Niettemin vond ik dit wel zo ongeveer de beste battle. Degene die afviel had zich makkelijk bij de beste 10 gezongen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:13 schreef female81 het volgende:
Als ik deze foto zo zie, vraag ik me af of die styliste (Chantal Bles) een hekel heeft aan stevige mensen, of zo.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze gewoon een minimaal rekje kleding hebben voor die plus maten. En de 'gewone' maten zijn waarschijnlijk rekken vol. Op zich wel begrijpelijk, maar ja...quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:13 schreef female81 het volgende:
Als ik deze foto zo zie, vraag ik me af of die styliste (Chantal Bles) een hekel heeft aan stevige mensen, of zo.
[ afbeelding ]
Vorige seizoenen waren er 24(6 per team) kandidatenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Vanwaar die PI, Benny?
Zijn dit trouwens elk jaar evenveel kandidaten, of zijn er dit jaar meer dan voorheen?
Ah dus toch, het leek al zo veel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige seizoenen waren er 24(6 per team) kandidaten
The Voice Kids start direct hierna. En daarna gaan we nog ff verder met eh... iets. Weet alleen niet meer precies watquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch, het leek al zo veel!Wat ironisch dat het tempo nu met meer mensen veel hoger ligt en Erland zsm dit seizoen af wil ronden
HGT misschien?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice Kids start direct hierna. En daarna gaan we nog ff verder met eh... iets. Weet alleen niet meer precies wat
Over HGT heb ik niks meer gehoord.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HGT misschien?
Ik snap niet waarom er haast is, we hebben geen EK ofzo deze zomer
En hoe gaat het in de live shows nu verder?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat tot de halve finale 2 kandidaten per team weg moetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
En hoe gaat het in de live shows nu verder?
Vorig jaar gingen ze toch ook met ieder 8 kandidaten naar de liveshows en vlogen in de eerste liveshow er 2 van de 8?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er maar 6 kandidaten per team.quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen ze toch ook met ieder 8 kandidaten naar de liveshows en vlogen in de eerste liveshow er 2 van de 8?
Ja nu je het zegt, dat strakke oogt ook niet-zo.quote:
echt hequote:
Ik kan op elke bladzijde wel kiezen, hebbennnnnnnquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he![]()
Ik heb er al een heleboel van, maar wil meer meer meer!
quote:
deze song is trouwens ook Marco's eigen favo song. Ik wist dat eerst niet en toen was het al mijn favo song en pas later las ik dus dat het ook zijn favo song was. Tha Piemp en ik, een ware matchquote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo tijdens de reclame ga ik wegdromen bij deze song.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
deze song is trouwens ook Marco's eigen favo song. Ik wist eerst niet en toen was het al mijn favo song en pas later las ik dus dat het ook zijn favo song was. Tha Piemp en ik, een ware match
ditquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan op elke bladzijde wel kiezen, hebbennnnnnn
en ditquote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Trebledoos kan wel een make-over van Trinnie en Susannah gebruiken, dat kapsel is zo plat als een pannekoek. Krullen lopen naar buiten en de kleur is boven 5 maanden uitgroei.
Oh dat voel ik dan weer niet. Lijkt me wel een tof mens, vind haar styling ook leuk. Maar ze is al bekend op de achtergrond en dan mogen een hoop mensen haar niet.quote:
quote:
Zeker!! Ze ziet er enorm stoer en stylish uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef MissJ het volgende:
ik zou het zelf denk ik nooit doen, maar dat kapsel van Pat vind ik best wel tof
Het is ook echt geen Benny maisjuhquote:
maar het is ook kort en pittig en daarom zou ik het niet doenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker!! Ze ziet er enorm stoer en stylish uit.
jahaaaaa, zin inquote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh YEAH eindelijke live shows vrijdag
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh YEAH eindelijke live shows vrijdag
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook echt geen Benny maisjuh
Wel de beste categorie kort & pittig.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
maar het is ook kort en pittig en daarom zou ik het niet doen
Nee maar jij gruwelt altijd een beetje van alles wat opgeschoren/plugs/tattoos/niet burgerlijk isquote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zo'n manier bedoel ik het geeneens.
Das niet waarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar jij gruwelt altijd een beetje van alles wat opgeschoren/plugs/tattoos/niet burgerlijk isOok bij de mannen
Nouquote:
klopt, ik ben allergisch voor asymmetrische dingenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel de beste categorie kort & pittig.
En dit past echt niet bij jou.
Oke, ik zie mezelf verschuiving van de stoelen bij T&S naar Zeh Voise studioquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Potver, ik ga volgend jaar ook de liveshows halen.
Neuhj. Dan geef ik je waarschijnlijk het verkeerde idee, want ik kan net zo goed iemand die er 'anders' uitziet leuker vinden dan iemand die 'normaal' is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou
Komt er een jongen met grote plugs "uuh eng"
Hajee!quote:
Luidruchtig?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe het is om in de zaal te zitten
ik ook!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Symphonic het volgende:
geen idee eigenljk. Ik ga volgende weekquote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Zullen er nog kaarten zijn?
Nee. Uitverkochtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Zullen er nog kaarten zijn?
Oh, cool! Wel live verslag hier uitbrengen hequote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee eigenljk. Ik ga volgende week
"Het klonk echt geweldig, thuis bij het terugkijken was het ineens heel anders"quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Hij is echt mooi ja. Qua tekst en uitvoering. Bij een beetje gevoelige komt ie waarschijnlijk zwaar binnen.quote:
Zo is het meestal wel, ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Het klonk echt geweldig, thuis bij het terugkijken was het ineens heel anders"
ik heb helaas geen smartphonequote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh, cool! Wel live verslag hier uitbrengen he
Dit. Zeker als je in een herkenbare situatie zit of iets dergelijks hebt meegemaakt is het extra mooi. Hij heeft wel veel meer gigantische mooie liedjes, maar dat zijn bijna allemaal liedjes die het grote publiek niet kent omdat ze wel op zijn cd's staan, maar nooit zijn uitgebracht als single.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is echt mooi ja. Qua tekst en uitvoering. Bij een beetje gevoelige komt ie waarschijnlijk zwaar binnen.
Ik alleen bij Idols niet. X Factor, The Voice en Popstars welquote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Voice nooit in de studio gezeten. Bij Idols en The Voice wel. Echt wel tof om mee te maken.
ik ga me alvast geestelijk voorbereidenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Het klonk echt geweldig, thuis bij het terugkijken was het ineens heel anders"
Nou met een gewoon concert knalt de muziek ook door/om/over je oren, echt heel gek is het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga me alvast geestelijk voorbereiden
Margerita. Ook zongen ze Ik leef niet meer voor jou en Zij.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef Zweeffie het volgende:
dat liedje wat net voorbij kwam bij marco borsato..dat waren ze geloof ik aan het oefenen...hoe heet dat nummer van hem ..? iemand enig idee?
Gerschtanowitz is Russisch voor Legtdelatlaag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Winston vindt ook allemaal ge-wel-dig, amazin', oh my god, wow, wat goed, fantastisch
Beetje zoals Boer Martin?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die ehm, hoe heet ie, Ron, echt te gelikt, het is zijn gezicht denk ik, maar toch, kan hij niet een beetje smoezelig stoppelbaardje laten staan ofzo?
quote:
Ik geloof ook best dat Winnie best echt een positief ding is, maar ja, soms, toch. Gewoon.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerschtanowitz is Russisch voor Legtdelatlaag.
quote:
Ik wilde het gaan doen maar bedacht me. 't Is niet helemaal mijn smaak.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh gaan er nu vrouwen roepen om die knul in het paars?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerschtanowitz is Russisch voor Legtdelatlaag.
Ik lach hardopquote:
Korsten wegspoelenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Douchen voordat je gaat zwemmen, waarom is dat ook alweer?
Als iedereen dat zou doen zou eht water minder vuil zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Douchen voordat je gaat zwemmen, waarom is dat ook alweer?
Oh wat erg, dit had ik moeten wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen zou eht water minder vuil zijn
Een kinderkeuteltje voorkom je niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen zou eht water minder vuil zijn
ik heb er ook zin inquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdikkeme wat is het fijn als het straks live is
M'n knuffelkonijn heet Marjet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Marjet, dat is ook echt zo'n clarabellakoe-naam.
NIETquote:
LuckyBug!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NIET![]()
Hoe heet het beestje van de grote lijsten?
quote:
Nee, dwaasje, ik heb geen bunny, het was meer een inspeling op de running gag waarin jij zegt dat een bepaalde naam associaties oproept en dan iemand roept dat diegene iemand kent met die naam (zichzelf, moeder, tante, oud-leraar Economie, etc. etc.).quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overigens past Marjet wel heel lief bij een konijnPics van je bunny!
Ik vraag me altijd af hoe ze aangespoord worden om wat meer 'sociaal en gezellig' te doen. Al geloof ik wel dat Marjet goed babbelt.quote:
Verdommequote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dwaasje, ik heb geen bunny, het was meer een inspeling op de running gag waarin jij zegt dat een bepaalde naam associaties oproept en dan iemand roept dat diegene iemand kent met die naam (zichzelf, moeder, tante, oud-leraar Economie, etc. etc.).
Pleonasme! (Of was 't een tautologie?)quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef henkde_j het volgende:
Die Marjet lijkt wel een oranje Oempa Loempa
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef henkde_j het volgende:
Die Marjet lijkt wel een oranje Oempa Loempa
Nee, verduidelijking voor de noobsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Pleonasme! (Of was 't een tautologie?)
Pleonasmequote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Pleonasme! (Of was 't een tautologie?)
Het zijn wel bijna allemaal design klassiekersquote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
Het is dan wel een leuk huis maar ze hebben er wel een kudde kleurloze meubels in gesodemieterd zeg.
Je pikt de ikea dingen er zo tussenuitquote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
Het is dan wel een leuk huis maar ze hebben er wel een kudde kleurloze meubels in gesodemieterd zeg.
Precies. Die moet je gewoon in een greppel pleuren en dan de volgende dag op de platte kar gooien.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Dit is wel zo'n kind dat na een paar wijntjes bloedirritant dronken is.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een combi dit, Gooische doos en Boertje uit de polder
Blijkbaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:31 schreef Day het volgende:
Dus vrijdag krijgen we van alle coaches 4 talenten?
Ik hoorde "Busje komt zo"quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb gehoord dat Johannes vrijdag 'Lekker op de trekker' gaat zingen
Geen wonder als het seizoen ook in versnelling rap klaar moet zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
Dus dan gaan er aankomende en volgende week vrijdag in totaal 16 mensen weg van de 32... damn
Wtf vanwaar die haast?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
Dus dan gaan er aankomende en volgende week vrijdag in totaal 16 mensen weg van de 32... damn
Ja omdat Erland zijn andere programma's in de rij staan, echtquote:
En dat zijn? Winkelen met Wendy? Sushi met Ushi? Wat een sukkelquote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja omdat Erland zijn andere programma's in de rij staan, echt
Voise kitsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat zijn? Winkelen met Wendy? Sushi met Ushi? Wat een sukkel
Joahquote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voise kitsDacht ik. Toch Benny?
Sushi met Ushi
Helaas. Het is nog maar woensdagquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
overMorgen de eerste live-show, ik zit te bedenken of ik wat bijzonders in huis ga halen om te snacken
Oh jaquote:
Fersûp de kater van de Hûnekop!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb gehoord dat Johannes vrijdag 'Lekker op de trekker' gaat zingen
Ben benieuwd.quote:The voice of Holland: Live krijgt een nieuwe opzet! Benieuwd? Kijk dan vanavond in RTL Boulevard de onthulling!
Sjonger jonger jongerquote:Ok!!!! So this is it… The final battle rounds before the live shows begin!!! Den den deeeerrrrrn* (impossible to spell a sound that creates suspense, but you get what I’m trying to do) I can’t believe how quick they have come around again!! This time last year it was me getting ready to step on a stage for the first time to over 3 million people! If I’m honest it still doesn’t feel like that could have really happened to me. I will never sink in how much of a life changing experience TVOH was, and is about to be for 32 other lucky people!
So….. Already in the first 5 seconds they show a tiny clip of Laurrhie Broun, such a tease. I really don’t want to be biased but I just want to see her, I know I’m not really gonna be able to concentrate on the episode until she sings. And I have this feeling she will be at the end. Save the best to last you know!!
First up – Randy Soewarno and Vernie Marques singing “no-one” by Alicia Keys!! And they sound goooooooood!! Really enjoyed it! They have the best coach (of course)!! I remember Roel’s advice was to make it a good duet! It has to sound good together and if you think more of the battle it could get messy! I love that kind of advice! You have to do YOUR best, Roel is the one to make the decision and if you’ve given all you can, what more can you do! If its meant to be it’s meant to be!! Easier said than done when its your life passion though!! And I really hate to see the faces of the contestants that don’t get through! Sadly Vernie had to leave the ring with a sad face :-(
Next up – Loes van de Mars and Patt Riley!!! I would not want to be Loes! I’m perfectly sure that Trijntje would always be fair, but, being up against someone who sings background for her would scare the s**t out of me. Oh and to mention that Patt is also amazing!! I love from the first note, you see in Patt’s eyes that she is so in it to win it. The focus and the emotion just in that alone gave me goosebumps! Loes is just super cool though, and she sings completely from her toes! So glad I just get to watch. The coaches have a TOUGH job! I want to talk more about things that happen around the singing! You just have to love the comments from Loes father! Love a supportive dad, and mixed with Loes younger sister telling him to shut up, is just TV gold!! So funny!!
WHERE IS LAURRHIE WHERE IS LAURRHIE!! Oooooo ok Sam Holden, that will do!! I love him! A) I understand everything that is going on when he is talking and B) his voice can just about melt my face off!! I love it! And Bart Reinders, is also amazing but with a song by John Mayer Sam just started a goose bump epidemic!!
I think the next song is soooo hard to sing live. (Rihanna – Only Girl) IT’S SOOOOOO HIGH!! I don’t know how Hagar Daoudi and Velorisa Yorks did it… Errrrrrrr because they are great!! The battle of the Afros, singing the highest monotone marathon!! BUT!! Velorisa WOW!!! She completely made it her own and it looks so easy!! I can’t wait to hear her sing more!
LAURRHIE…… Oh no just a clip of her!!! BIG open mouth singing THE NOTE!!! COME ON!!!! Pip Whien and Denzel Dongen! The rehearsal!! It’s so scary! Rehearsing is something I find the hardest! You want to do your best, but you have to prepare to fail in the rehearsal so you can get better! But with all the pressure and nerves, when it doesn’t go well you’re even more scared for the time when it’s REAL!! They sang “Father and Friend” which is such a sweet song, but sometimes I had to laugh when they were singing it to each other like Father and Son!! Sometimes the stupidest things make me laugh (and I’m just too excited to see Laurrhie, hehe) but it really made me giggle. And also a little mistake, but again funny, is when Pip was leaving the competition he completely didn’t see Trijntje running over to him. It just looked like he ignored her, but I’m sure (hope) he didn’t!!
RIGHT OK!!! I have to be complete honest right now, as I only want to write the truth in this blog…. BUT….. I just couldn’t wait any longer I had to skip to LAURRHIE!! It’s like I’m obsessed!! I did stop to see that Sifra Geessink and David Goncalves made it to the Live Shows (wooooohoooooo)!! I just had to get to Laurrhie.
First I’m gonna mention Paula Pielanen!! Big voice Big personality and I really liked her!! Was such a power house to watch them battle together!! And one of my FAVOURITE SONGS!!
LAURRHIE BROUNS
Ok…. First… I love how many letters it takes to spell LAAAAAUUUUURRRRHHIIIIEEEE! Second she is so unbelievably funny, even when I get stuck on the Dutch words I still laugh! THIRD… She just makes you smile! This positive BLAST just shoots right out of her, and I just can’t imagine any of the kijkers not sitting there with a glimlach op hun gezicht!!! Her quotes are funny, ALWAYS!! A person that can laugh at themselves is completely my kind of person!! You can tell this is her BIGGEST passion and nothing will stop her, but she is gonna enjoy it!! Helloooo you have to enjoy what you love to do the most and when you get to do it!! (Hahaha, I’m typing with so much excitement I keep misspelling everything)
THE TABLE MOMENT!! It has to be one of the funniest moments in The voice history!! Not only could she not get onto the chair she almost completely wrecked the table, and she laughed about it!!! It had me on the floor with laughter!!! She needs a reality show!! (With me hahaha ;-)) and this is all before the dress, boobs, hair, and VOICE enter the ring!!! THE NOTE!!! Wow!! “Somebody else’s…. GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUY” Sjonger jonger jonger het is niet normaal!!!!! Her attitude, and the way she sings the lyric “shattered” just really puts her at the top for me!!!!
OK and BREATHE!! Maybe I’m a little psycho over LAURRHIE! I’m exaggerating (I’m not) a little. I couldn’t be happier for the 32 contestants that will go to the live shows! It really will make such a good season AGAIN!!
And next week ROBBIE WILLIAMS!!! Yessssssssss!!!
I’m off to go get my Laurrhie Broun T-shirt… See you next week!
Paul :-)
Oeh leuk, ik ben erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef MissJ het volgende:
van de Facebookpagina van VOH:
[..]
Ben benieuwd.
of is het ondertussen al uitgelekt?
quote:The Voice of Holland is nu al een aantal seizoenen op de buis en dus vonden de programmamakers het hoog tijd om eens iets nieuws te bedenken voor de liveshows.
Zo is er een nieuw concept bedacht om de spanning te behouden tijdens de liveshows, die aanstaande vrijdag van start zullen gaan. Zo vertelt Roel van Velzen in RTL Boulevard. Er zullen elke week uit het team van Roel van Velzen, Nick en Simon, Trijntje Oosterhuis en Marco Borsato vier kandidaten aan bod komen. Hoewel normaal de stoelen van de coaches al gericht waren op het podium, zo blijven de stoelen nu omgedraaid net als bij de audities.
Als de kandidaten bovengemiddeld scoren dan draaien de stoelen van de coaches om. Scoren ze niet goed genoeg, dan blijven de stoelen omgedraaid en krijgen de kandidaten minder punten. De twee zangers/zangeressen per team met de minste punten hebben dus de kans dat hun The Voice avontuur hier eindigt.
zie mijn vorige bericht.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh leuk, ik ben erg nieuwsgierig
Klinkt wel redelijk vaag eigenlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef MissJ het volgende:
en aantal seizoenen op de buis en dus vonden de programmamakers het hoog tijd om eens iets nieuws te bedenken voor de liveshows.
Zo is er een nieuw concept bedacht om de spanning te behouden tijdens de liveshows, die aanstaande vrijdag van start zullen gaan. Zo vertelt Roel van Velzen in RTL Boulevard. Er zullen elke week uit het team van Roel van Velzen, Nick en Simon, Trijntje Oosterhuis en Marco Borsato vier kandidaten aan bod komen. Hoewel normaal de stoelen van de coaches al gericht waren op het podium, zo blijven de stoelen nu omgedraaid net als bij de audities.
Als de kandidaten bovengemiddeld scoren dan draaien de stoelen van de coaches om. Scoren ze niet goed genoeg, dan blijven de stoelen omgedraaid en krijgen de kandidaten minder punten. De twee zangers/zangeressen per team met de minste punten hebben dus de kans dat hun The Voice avontuur hier eindigt.
dit ja. Ik begrijp het nog niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt wel redelijk vaag eigenlijk
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks gooien ze het scherm voor de kijker ook nog een keer op zwart. Dat we ook alleen maar naar de stem kunnen luisteren.
En meer ergs. Het hele Haribo assortiment komt langs, dan weer Coca Cola en vervolgens een bouncende Bose koptelefoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideeën.... krijg je straks een groot vodafone logo in beeld
Mooi, met allebei de dingen ben ik blijquote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef JRRY het volgende:
Er komt in elk geval geen sing-off meer en de uitslagshow zit aan de liveshow vast.
Ja dat zit er wel dik in..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En meer ergs. Het hele Haribo assortiment komt langs, dan weer Coca Cola en vervolgens een bouncende Bose koptelefoon.
Daarom is het ook de grootste bullshit ooitquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:00 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe opzet, want ze herkennen de kandidaten toch ook aan hun stem nu?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:04 schreef iBenny het volgende:
John de Mol belde trouwens... We moeten vanavond allemaal met onze rug naar ons computerscherm zitten. Zodra je denkt dat er een goede post aan komt mag je pas omdraaien
Kan ie beter een oude uit de kast trekkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:33 schreef iBenny het volgende:
Gaat Robbie vanavond dat Candy-kutnummer zingen?
Ik ga er ff goed voor zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen aanwezig vanavond?Met of zonder lekkers?
Dan blijven we draaien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:04 schreef iBenny het volgende:
John de Mol belde trouwens... We moeten vanavond allemaal met onze rug naar ons computerscherm zitten. Zodra je denkt dat er een goede post aan komt mag je pas omdraaien
Precies! De posts hier zijn altijd de kers op de taartquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan blijven we draaien.
Kwaliteitstopic
Met lekkers!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/10869/Opzet_live_shows_The_Voice_aangescherpt.htmlquote:STOELEN COACHES DRAAIEN WEER OM
Na 'The Blind Auditions' en 'The Battle', verschijnen hierbij de beste tweeëndertig overgebleven talenten verdeeld over de teams van Marco Borsato, Trijntje Oosterhuis, VanVelzen en Nick & Simon. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé presenteren als vanouds de liveshows, maar deze zijn qua opzet aanzienlijk veranderd. De stem staat nu nog meer centraal en dat kan omdat de stoelen van de coaches weer worden omgedraaid. De talenten van een coach treden als één blok achter elkaar op. Tegen het einde ervan moeten de coaches de kandidaat met een cijfer tussen de een en de tien beoordelen en alleen bij een voldoende draaien ze om. Uiteindelijk worden de door de coaches gegeven cijfers en die van van de kijkers bij elkaar opgeteld.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef jcdragon het volgende:
Opzet liveshows aangescherpt
[..]
http://www.totaaltv.nl/nieuws/10869/Opzet_live_shows_The_Voice_aangescherpt.html
Nou ja, het idee dat het wat scherper lijkt te worden, dat staat me wel aan.quote:en alleen bij een voldoende draaien ze om.
Misschien bij zus in Enschede nog kijken, maar kan ook heel goed van niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:04 schreef iBenny het volgende:
yesss ik ben d'r natuurlijk! En natuurlijk ook met lekkersquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben officieel afgehaaktquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dat riep je vorige week ook, en telkens post je toch mee, nu ook?quote:
chips met dipsaus erbijquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Met reclame want sms inkomsten zijn niet genoeg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, zonder pauze en sing-off duurt het nog 2 uur en 40 min.
Oke. Ik zet je op de lijst van binnenvallersquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien bij zus in Enschede nog kijken, maar kan ook heel goed van niet.
Oh goeie!quote:
Maar was het normaal niet haast net zo lang? Ik vind 2 uur echt de max eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Met reclame want sms inkomsten zijn niet genoeg.
Normaal was het toch ook van 20:35 tot 22:20 ? Ik vind het ook veel te lang duren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar was het normaal niet haast net zo lang? Ik vind 2 uur echt de max eigenlijk.
Nu 20.30 - 23.10quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Normaal was het toch ook van 20:35 tot 22:20 ? Ik vind het ook veel te lang duren.
Fffuuuuuu das best lang! En let op, dan gaat het nog uitlopen ook hequote:
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat riep je vorige week ook, en telkens post je toch mee, nu ook?
quote:
Boeit toch niet... Ben wel benieuwd hoe geloofwaardig ze het (proberen te) brengen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom is het ook de grootste bullshit ooit
het gaat uitlopen tot half 12 verwachtquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze kunnen het programma beter "The Chairs" noemen. Dat idee met de stoelen wordt uit zijn verband gehaald.
Ligt eraan, drumt Die Ene van 538?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Dat idee van cijfers geven vind ik wel leuk, hopelijk zijn ze kritisch.
En ik hoop vooral dat de deelnemers vrijheid hebben qua nummers, en we niet 20 keer kwAdele en de hele Top40 krijgen, maar een leuke mix tussen oude en recente liedjes
Ik heb geen idee, ik merk hem meestal zelden opquote:
Ik moest werkelijk zijn naam Googlen, anders had ik op Rob Stenders gegoktquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik merk hem meestal zelden op
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het gaat uitlopen tot half 12 verwacht
Maandag t/m donderdag 5.45 op, vandaag 6.15, morgen 7.15. Ik red het vast nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef Karina het volgende:
[..]Ik moet morgen bijtijds op, boodschappen halen want 's middags moet ik naar de verjaardag van mijn nichtje. Ik hoop dat ik het red.
Nee, jij kunt beter bijtijds naar bed als je zo vroeg op moet! Gewoon het laatste stuk opnemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maandag t/m donderdag 5.45 op, vandaag 6.15, morgen 7.15. Ik red het vast niet
Ja of ik lees het hier even terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, jij kunt beter bijtijds naar bed als je zo vroeg op moet! Gewoon het laatste stuk opnemen
Die zag ik niet eensquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja of ik lees het hier even terug
PI was een foutje trouwens, dat gebeurt mobiel soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |