Auch. Maar ik neem trouwens ook niet zomaar advies van iedereen aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jawel, maar daar hebben ze niet naar geluisterd
nee, maar daar ben je een vrouw voor hequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Auch. Maar ik neem trouwens ook niet zomaar advies van iedereen aan
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, maar daar ben je een vrouw voor he
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat het genetisch bepaald is dat je eigenwijs bent
jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?
quote:
Praten jullie even verderquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nee dat wil niet zeggen dat je eigenwijs bent
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij is bang dat je hem anders gaat slaan
Dat lijkt me geen goed plan.quote:
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
GF stylequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?
waarom zou ik haar slaan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij is bang dat je hem anders gaat slaan
waarom zou ze mij slaan danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |