Tuurlijk, die kan niet meer lopen voorlopig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb je Bar al gebatst?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, die kan niet meer lopen voorlopig.
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.quote:
nee, als je grappig bedoelde posts uit moet gaan leggen dan zijn ze niet leuk meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk
sorry, ik wist niet dat je hier alleen maar serieus mocht postenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.
misschien zijn ze dan ook wel gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, als je grappig bedoelde posts uit moet gaan leggen dan zijn ze niet leuk meer
ja, of je snapt ze nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
misschien zijn ze dan ook wel gewoon niet grappig
Look who's talkingquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
sla dan niet van die onzin uit als je geen fantsoenlijk antwoord kan geven.
bosje! lig je nog steeds in het ziekenhuis??quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag om mezelf wat op te peppen "Taal is zeg maar mijn ding" van Paulien Cornelisse gekocht
goed "medicijn" tegen een somberheidsaanval
Ga jij nou maar lekker bratwursten eten.quote:
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het bestequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bosje! lig je nog steeds in het ziekenhuis??
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker bratwursten Curryworsten eten.
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het beste
maar wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik zal er de komende week (en die week) nog wel liggen hoor. Klinkt op zich niet leuk natuurlijk, maar het is wel het beste
quote:
Moet je gewoon Flash meenemen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je gewoon Flash meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |