Nee, volgens mij was het Holland got Talent of iets dergelijks, die ene waar Patricia Paaij in de jury zat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Deze ken ik ook allemaal. So you think you can dance?
Dat was een andere groep toch? Allemaal donkere mannen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het Holland got Talent of iets dergelijks, die ene waar Patricia Paaij in de jury zat.
Heeft die niet met The Ultimate Dance Battle meegedaan? Team Rinus of die keer erna in Team PartnervanRinus.quote:
Lieke in een notendop. Presenteren is ook al niet haar sterkste kant. Van acteren ken ik haar niet. Wtf voor contract heeft ze bij elkaar gepijpt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef CherryOnTop het volgende:
"jullie zien er leuk uit", "mooi gedaan", "dat zag er energiek uit", "leuke boots", "mooi gestyled"Wat een nutteloos commentaar.
jaartje volgens mijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lieke in een notendop. Presenteren is ook al niet haar sterkste kant. Van acteren ken ik haar niet. Wtf voor contract heeft ze bij elkaar gepijpt?
TUDB heeft ze al gepresenteerd, dat is al een tijdje geleden. Is ze dan zo pleitos? Plz?quote:
Owja, die Spikey die niet kon balletten!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft die niet met The Ultimate Dance Battle meegedaan? Team Rinus of die keer erna in Team PartnervanRinus.
dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die op hoge hakken heen en weer lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |