Ik denk al, waar was ik toen, maar gezien het jaartal is dat nog in mijn pre-TAL tijdperkquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:13 schreef Karina het volgende:
De laatste dansshow die RTL 4 uitzond was Mijn Man Kan Niet Dansen met Humberto Tan.
Plus het was niet zo een succesquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk al, waar was ik toen, maar gezien het jaartal is dat nog in mijn pre-TAL tijdperk
Dat is ook waar ik aan moest denkenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef Karina het volgende:
En de naam van de show wordt.... tromgeroffel:
Everybody Dance Now
Raar dat je enerzijds zegt nieuwsgierig te zijn maar anderzijds verwacht je een bevestiging van wat je al eerder hebt gezien. Contradictie dus.quote:Op maandag 5 november 2012 16:46 schreef daantje01 het volgende:
Laagdrempelig, line dancing en salsa. Dat wordt zeker een soort van hollands got talent/xfactor met dansen? hmmm.. nieuwsgierig!
Ik zit eigenlijk niet te wachten op een programma met allemaal mensen die NIET kunnen dansen. Het idols tijdperk is wel geweest volgens mij..DUS laten we daar maar niet op hopen.
quote:Voor het nieuwe RTL4 dansprogramma Everybody Dance Now zijn we op zoek naar een bijzonder publiek waarvoor een unieke rol is weggelegd.
In het programma, dat vanaf 22 februari wekelijks op vrijdagavond te zien is bij RTL4, komen veel verschillende dansstijlen voorbij.
Van salsa tot breakdance, van linedance tot tapdance, jong, oud, solo of in een groep. Alles kan en mag!
De audities worden gejureerd door drie juryleden. Maar, ook door JOU!
In het programma krijg jij als publiek de mogelijkheid om tijdens de auditie van de act te laten zien wat je van de act vindt.
Samen met de deskundige jury en met het overige publiek beslis jij of de dansact door is naar de volgende ronde. De rol van het kritische publiek is van onschatbare waarde.
Ben jij enthousiast en lijkt het je leuk om een zeer gevarieerd aanbod aan dans voorbij te zien komen?
En denk je tevens kritisch te kunnen zijn in het beoordelen van verschillende dansacts?
Geef je dan nu op als stemmend publiek en wie weet zie jij straks jouw persoonlijke favorieten terug in de finale van Everybody Dance Now!
quote:Lieke van Lexmond gaat jureren in het nieuwe RTL-programma Everybody Dance Now.
Dat vertelde ze zondagavond in Life4You.
De presentatrice heeft naar eigen zeggen veel affiniteit met dans. "Maar ik zit er vooral voor het gevoel zoals de kijker thuis ook kijkt", vertelt Lieke in het programma.
Lieke wordt één van de drie juryleden. Het is nog niet bekend wie de andere juryleden worden, maar volgens bronnen is Dan Karaty ook in de running. Chantal Janzen zal de dansshow gaan presenteren.
Bron
Dat is zeker zo!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is zeker triest voor mensen die op een vrijdagavond naar de musical willen waar zij de rol van Rachel speelt...Haar niet kunnen zien en wel een duur kaartje hebben betaald ! Gelukkig heb ik geen kaartje van ''Zij Gelooft in Mij''.
Nee geen vage info: Chantal heeft een understudy dat is Hademinisch of zo die vorig jaar in Wie is de Mol te zien wasquote:Op maandag 24 december 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Smaken verschillen JRRY
En nog even in reactie op Haaibaaike: is het niet zo dat Chantal nu al niet elke keer meespeelt in Zij gelooft in Mij? Ik dacht dat ik zoiets had gelezen of gehoord (ja sorry, beetje vage info).
Ja vreemd dat Joop vd Ende goed vind. Al hebben ze voor haar wel een understudy !quote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is zeker zo!
En de musical is pas zo kort bezig, lullig.
22 februari. Ik heb het in de OP gezet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik scrol even snel door het topic maar vind de begindatum niet, wanneer begint het?
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:11 schreef iBenny het volgende:
Tevens TT aangepast en gereekst. Dit zal de livereeks worden.
Ik dacht er precies net zo overquote:Op maandag 7 januari 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Misschien dat ik dit ook maar eens ga volgen, normaal ben ik niet zo gek op dansshows, maar omdat dit amateurs zijn valt er misschien nog wat te lachen
Ik snap hier echt niks van. Ik weet dat Jan wel eens aparte uitspraken doet als de media weer loopt te zeuren, maar ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
Jan Kooijman, wat een droeftoeter
Overigens heeft Kooijman in zijn liefdesleven geen last van fysieke tekortkomingen. “Dat is het enige terrein waar mijn pik heel erg groot en goed is en goed werkt. Ik heb echt een enorme vleeslul van 28 centimeter.“
Bron
Lieke én Chantal.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
En zo'n amateur als Lieke als presentatice, joechie
Nou ik vond hem sowieso al een lul, nadat ik dat las een grote lulquote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks van. Ik weet dat Jan wel eens aparte uitspraken doet als de media weer loopt te zeuren, maar dit
Ik vind hem wel lekker, maar zijn persoonlijkheid en grapjes maken hem wel steeds minder lekker. Ik vraag me wél af of hij in het dagelijks leven ook dit soort grappen maakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vond hem sowieso al een lul, nadat ik dat las een grote lul
Oh dit is een net forum he
Ja, die hamster op Uggsquote:
Ik trek haar echt zo slecht... Ze verziekte toen voor mij ook dancing with the stars.quote:
En eerst was zijn pik toch niet groot genoeg om (in Hilversum) op tafel te leggen?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks van. Ik weet dat Jan wel eens aparte uitspraken doet als de media weer loopt te zeuren, maar dit
En datquote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vond hem sowieso al een lul, nadat ik dat las een grote lul
Maar wat wil je nou? Denk je nou echt dat Lieke of welke BN'er daar zit op grond van een echte expertise? BN'ers zitten in al die shows als beeldvulling en zodat ze iets voorhanden hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik trek haar echt zo slecht... Ze verziekte toen voor mij ook dancing with the stars.
Nu moet ik zeggen dat ik het sws ook een beetje apart vind dat het een nieuw soort dans-programma is, maar dat dan wel 2 juryleden van een ander dansprogramma zitting nemen. Beetjezeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |