Ik koel langzaam afquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Hier werd ik niet echt warm of koud van
Coolquote:
Hey jijquote:
Beeldspraak gaarnequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Hoe durven ze dat mensen aan te trekken
Gelukkig compenseert Simon dit weer, die is veel leuker dan Nickquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zodra ik Nick hoor irriteer ik me al weer, die wordt elk seizoen meer gemaakt
ik ben anoniemquote:
ja ik had ook al zoiets vanquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook weer zo'n dom argument, ik vond haar ook de beste, maar een 'mijn producer is verliefd op de stem' is echt zo fout, dan hoef je niet te battlen
He?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Opgedragen aan twee kloons in dit topic
quote:
René is zo soc_aalquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Opgedragen aan twee kloons in dit topic
Dealquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Van Velzen heeft zo'n waardeloos team, Floortje kan in een rechte lijn naar de finale
waarom dan pas?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Dusch. Nog 6 minuten en dan bier.
Vanwaar de 6 minuten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Dusch. Nog 6 minuten en dan bier.
Simon oogt ook meer zichzelf, Nick praat alsof hij een programma presenteert. Jek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert Simon dit weer, die is veel leuker dan Nick
kally ik ben terugquote:
quote:
Belangenverstrengeling etc.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zouden het gewoon moeten verbieden, ga dan maar naar een ander team
ik postte een tijdje niet in the voice topicquote:
Of ze is van de vrouwtjes, dat kan ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Je raakt me
Soms denk ik dat Trijn ook een Piemp verstopt heeft, ergens
OK ik dacht dat je iets anders bedoelde.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik postte een tijdje niet in the voice topic
Ik zei het toch Pisc, verschrompelde eierstokken!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Je raakt me
Soms denk ik dat Trijn ook een Piemp verstopt heeft, ergens
quote:
Whahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zei het toch Pisc, verschrompelde eierstokken!
Bijzonder hè, dit moment.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
Oh wow... dit nummer hoor je ook nooit in talentenjachten/gecoverd worden
ja denk ikquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb onverwacht visite (![]()
![]()
)
Maar Loes moet winnennnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Go LOES!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien moet je haar even water geven
quote:
Nou ja, loes mag wel door. Gewoon, omdat ze die andere er wel redelijk uitzingt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef STING het volgende:
Dames, we gaan voor jullie vandaag een uitzondering maken.
Jullie mogen beide naar huis.
Bedankt
dat hadden ze al een paar keer eerder mogen doen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef STING het volgende:
Bedankt
Ik bel de baas van RTL op en wel nu, corruptie!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
ik ben ook voor Loes.
Maar op zekers dat Trijntje haar achtergrondzangeres laat doorgaan
Ik mot die ander niet omdat ze al achtergrond zingt bij Trijntjequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Loes? Ik heb wat gemist denk ik *schuift naar de tv*
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef STING het volgende:
Bedankt
Jep.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hadden ze al een paar keer eerder mogen doen...
Maar als ik moet kiezen laat die rechter maar door
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
12 jaar jonger dan die ander werd gezegd. En die andere is 32.
Het is ook gewoon een poldermodel. Maar liever zij dan Glennis Gracequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg een beetje een poldermodelgevoel bij Loes, maar vooruit het gaat om Zeh Vois. Al ben ik van allebei geen fan.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
Eerst No one en nou wel een One, ik raak de draad kwijt.
Dit!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bel de baas van RTL op en wel nu, corruptie!
Zij boden meer...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
blonde?
Oe coldplay op achtergrond!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een poldermodel. Maar liever zij dan Glennis Grace
ikkequote:
Nee ik drukte op de uit knopquote:
Ik gooi ze allebei naar huis en heb straks een joker als er twee goeie staanquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een poldermodel. Maar liever zij dan Glennis Grace
Wie denk je dat de corruptie heeft ingevoerd daar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bel de baas van RTL op en wel nu, corruptie!
Schat ik ook met al die namenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
Met haar dikke p...?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Loes, veel sexlozer en minder artiest kan niet qua naam
Trijntje gaat het vast niet durven om haar achtergrondzangeres naar huis te sturenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
was ook niet zo...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik drukte op de uit knop
Dat klonk niet
quote:
Het rijmt wel op poesquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las Vaduz ipv Vaderquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Vader, luister naar je kinderen!
nee ballen heeft ze nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Trijntje gaat het vast niet durven om haar achtergrondzangeres naar huis te sturen
Die mogen meteen exit, samen met sluiertje Skylarquote:
Ik schaam me er voor. POTVERDIKKIE!quote:
Ik ben letterlijk van de bank gevallenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Apotheose het volgende:
20???????????? Ik dacht minstens 40 ofzo
Ik ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Trijntje gaat het vast niet durven om haar achtergrondzangeres naar huis te sturen
Niet op mijn vingersquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was ook niet zo...
Wat is het toch met deze battles. De echt goede battles zijn op de vingers van 1 hand te tellen dit seizoen
Ik zie je nu liggenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben letterlijk van de bank gevallen
Dadelijk nog "Someone like you" en "Anyone of us"quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
heb je op youtube gezet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben letterlijk van de bank gevallen
Dochter van Neelie?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
Iris Kroes? Who the fuckking fuck is Iris Kroes????!
De voorkant van haar single danquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Natalie het volgende:
Wat een pleeborstelkop heeft Trijntje, zeg.
Al het hele seizoen erger ik me aan dat vage (fake) golfjeshaar. Het staat voor geen me-ter.
Adele.... Ja!!! Die missen we nogquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk nog "Someone like you" en "Anyone of us"
Bespeur een lichte vorm van tokkieneigingen in die familiequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mogen meteen exit, samen met sluiertje Skylar
ik vind meer haar gezicht zelf wat raar lijkt. Beetje scary...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef Natalie het volgende:
Wat een pleeborstelkop heeft Trijntje, zeg.
Al het hele seizoen erger ik me aan dat vage (fake) golfjeshaar. Het staat voor geen me-ter.
Laat hem nou gewoon naast je zitten kuikenquote:
We hebben nog ruim 1,5 uur, dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Adele.... Ja!!! Die missen we nog!
Nouja, missen is een groot woordquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
En Anouk voor echt rocksjiks.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Ik zit op een eetstoel, wordt een beetje krapjesquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat hem nou gewoon naast je zitten kuiken
Oh yeahquote:
Ja ze heeft geen olifantendracht mopquote:
Komt met zo'n achternaam wel goed hoor Piscquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op een eetstoel, wordt een beetje krapjes
Benny is niet dikquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op een eetstoel, wordt een beetje krapjes
Robquote:
Hoeft op dit moment ook nog niet, wmb.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde net een slok nemenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Robkan ie even een spermacheck doen
Mijn kindquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
Ik zit eik helemaal niet te kijken haha, zit aan de eettafel en de TV staat daar haaks op een paar meter verder![]()
Ik kijk ook half, zit meer op mijn scherm te kijken dan naar de TVquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
Ik zit eik helemaal niet te kijken haha, zit aan de eettafel en de TV staat daar haaks op een paar meter verder![]()
pics?quote:
quote:
In zijn foboquote:
Ja bij BZV ook en dan gebeurt er iets mis ik datquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook half, zit meer op mijn scherm te kijken dan naar de TV
ik heb er ook nmog wat moeite meequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
20. Ik kan het nog steeds niet geloven
![]()
Ja maar van Pat hebben we er al honderd, heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeft op dit moment ook nog niet, wmb.
Ik vond Loes net tekort komen. Zakte steeds ietsjes aan het eind van een zin. 't Was niet vals, maar alsof ze er moeite mee had. Kunnen ook zenuwen zijn.
Maar Pat was beter.
Wijnquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja bij BZV ook en dan gebeurt er iets mis ik dat
Ja dat besefte ik pas nadat hij er al stondquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout als antwoord op die zin
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
MSN jij nog?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]Ja en met voetballen
Zit ik net iets te MSN'en en goal en als ik naar de wc ga is er bijna altijd een goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Shiiiiiittt... ik kom er nu na tig talentenjachten achter dat als ik mijn hoofd schuin houd, ik zowel mijn laptopscherm en daaroverheen naar de tv kan kijken.
Uitvinding van de eeuw zo'n nek
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Shiiiiiittt... ik kom er nu na tig talentenjachten achter dat als ik mijn hoofd schuin houd, ik zowel mijn laptopscherm en daaroverheen naar de tv kan kijken.
Uitvinding van de eeuw, zo'n nek
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
MSN jij nog?
Ik ben ouderwets, ik heb geen smartphone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen commentaar![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
MSN jij nog?
ik schijn het ook nog te hebben. gebruik het heel zelden en eigenlijk alleen nog als P2P dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik ook niet, en ja dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets, ik heb geen smartphone.
En geen commentaar
hoe kweek je een nekherniaquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Heb je je hengel bij je?quote:
ik zie geen fotoquote:
Herman is tofquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En geen commentaar
Ja Loes is anders, maar het gaat om de voice, en die is bij Pat beter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar van Pat hebben we er al honderd, heb ik het gevoel
Ik vind Loes honderd keer origineler en verfrissender.
Op het werk is het trouwens ook handig. Anders moet je de hele tijd met je telefoon klooien toch? Op mijn werk gebruiken heel veel mensen nog MSN om met vrienden of zo te kletsen tijdens het werk.quote:
Ik doe alles via FB chat, met mn lief heb ik rond de 60000 berichten in een maand of zevenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik schijn het ook nog te hebben. gebruik het heel zelden en eigenlijk alleen nog als P2P ding
Ik krijg bij Loes een Iris Kroes gevoelquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar van Pat hebben we er al honderd, heb ik het gevoel
Ik vind Loes honderd keer origineler en verfrissender.
Ja damagniequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het werk is het trouwens ook handig. Anders moet je de hele tijd met je telefoon klooien toch? Op mijn werk gebruiken heel veel mensen nog MSN om met vrienden of zo te kletsen tijdens het werk.
Mijn hoofd is nu een editie van de Prive aan het creëren...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En geen commentaar
Wij allenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Vind die Loes iets downie achtigs hebben
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn hoofd is nu een editie van de Prive aan het creëren...
Type Leonie? Hoef k nie te kieke hahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Loes is zo'n typische hollandse meid.
quote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Type Leonie? Hoef k nie te kieke haha
Tja eigenlijk wel, als ik zie hoe die Loes eruit ziet, had ze als enige geen styling?quote:
Haha goeie, slim van de baasquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]Wij hebben op het werk trouwens ook een communicator, dat is MSN maar dan alleen voor binnen het bedrijfsnetwerk.
In de showbiz wil men geen goede kappersquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga een inzameling organiseren denk ik.. Kan Pat een keer naar een goede kapper
van mij ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
Patty Brard to be krijgt van mij geen stemmen iig
Nee, degene die je haar verprutsen en het maar "herstellen". En dan noem je het hip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
In de showbiz wil men geen goede kappers
Ja echt erg leuk ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef STING het volgende:
The Voice of some other random country.
Jeej.
Die woont en werkt in Nederland...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ja leuk Sam, lekker bij je eigen Voice meedoen please
Hoe lang dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die woont en werkt in Nederland...
Dus moet ie dan terug naar het buitenland om daar mee te doen?
quote:
uk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ja leuk Sam, lekker bij je eigen Voice meedoen please
Zwetende kiwiquote:
Iew. Iemand die zweetquote:
Ja dat kanquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang dan?
Er zijn er wel meer, die hier dan net een half jaar zijn ofzo. Ik heb er niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |