Ik koel langzaam afquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Hier werd ik niet echt warm of koud van
Coolquote:
Hey jijquote:
Beeldspraak gaarnequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
Hoe durven ze dat mensen aan te trekken
Gelukkig compenseert Simon dit weer, die is veel leuker dan Nickquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zodra ik Nick hoor irriteer ik me al weer, die wordt elk seizoen meer gemaakt
ik ben anoniemquote:
ja ik had ook al zoiets vanquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook weer zo'n dom argument, ik vond haar ook de beste, maar een 'mijn producer is verliefd op de stem' is echt zo fout, dan hoef je niet te battlen
He?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Opgedragen aan twee kloons in dit topic
quote:
René is zo soc_aalquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Opgedragen aan twee kloons in dit topic
Dealquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Van Velzen heeft zo'n waardeloos team, Floortje kan in een rechte lijn naar de finale
waarom dan pas?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Dusch. Nog 6 minuten en dan bier.
Vanwaar de 6 minuten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Dusch. Nog 6 minuten en dan bier.
Simon oogt ook meer zichzelf, Nick praat alsof hij een programma presenteert. Jek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert Simon dit weer, die is veel leuker dan Nick
kally ik ben terugquote:
quote:
Belangenverstrengeling etc.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zouden het gewoon moeten verbieden, ga dan maar naar een ander team
ik postte een tijdje niet in the voice topicquote:
Of ze is van de vrouwtjes, dat kan ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Je raakt me
Soms denk ik dat Trijn ook een Piemp verstopt heeft, ergens
OK ik dacht dat je iets anders bedoelde.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik postte een tijdje niet in the voice topic
Ik zei het toch Pisc, verschrompelde eierstokken!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Je raakt me
Soms denk ik dat Trijn ook een Piemp verstopt heeft, ergens
quote:
Whahahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zei het toch Pisc, verschrompelde eierstokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |