Ik denk al, waar was ik toen, maar gezien het jaartal is dat nog in mijn pre-TAL tijdperkquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:13 schreef Karina het volgende:
De laatste dansshow die RTL 4 uitzond was Mijn Man Kan Niet Dansen met Humberto Tan.
Plus het was niet zo een succesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk al, waar was ik toen, maar gezien het jaartal is dat nog in mijn pre-TAL tijdperk
Dat is ook waar ik aan moest denkenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef Karina het volgende:
En de naam van de show wordt.... tromgeroffel:
Everybody Dance Now
Raar dat je enerzijds zegt nieuwsgierig te zijn maar anderzijds verwacht je een bevestiging van wat je al eerder hebt gezien. Contradictie dus.quote:Op maandag 5 november 2012 16:46 schreef daantje01 het volgende:
Laagdrempelig, line dancing en salsa. Dat wordt zeker een soort van hollands got talent/xfactor met dansen? hmmm.. nieuwsgierig!
Ik zit eigenlijk niet te wachten op een programma met allemaal mensen die NIET kunnen dansen. Het idols tijdperk is wel geweest volgens mij..DUS laten we daar maar niet op hopen.
quote:Voor het nieuwe RTL4 dansprogramma Everybody Dance Now zijn we op zoek naar een bijzonder publiek waarvoor een unieke rol is weggelegd.
In het programma, dat vanaf 22 februari wekelijks op vrijdagavond te zien is bij RTL4, komen veel verschillende dansstijlen voorbij.
Van salsa tot breakdance, van linedance tot tapdance, jong, oud, solo of in een groep. Alles kan en mag!
De audities worden gejureerd door drie juryleden. Maar, ook door JOU!
In het programma krijg jij als publiek de mogelijkheid om tijdens de auditie van de act te laten zien wat je van de act vindt.
Samen met de deskundige jury en met het overige publiek beslis jij of de dansact door is naar de volgende ronde. De rol van het kritische publiek is van onschatbare waarde.
Ben jij enthousiast en lijkt het je leuk om een zeer gevarieerd aanbod aan dans voorbij te zien komen?
En denk je tevens kritisch te kunnen zijn in het beoordelen van verschillende dansacts?
Geef je dan nu op als stemmend publiek en wie weet zie jij straks jouw persoonlijke favorieten terug in de finale van Everybody Dance Now!
quote:Lieke van Lexmond gaat jureren in het nieuwe RTL-programma Everybody Dance Now.
Dat vertelde ze zondagavond in Life4You.
De presentatrice heeft naar eigen zeggen veel affiniteit met dans. "Maar ik zit er vooral voor het gevoel zoals de kijker thuis ook kijkt", vertelt Lieke in het programma.
Lieke wordt één van de drie juryleden. Het is nog niet bekend wie de andere juryleden worden, maar volgens bronnen is Dan Karaty ook in de running. Chantal Janzen zal de dansshow gaan presenteren.
Bron
Dat is zeker zo!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is zeker triest voor mensen die op een vrijdagavond naar de musical willen waar zij de rol van Rachel speelt...Haar niet kunnen zien en wel een duur kaartje hebben betaald ! Gelukkig heb ik geen kaartje van ''Zij Gelooft in Mij''.
Nee geen vage info: Chantal heeft een understudy dat is Hademinisch of zo die vorig jaar in Wie is de Mol te zien wasquote:Op maandag 24 december 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Smaken verschillen JRRY
En nog even in reactie op Haaibaaike: is het niet zo dat Chantal nu al niet elke keer meespeelt in Zij gelooft in Mij? Ik dacht dat ik zoiets had gelezen of gehoord (ja sorry, beetje vage info).
Ja vreemd dat Joop vd Ende goed vind. Al hebben ze voor haar wel een understudy !quote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is zeker zo!
En de musical is pas zo kort bezig, lullig.
22 februari. Ik heb het in de OP gezet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik scrol even snel door het topic maar vind de begindatum niet, wanneer begint het?
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:11 schreef iBenny het volgende:
Tevens TT aangepast en gereekst. Dit zal de livereeks worden.
Ik dacht er precies net zo overquote:Op maandag 7 januari 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Misschien dat ik dit ook maar eens ga volgen, normaal ben ik niet zo gek op dansshows, maar omdat dit amateurs zijn valt er misschien nog wat te lachen
Ik snap hier echt niks van. Ik weet dat Jan wel eens aparte uitspraken doet als de media weer loopt te zeuren, maar ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
Jan Kooijman, wat een droeftoeter
Overigens heeft Kooijman in zijn liefdesleven geen last van fysieke tekortkomingen. “Dat is het enige terrein waar mijn pik heel erg groot en goed is en goed werkt. Ik heb echt een enorme vleeslul van 28 centimeter.“
Bron
Lieke én Chantal.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
En zo'n amateur als Lieke als presentatice, joechie
Nou ik vond hem sowieso al een lul, nadat ik dat las een grote lulquote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks van. Ik weet dat Jan wel eens aparte uitspraken doet als de media weer loopt te zeuren, maar dit
Ik vind hem wel lekker, maar zijn persoonlijkheid en grapjes maken hem wel steeds minder lekker. Ik vraag me wél af of hij in het dagelijks leven ook dit soort grappen maakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vond hem sowieso al een lul, nadat ik dat las een grote lul
Oh dit is een net forum he
Ja, die hamster op Uggsquote:
Ik trek haar echt zo slecht... Ze verziekte toen voor mij ook dancing with the stars.quote:
En eerst was zijn pik toch niet groot genoeg om (in Hilversum) op tafel te leggen?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks van. Ik weet dat Jan wel eens aparte uitspraken doet als de media weer loopt te zeuren, maar dit
En datquote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vond hem sowieso al een lul, nadat ik dat las een grote lul
Maar wat wil je nou? Denk je nou echt dat Lieke of welke BN'er daar zit op grond van een echte expertise? BN'ers zitten in al die shows als beeldvulling en zodat ze iets voorhanden hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik trek haar echt zo slecht... Ze verziekte toen voor mij ook dancing with the stars.
Nu moet ik zeggen dat ik het sws ook een beetje apart vind dat het een nieuw soort dans-programma is, maar dat dan wel 2 juryleden van een ander dansprogramma zitting nemen. Beetjezeg maar...
Vreselijk hequote:Op zondag 10 februari 2013 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Nu zie ik een klein stukje bij Carlo en Irene, en ja hoor... heb je geen Wendy of Martijn die vanuit een kamer met familie oeh en ah roept, nee nu neemt Chantal het stokje over.![]()
Wanneer schrappen ze die onzin met familie eens, in combi met een presentator
En dan ook al Lieke als middelpunt van de jury, en Dan en Jan ernaast. Wat leuk, 4 namen uit het RTL-potjequote:
Dat vond ik helemaal storendquote:Op zondag 10 februari 2013 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook al Lieke als middelpunt van de jury, en Dan en Jan ernaast. Wat leuk, 4 namen uit het RTL-potje
Best erg dat ik me meer verheug op de jury bij SBS, a.s zaterdagquote:Op zondag 10 februari 2013 19:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal storendmet d'r grote kwek
Ik kijk graag dansprogramma's, maar Lieke en Chantal in een show
Ik heb hetzelfde, alleen is het programma bij SBS echt een no go geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2013 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best erg dat ik me meer verheug op de jury bij SBS, a.s zaterdag
ik ook hihiquote:Op zondag 10 februari 2013 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best erg dat ik me meer verheug op de jury bij SBS, a.s zaterdag
SHO / Dan Karaty binnenkort te zien in Realitysoapquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef iBenny het volgende:
En Dan krijgt een eigen real life soap...
http://zappen.blog.nl/rtl(...)d&utm_medium=twitter
Ohwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
SHO / Dan Karaty binnenkort te zien in Realitysoap
Ben niet zo van de dansshows, maar het alternatief is "BN'rs die onder een steen moeten blijven zitten storten zich te pletter" en dat ga ik geen hele avond zitten kijken.quote:
Dus datquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
ows, maar het alternatief is "BN'rs die onder een steen moeten blijven zitten storten zich te pletter" en dat ga ik geen hele avond zitten kijken.
Ik zag een voorstukje en volgens mij is dit wel te doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat
Ik had ook al zoiets van "laat ik eens een dansshow proberen
Iets op SBS?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben niet zo van de dansshows, maar het alternatief is "BN'rs die onder een steen moeten blijven zitten storten zich te pletter" en dat ga ik geen hele avond zitten kijken.
Ja dat schansspringen tochquote:
Ik zie nu dat Mari van de Ven ook springtquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat moet ik een keer gezien hebben
Oh komt dat nu alquote:
gezelligquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:47 schreef Anonymousz het volgende:
het ziet er wel leuk uit ik ga het volgen
Dat heb ik met dans. En helemaal met Lieke en Chantalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:04 schreef Pheno het volgende:
Ja hoi. Schansspringen doen ze maar lekker alleen, dat is alleen leuk als je brak op 1 januari in een bank hangt.
Ik doe het waarschijnlijk andersomquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik met dans. En helemaal met Lieke en Chantal![]()
Ik start op de schans en zap wel heen en weer.
Ik ga me hier bij aansluiten, en waarschijnlijk vanaf volgende week het dansen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lieke en Chantal in een show echt horrorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is niet live.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:50 schreef Uccie het volgende:
Zolang niemand te pletter valt hoef ik het verder niet te zien...of is het live?
Dat.quote:
Die hebben 4 jaar om voor te bereidenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat.
Zou niet mogelijk zijn omdat ze een half uur per persoon nodig hebben om voor te bereiden. Geen idee hoe ze dat op de Olympische spelen doen dan
Ja, maar dat schansspringen zelf. Op de OS gaan die toch ook vrij snel achter elkaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben 4 jaar om voor te bereiden
Ja meteen achter elkaar door volgens mij, als eentje is geweest dan gaat de andere.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dat schansspringen zelf. Op de OS gaan die toch ook vrij snel achter elkaar?
Gezelligquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:20 schreef CherryOnTop het volgende:
Leuk dat er een topic over isIk ga het straks ook kijken om eens te zien wat het is. Ben niet kapot van Lieke van Lexmond en ook niet van het format aangezien het iets is dat gewoon op So You Think You Can Dance lijkt. Maar wellicht vergis ik me en is het wel leuk.
In de aankondiging zou ze letten op de "entertainmentwaarde". Maar daar weet Lieke ook niks van lijkt mequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:12 schreef Taurus het volgende:
Wat doet lieke van lexmond in de jury eigenlijk? Niets mis mee hoor, maar weet zij veel van dans of wordt zij als showexpert gezien?
Jammer. Want die Ingrid had dus in elk geval wel iets met dans en Lieke is een BN'ertje van de vierde garnituur.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ingrid Jansen, winnares Dancing Queen / presenteert nu iets van een Telekidsprogramma / te zien in zo'n studiereclame met wegwijsbordjes. Die zou het eerst presenteren ofzo, maar werd ook gevraagd om van de schans te springen. Ze koos uiteindelijk voor het laatste. Toen moest een iets van een vrouw in de jury en dat werd Lieke.
Hmm aparte oplossing... Hadden ze nou echt niet een andere vrouw kunnen vinden? Eentje die wel professioneel danseres is?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ingrid Jansen, winnares Dancing Queen / presenteert nu iets van een Telekidsprogramma / te zien in zo'n studiereclame met wegwijsbordjes. Die zou het eerst presenteren ofzo, maar werd ook gevraagd om van de schans te springen. Ze koos uiteindelijk voor het laatste. Toen moest een iets van een vrouw in de jury en dat werd Lieke.
Niks mis mee?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:12 schreef Taurus het volgende:
Wat doet lieke van lexmond in de jury eigenlijk? Niets mis mee hoor, maar weet zij veel van dans of wordt zij als showexpert gezien?
Het programma had inderdaad beter "Everybody dance after GTST" kunnen heten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
GTST loopt natuurlijk eerst 7 minuten uit
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het programma had inderdaad beter "Everybody dance after GTST" kunnen heten.
'Onze deskundige jury.'quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Lieke als jurylid, want die staat bekend als danskenner en heeft haar strepen al verdiend
Nee, hij leert Nederlands.quote:
Ze heeft dingen gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:41 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat weet zij nu van show entertainment?
Ze hadden er elke kuthola neer kunnen zetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:41 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat weet zij nu van show entertainment?
Straks weer inleverenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Iedereen in het publiek heeft een tablet gekregen om te stemmen? Dawuut?
Blijkbaar voldoet de ouderwetse techniek genaamd "knop" niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Weten we meteen waarom je maar 25.000 euro kan winnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Een gewoon goedkoop knopje werkt niet meerquote:
Dus datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom je maar 25.000 euro kan winnen.
Misschien krijgt de winnaar wel een ipad. Of een rode samsung.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weten we meteen waarom je maar 25.000 euro kan winnen.
Je moet vast borg betalen van tevorenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen met de staande ovatie eerst voorzichtig de iPad neerleggen alstublieft!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ik snap dit, ik heb mijn hand ook niet meer gewassen sinds ik de hand van Dan heb geschud
Lijkt een nieuwe standaard. Bij dat zangprogramma mochten ze ook al toekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ah, de achterdeschermenblijfmensen mogen opeens ook op het podium?
Dat overhemd kan niet veel strakker hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
Het is grappig, maar dit hebben we tig keer strakker gezien.
Tja, bakker he, hij snoept van het deeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat overhemd kan niet veel strakker hoor.
Tja, wat moet ik hier nu op zeggen…Die is geen entertainment gewend.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik hier nu op zeggen…Die is geen entertainment gewend.
Ze kan ook alles alleen maar motiveren met "dat zag er leuk en energiek uit", ze kan niks afbranden op techniek o.i.d.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
Lieke moet met Lingo meedoen, ze kiest altijd groen.
Gelukkig kunnen wij haar wel afbrandenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze kan ook alles alleen maar motiveren met "dat zag er leuk en energiek uit", ze kan niks afbranden op techniek o.i.d.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
Lieke moet met Lingo meedoen, ze kiest altijd groen.
Nee, wel goed in arrogant zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij is niet heel goed toch? Ik zie het verschil tussen vallen en vallen bij breakdancen niet zo goed.
eensch, ik haat kinderen in talentenjachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
Koters gewoon niet me laten doen. De echt goede dansers vallen weer minder op omdat kind = lief
Ja, hij heeft het gemaaktquote:
RTL wil graag meedoen met twitter maar snappen hetnietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
Waarom tig verschillende hashtags? 1 is toch handiger?
Leuk giebelen bij Jan en Danquote:
Dus ze hadden beter Di-neus kunnen heten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn bij elkaar gekomen door de vorm van hun neus
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus ze hadden beter Di-neus kunnen heten?
Ze is stiekem familie van Lucille Werner.quote:
Weer meppen naar andere juryleden en allesquote:
Meer heeft Chantal ook niet te doen. net als Lieke kan ze maar 1 ding zeggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer die rankingronde uitleggen.
Zoals een Russin betaamt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer meppen naar andere juryleden en alles
Pfff dacht dat ik de enige was die zich zwaar stoort aan de aanwezigheid van die vrouw.quote:
Treurig he?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pfff dacht dat ik de enige was die zich zwaar stoort aan de aanwezigheid van die vrouw.
Begrijp sowieso niet dat iemand die zelf geen professioneel danser is of was als jurylid wordt gekozen.
En maar steeds als een houten klaas meedansen....
zieilig en kind, dubbel dwarsdoor.quote:
hmmm?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan even niets zien nu, overmand door verdiet
Ja hij lijkt op Webster.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik ken dit jochie ergens van. Iemand anders ook?
Ja, komt ook weerquote:
Ik vind dit best vermakelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Tot nu toe vind ik het programma slechter dan de andere dansshows.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, komt ook weerZonder Lieke
Euv, Ish
Denk dat E.Galjaard met haar in z'n maag zat, hij heeft haar laten tekenen voor een jaar, ik hoop dat het voor het laatst was, vind het helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Treurig he?
Had er Ish neergezet of zo, iemand die weet over in groep dansen. Nee, krijg je LiekeEn wss haar zus als styliste.
Oh bah, kinderdansquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Die komen met een kindereditie, toch? Hoop wel dat ze dan straighter zijn dan hier.
Vooral die middelstequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het idee dat ik ze al ooit gezien heb.
Sterker nog, dit is mij zelfs te gayquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is veel te gay voor Dan, die heeft daar altijd al moeite mee.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterker nog, dit is mij zelfs te gay.
Nee, volgens mij was het Holland got Talent of iets dergelijks, die ene waar Patricia Paaij in de jury zat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Deze ken ik ook allemaal. So you think you can dance?
Dat was een andere groep toch? Allemaal donkere mannen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het Holland got Talent of iets dergelijks, die ene waar Patricia Paaij in de jury zat.
Heeft die niet met The Ultimate Dance Battle meegedaan? Team Rinus of die keer erna in Team PartnervanRinus.quote:
Lieke in een notendop. Presenteren is ook al niet haar sterkste kant. Van acteren ken ik haar niet. Wtf voor contract heeft ze bij elkaar gepijpt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef CherryOnTop het volgende:
"jullie zien er leuk uit", "mooi gedaan", "dat zag er energiek uit", "leuke boots", "mooi gestyled"Wat een nutteloos commentaar.
jaartje volgens mijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lieke in een notendop. Presenteren is ook al niet haar sterkste kant. Van acteren ken ik haar niet. Wtf voor contract heeft ze bij elkaar gepijpt?
TUDB heeft ze al gepresenteerd, dat is al een tijdje geleden. Is ze dan zo pleitos? Plz?quote:
Owja, die Spikey die niet kon balletten!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft die niet met The Ultimate Dance Battle meegedaan? Team Rinus of die keer erna in Team PartnervanRinus.
dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die op hoge hakken heen en weer lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |