auch. Maar ik neem trouwens ook niet zomaar advies van iedereen aan
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, maar daar ben je een vrouw voor he
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat het genetisch bepaald is dat je eigenwijs bent
jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?
quote:
Praten jullie even verderquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nee dat wil niet zeggen dat je eigenwijs bent
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij is bang dat je hem anders gaat slaan
Dat lijkt me geen goed plan.quote:
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
GF stylequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?
waarom zou ik haar slaan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij is bang dat je hem anders gaat slaan
waarom zou ze mij slaan danquote:
Tuurlijk, die kan niet meer lopen voorlopig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kan niet meer lopen voorlopig.
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.quote:
nee, als je grappig bedoelde posts uit moet gaan leggen dan zijn ze niet leuk meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk
sorry, ik wist niet dat je hier alleen maar serieus mocht postenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.
misschien zijn ze dan ook wel gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, als je grappig bedoelde posts uit moet gaan leggen dan zijn ze niet leuk meer
ja, of je snapt ze nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
misschien zijn ze dan ook wel gewoon niet grappig
Look who's talkingquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.
bosje! lig je nog steeds in het ziekenhuis??quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag om mezelf wat op te peppen "Taal is zeg maar mijn ding" van Paulien Cornelisse gekocht
goed "medicijn" tegen een somberheidsaanval
Ga jij nou maar lekker bratwursten eten.quote:
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het bestequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bosje! lig je nog steeds in het ziekenhuis??
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker bratwursten Curryworsten eten.
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het beste
maar wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het beste
quote:
Moet je gewoon Flash meenemen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je gewoon Flash meenemen.
Meh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je gewoon Flash meenemen.
Niks mis met Fles!quote:
Nou dat currywurst museum is wel een beetje overrated. 11 euro voor een speeltuin van 20 x 15 meter, MET proef-beker currywurstquote:
meer voor mij!quote:
Wtf manquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat currywurst museum is wel een beetje overrated. 11 euro voor een speeltuin van 20 x 15 meter, MET proef-beker currywurstdat was dus een hapje holle kies.
Wat? Dat we daar echt heen geweest zijn?quote:
Nu welquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat we daar echt heen geweest zijn?![]()
Wist je toch
TMI!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook op bed liggen, nog wat puzzelen, lezen, musica luisteren, fappen enzovoorts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik moet aan die reclame met Ali B. denkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Brownie à la Stefan, ik ben benieuwd.
Ik daarvoor ook, daarom gingen we het makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet aan die reclame met Ali B. denken
klinkt goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik had net nog een lekkere muffin op. Hadden ze gemaakt bij de zus van iemand anders hier op de afdeling. Die smaakte erg goed![]()
![]()
Mwa het gaatquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt goed
Gaat ie verder een beetje kerel?
welterustenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa het gaat
Nu maar weer proberen te slapen
Ja hoorquote:
gezelliequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja hoor
Nu lekker beetje Fokken, Xboxen met vriendlief en beste vriend
koenquote:
quote:
net gestopt met klussenquote:
toko dicht?quote:Op zondag 4 november 2012 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen nog even het laatste frame deel voor de bar afmaken![]()
het schilder werk in de kleedkamers en zo is al bijna helemaal gedaan
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
donderdag's t/m zondag's zijn we gesloten tot februari
Kan niet zien, ben mobiel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je Bos op FB? Daar legt ie het uit
ik kan niet en open en verbouwen tegelijkertijd hequote:
als je klanten maar niet naar de concurrent vertrekkenquote:Op zondag 4 november 2012 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan niet en open en verbouwen tegelijkertijd he![]()
en doordeweeks heb ik geen tijd
dat zullen ze de komende 3 maanden toch moetenquote:Op zondag 4 november 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je klanten maar niet naar de concurrent vertrekken
daarna dus een KSC-meets-the-new-Batsclub-meetquote:Op zondag 4 november 2012 00:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zullen ze de komende 3 maanden toch moeten![]()
maar we verbouwen de toko helemaal dus ze komen toch wel terug al is het alleen maar om te kijken wat we allemaal hebben gedaan
zoiets is wel in planningquote:Op zondag 4 november 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarna dus een KSC-meets-the-new-Batsclub-meet![]()
dan ga ik ook eens m'n best doen te komenquote:Op zondag 4 november 2012 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets is wel in planning![]()
tenminste daar hadden er bij de halloween meet er verschillende over
quote:
Foei!quote:
slachten en typen tegelijk?quote:Op zondag 4 november 2012 00:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Foei!
En ondertussen ben ik ninja's aan het afslachten met een gigantisch wapen
*Insert evil laugh*
GMTAquote:
ik wil het niet weten waar ze mee typt of slachtquote:
doen ze dat zo in je club?quote:Op zondag 4 november 2012 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil het niet weten waar ze mee typt of slacht
Pff, stommerds jullie allebei!quote:Op zondag 4 november 2012 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil het niet weten waar ze mee typt of slacht
jij begintquote:
gelukkig nietquote:
quote:
stilte voor de storm dan hierquote:
Hier waait het wel wat harder, maar nog geen storm. Daarstraks ook donder terwijl de flits nog bezig was. Die bui hing dus heel erg in de buurtquote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stilte voor de storm dan hier
gaat morgen idd fors waaien
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef DaMart het volgende:
Dat was een inslag ergens volgens mij. Ramen trilden ervan.
De autocorrect op mijn tablet wordt trouwens mede mogelijk gemaakt door GF. Trilden werd bijna grillen.
truste kerelquote:Op zondag 4 november 2012 01:26 schreef DaMart het volgende:
Het wordt weer rustiger buiten. Onweer verder weg, dus toch maar eens gaan slapen nu.
quote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef DaMart het volgende:
Dat was een inslag ergens volgens mij. Ramen trilden ervan.
De autocorrect op mijn tablet wordt trouwens mede mogelijk gemaakt door GF. Trilden werd bijna grillen.
slaap ze DMquote:Op zondag 4 november 2012 01:26 schreef DaMart het volgende:
Het wordt weer rustiger buiten. Onweer verder weg, dus toch maar eens gaan slapen nu.
mij ookquote:Op zondag 4 november 2012 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet me er aan denken dat ik trek heb
shit, je woont te ver wegquote:Op zondag 4 november 2012 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mij ook![]()
even wat frikandellen bakken
kloptquote:
ja, ik heb ook zin in frakandellen nuquote:
er zijn hier genoeg huizen te huurquote:
ik heb ze gelukkig wel in de vriezerquote:Op zondag 4 november 2012 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook zin in frakandellen nu
heb ze niet in de vriezer
maar heb er gisteren op werk 1 op
quote:Op zondag 4 november 2012 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn hier genoeg huizen te huur
k las flesquote:
je mag niet meer in bed slapenquote:
afgericht door Marijkequote:Op zondag 4 november 2012 02:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag niet meer in bed slapen
duidelijkquote:
In sexsc wordt het afgekeurd, dus probeer je het hier maar ?quote:Op zondag 4 november 2012 02:14 schreef Koen66 het volgende:
IJsthee met rum en een knackebrodje met pindakaas![]()
crossposting rulesquote:Op zondag 4 november 2012 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
In sexsc wordt het afgekeurd, dus probeer je het hier maar ?.
Mwah ligt eraan hoe hard de topics gaanquote:
knackebroodje met pindakaasquote:Op zondag 4 november 2012 02:14 schreef Koen66 het volgende:
IJsthee met rum en een knackebrodje met pindakaas![]()
de frikandellen waren weer lekkerquote:Op zondag 4 november 2012 02:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen zin in koken, bakken, of zelfs de ping meer
Gooi er nog eens wat in t vet dan, we lusten wel n paar dellekesquote:Op zondag 4 november 2012 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ze gelukkig wel in de vriezer
Knackebroodje met filet american daarentegenquote:
een del gooi je niet in het vetquote:Op zondag 4 november 2012 02:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gooi er nog eens wat in t vet dan, we lusten wel n paar dellekes...
of met kaasquote:Op zondag 4 november 2012 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Knackebroodje met filet american daarentegen.
Toffe feestjes zijn meestal wel tof iddquote:
Bubbie ook aan de zuup ja...Tot het spelletje daarstraks finaal fout ging, wij alle 3 gigantisch in een deuk lagen en Baileys in m'n luchtpijp schootquote:
whahahahaahahquote:Op zondag 4 november 2012 02:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Bubbie ook aan de zuup ja...Tot het spelletje daarstraks finaal fout ging, wij alle 3 gigantisch in een deuk lagen en Baileys in m'n luchtpijp schoot
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 08:52 schreef Barretje80 het volgende:
En lola..
mag ik van de week weer een keertje blijven eten?
Naar omstandigheden wel goed, volgens mij heb ik iets van 6 uur achter elkaar geslapenquote:Op zondag 4 november 2012 09:34 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen KSC
Ik lig nog steeds ziek in bed maar het gaat al iets beter.
Er wordt veel wind verwacht, plant vastzetten hihi.
Hoe gaat het met jullie?
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 60 Sammers
02 54 xBubbles
03 47 JJdJ1984
04 43 Koen66
05 34 goldfinger1963
06 21 MPG
07 19 Royco1
08 17 automatic_
09 16 Bos81
10 14 Ladylike
11 13 RockNijntje
12 10 Toekito
12 10 littledrummergirl
12 10 Barretje80
15 09 Symphonic
16 08 KapiteinGasthof
16 08 Dr_Flash
18 07 Miniem
19 05 AppelCake
20 04 Ro-ald
21 03 DaMart
22 02 crv
23 01 Rafeiro
23 01 Woeste_Woerd
23 01 sararaats
23 01 douche-eendje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
gezondheid.quote:
goed.quote:
houdoeeequote:Op zondag 4 november 2012 11:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
gezondheid.
Ik ben er weer weg van! Houdoe..
hand voor je mondquote:
Houdoequote:Op zondag 4 november 2012 11:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
gezondheid.
Ik ben er weer weg van! Houdoe..
sorryquote:
ldgquote:Op zondag 4 november 2012 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
yay geen kater![]()
wel ontzettende trek in vette meuk dus boterkoek als ontbijt
quote:Op zondag 4 november 2012 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
yay geen kater![]()
wel ontzettende trek in vette meuk dus boterkoek als ontbijt
nu komt ie goed van pasquote:Op zondag 4 november 2012 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ldg![]()
maar goed dus dat ik gisteren hem niet ben wezen opeten
quote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu komt ie goed van pas![]()
gelukkig gaan we vanavond ook nog kaasfondue'enzit nog niet aan mn afterparty vet tax .
hebben jullie dat ook wel eens ? dat je aan n nachtje goed doordrinken en feesten de volgende dag trek hebt in troep?
trek in nog meer bierquote:
geen bierquote:Op zondag 4 november 2012 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
trek in nog meer bier?
ik heb hier n pintglas met limonade staan, al mn tweede dit half uur
quote:Op zondag 4 november 2012 12:08 schreef Bos81 het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrr Gelukkig is het bijna lunchtijd hier
Diezelfde van gisteren is nu in dienst. Er is in het weekend per dienst maar 1 verpleegster/verpleger aanwezig, vanmiddag/vanavond is er een man aanwezig,quote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nice
weer leuke zustertjes vandaag?
kapiteinquote:
wel relaxed dat het zo rustig is en er tijd over is voor n praatje met ze. als de afdeling vol is kan t best een chaos zijn lijkt.me zoquote:Op zondag 4 november 2012 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Diezelfde van gisteren is nu in dienst. Er is in het weekend per dienst maar 1 verpleegster/verpleger aanwezig, vanmiddag/vanavond is er een man aanwezig,
Ik had ook wat agendataken doorgeschoven naar vandaagquote:Op zondag 4 november 2012 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kapitein
nog niet![]()
eerst werken
Mogguhquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
Van die twee beugeltjes van gister heb ik geen nadorst.
taxiquote:Op zondag 4 november 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
Van die twee beugeltjes van gister heb ik geen nadorst.
Klopt.quote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taxi
als je daar nadorst van zou krijgen is het slecht gesteld met je
Nee. Wel die nacht nogquote:Op zondag 4 november 2012 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu komt ie goed van pas![]()
gelukkig gaan we vanavond ook nog kaasfondue'enzit nog niet aan mn afterparty vet tax .
hebben jullie dat ook wel eens ? dat je aan n nachtje goed doordrinken en feesten de volgende dag trek hebt in troep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |