quote:
Dat vond je vast niet erg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook verplicht mee moeten kijken.
Hij mocht niet op Voetbal International
Kun je dat niet terugzien op de een of andere manier?quote:
Dat wilde ik dus doen via uitzending gemist, maar ze hebben hier xms en dan moet je er apart voor betalen. straks maar op de laptop terugkijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kun je dat niet terugzien op de een of andere manier?
xms?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus doen via uitzending gemist, maar ze hebben hier xms en dan moet je er apart voor betalen. straks maar op de laptop terugkijken.
Gelukkig heb ik wel eredivisie live voor morgen geregeld.
glasvezel providerquote:
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
glasvezel provider
Veel betalen voor weinig
Op het eerste gezicht lijken ze goedkoper als kpn, alleen krijg je bij kpn ook veel meer.
Hadden ze niemand die hun kon adviseren?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
mijn ouders dus ook niet, die hebben alleen naar de prijs gekeken.
quote:
Ik wilde vragen of je nog plannen hebt voor dit weekend. Maar dat zal ik maar niet doenquote:
jawel, maar daar hebben ze niet naar geluisterdquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hadden ze niemand die hun kon adviseren?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je nog plannen hebt voor dit weekend. Maar dat zal ik maar niet doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |