quote:
Dat vond je vast niet erg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook verplicht mee moeten kijken.
Hij mocht niet op Voetbal International
Kun je dat niet terugzien op de een of andere manier?quote:
Dat wilde ik dus doen via uitzending gemist, maar ze hebben hier xms en dan moet je er apart voor betalen. straks maar op de laptop terugkijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kun je dat niet terugzien op de een of andere manier?
xms?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus doen via uitzending gemist, maar ze hebben hier xms en dan moet je er apart voor betalen. straks maar op de laptop terugkijken.
Gelukkig heb ik wel eredivisie live voor morgen geregeld.
glasvezel providerquote:
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
glasvezel provider
Veel betalen voor weinig
Op het eerste gezicht lijken ze goedkoper als kpn, alleen krijg je bij kpn ook veel meer.
Hadden ze niemand die hun kon adviseren?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
mijn ouders dus ook niet, die hebben alleen naar de prijs gekeken.
quote:
Ik wilde vragen of je nog plannen hebt voor dit weekend. Maar dat zal ik maar niet doenquote:
jawel, maar daar hebben ze niet naar geluisterdquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hadden ze niemand die hun kon adviseren?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je nog plannen hebt voor dit weekend. Maar dat zal ik maar niet doen![]()
Auch. Maar ik neem trouwens ook niet zomaar advies van iedereen aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jawel, maar daar hebben ze niet naar geluisterd
nee, maar daar ben je een vrouw voor hequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Auch. Maar ik neem trouwens ook niet zomaar advies van iedereen aan
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, maar daar ben je een vrouw voor he
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat het genetisch bepaald is dat je eigenwijs bent
jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:42 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet van iedereen zomaar advies aanneem, wil zeggen dat ik eigenwijs ben?
quote:
Praten jullie even verderquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nee dat wil niet zeggen dat je eigenwijs bent
Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij is bang dat je hem anders gaat slaan
Dat lijkt me geen goed plan.quote:
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
GF stylequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?
waarom zou ik haar slaan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij is bang dat je hem anders gaat slaan
waarom zou ze mij slaan danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |