Tuurlijk, die kan niet meer lopen voorlopig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kan niet meer lopen voorlopig.
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.quote:
nee, als je grappig bedoelde posts uit moet gaan leggen dan zijn ze niet leuk meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk
sorry, ik wist niet dat je hier alleen maar serieus mocht postenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.
misschien zijn ze dan ook wel gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, als je grappig bedoelde posts uit moet gaan leggen dan zijn ze niet leuk meer
ja, of je snapt ze nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
misschien zijn ze dan ook wel gewoon niet grappig
Look who's talkingquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.
bosje! lig je nog steeds in het ziekenhuis??quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag om mezelf wat op te peppen "Taal is zeg maar mijn ding" van Paulien Cornelisse gekocht
goed "medicijn" tegen een somberheidsaanval
Ga jij nou maar lekker bratwursten eten.quote:
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het bestequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bosje! lig je nog steeds in het ziekenhuis??
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker bratwursten Curryworsten eten.
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het beste
maar wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het beste
quote:
Moet je gewoon Flash meenemen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je gewoon Flash meenemen.
Meh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je gewoon Flash meenemen.
Niks mis met Fles!quote:
Nou dat currywurst museum is wel een beetje overrated. 11 euro voor een speeltuin van 20 x 15 meter, MET proef-beker currywurstquote:
meer voor mij!quote:
Wtf manquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat currywurst museum is wel een beetje overrated. 11 euro voor een speeltuin van 20 x 15 meter, MET proef-beker currywurstdat was dus een hapje holle kies.
Wat? Dat we daar echt heen geweest zijn?quote:
Nu welquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat we daar echt heen geweest zijn?![]()
Wist je toch
TMI!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook op bed liggen, nog wat puzzelen, lezen, musica luisteren, fappen enzovoorts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik moet aan die reclame met Ali B. denkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Brownie ā la Stefan, ik ben benieuwd.
Ik daarvoor ook, daarom gingen we het makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet aan die reclame met Ali B. denken
klinkt goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik had net nog een lekkere muffin op. Hadden ze gemaakt bij de zus van iemand anders hier op de afdeling. Die smaakte erg goed![]()
![]()
Mwa het gaatquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt goed
Gaat ie verder een beetje kerel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |