wat zijn dat dan voor naalden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Het eerste wat ik nu ga doen is een clover haaknaald bestellen. Begin maar met de "gewone" in een 4,5 en denk dat ik voor de kerst de amour haaknaalden vraag! Want die vind ik toch wel echt heel duur! (op dit moment)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zijn dat dan voor naalden?
k werk bijna alleen met clover idd
Dat is inderdaad wel jammer.. Maar ik moet zeggen dat ik andere maten dan die clover amour biedt ook maar zelden gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het jammer dat Amour niet alle maten heeft.
Ik gebruik vrijwel alleen maar 2,5mm, maar ik zit er aan te denken om de Amour in 2,75 te kopen! Zoveel zal dat niet schelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer.. Maar ik moet zeggen dat ik andere maten dan die clover amour biedt ook maar zelden gebruik.
welke maten hebben ze dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het jammer dat Amour niet alle maten heeft.
aah ja dat hebben die plastieke van mij ook E/F etc en de getallen erbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Amerikaanse maten, zie; http://www.woolly.nl/clover-amour-haaknaalden
Ik heb ook nog niet op betalen gedrukt.. Ik wil ze echt heel graag, maar aan de ene kant vind ik het zonde om die de "gewone" clover te bestellen dan de amour met kerst te vragen. Maar ik heb echt pijn in mijn vingers haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb nog steeds een koopverbod! Het zijn wel leuke sinterklaascadeautjes!
kun je er geen lenen van iemand in de buurt zolang?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet op betalen gedrukt.. Ik wil ze echt heel graag, maar aan de ene kant vind ik het zonde om die de "gewone" clover te bestellen dan de amour met kerst te vragen. Maar ik heb echt pijn in mijn vingers haha!
(Ik wil weer gewoon werk hebben zodat ik me minder schuldig voel als ik dit soort dingen aanschaf voor mezelf!)
Nee, ik ken niemand die de naalden wel heeft..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je er geen lenen van iemand in de buurt zolang?
Het ligt vooral aan wat voor garen je normaal gezien gebruikt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Klopt ik ga het ook gewoon doen, beter als pijn in mijn vingers! Zit alleen te twijfelen, heb nu 3 maten in mijn winkelmandje. 3,5 - 4 - 4,5 of hebben jullie de ervaring dat een andere maat meer gebruikt word als die ik nu in mijn mandje heb.
Ik haak nu met een 4,5 dus die heb ik sowieso nodig, en wil straks ook knuffels maken dus denk dat het niet slim is om een 5 erbij te doen.. Maar misschien wel een 3?
Dat soort dingen zijn meestal zonder naald...het is wel Action hè.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh. voor die prijszou t met of zonder naald zijn?
als zonder is t shoptime bij hobbydoos
k heb ze juist meestal met steeds gezien zoals bij t kruidvat was ook goedkopequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn meestal zonder naald...het is wel Action hè.![]()
Ik moet zo toch nog even naar Action toe (voor wat anders)...even kijken of ze het hier al/nog hebben.
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef DonnaRush het volgende:
Nou ik heb vorige week nog iets besteld uit Amerika, maar toen vond ik de dollar absoluut niet gunstig, viel me zwaar tegen.
ja precies en verzendkosten enzo. maar als je t in Amerika zelf koopt...de dollar was pas 68 cent gfeloof, ik de hele maand ongeveer 75quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.
de vorm is iets minder 'lomp', ze liggen erg lekker in de hand. maar dat het niet meer in dat vieze poepbruin is scheelt ook een hoop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de 'gewone' Clovers en die nieuwe Amour?
Buiten de pretty colors natuurlijk!
Ja daar heb je gelijk in! Daar zat idd een BTW bij waardoor het op een $10 maar een euro verschil maakte, viel wel even tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.
Zat laatst ook te kijken om ze uit amerika te bestellen, maar dat scheelt amper iets inderdaad door de verzendkosten!quote:
Oh die zien er wel heel fijn en heel leuk uit!quote:
Amazon heeft boven de $20 geen verzendkosten geloof ik, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zat laatst ook te kijken om ze uit amerika te bestellen, maar dat scheelt amper iets inderdaad door de verzendkosten!
Kijk dan wel weer uit dat je niet boven de 22 euro grens uitkomt, anders wordt het weer duurder door bijvoorbeeld BTW.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Amazon heeft boven de $20 geen verzendkosten geloof ik, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Ja klopt. Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad. Bestelde ook altijd dure Nikes uit Amerika haha. Maar je kan het net treffen, dan heb je pech.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk dan wel weer uit dat je niet boven de 22 euro grens uitkomt, anders wordt het weer duurder door bijvoorbeeld BTW.
Dan heb je veel geluk gehad, ik heb tot nu toe elke keer moeten betalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad. Bestelde ook altijd dure Nikes uit Amerika haha. Maar je kan het net treffen, dan heb je pech.
Nou ja niet zuur, ik hou er rekening mee omdat het in principe gewoon de regels zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Echt? Wat zuur! Ik bestel al minstens 5 jaar maandelijks iets uit Amerika of China en heb het nog nooit gehad. *klopt af*
Haha ja precies, vandaar mijn vraag dus!quote:
Hmm, ik vind die gele(/bruine?) ook erg lekker in de hand liggen. En stoor me niet echt aan de kleur, dus ik geloof dat ik het daar maar bij hou!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:33 schreef trui het volgende:
[..]
de vorm is iets minder 'lomp', ze liggen erg lekker in de hand. maar dat het niet meer in dat vieze poepbruin is scheelt ook een hoop.
Nou, ik vond het de vorige keer wel zuur. De webshop zette in principe altijd het betaalde bedrag op de doos, dus ná aftrek van eventuele kortingen. Daar was ik dus ook vanuit gegaan, alleen juist toen besloot de webshop de originele prijs op de doos te zetten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet zuur, ik hou er rekening mee omdat het in principe gewoon de regels zijn.
Mij "pakken" ze ook altijd hoor! Je wil echt niet weten hoeveel geluk jij hebt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Echt? Wat zuur! Ik bestel al minstens 5 jaar maandelijks iets uit Amerika of China en heb het nog nooit gehad. *klopt af*
Ja, het is gehaakt! Dat spul van de zeeman. Ik had dat op de bruiloft-schaap gehad en dacht ik moet er toch wat mee maken... uiteindelijk kwam ik nog een klein stukje te kort en was over de muts dat ik een nieuw bolletje bij moest halenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef EsseEi het volgende:
Dot die is coooool!!!wat een gepruts moet dat lijf geweest zijn om te haken! of is t niet gehaakt? lijkt wel badstof joh
Paar dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef Makayla het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg! Als ik even een paar dagen geen tijd heb gehad, zijn er alweer 2 topics bijgekomenMaar even een vraagje. Degene die die haaknaalden besteld hebben op ebay, die met allemaal verschillende kleuren, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen waren?
hahahahquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Mooi Dottey! Ik vind het echt knap dat je er mee kunt haken!
Heb ooit geprobeerd het muziekschaapje te maken, maar dat is me dus echt niet gelukt. 2x geprobeerd en zelfs m'n moeder nog laten doen, maar we kregen echt alleen maar rare vormen ipv een rond lichaampje.
Het werd meer een soort kamikazeduif!
Ik heb ze wat later dan de rest besteld (niet heel veel later) maar heb ze ook nog niet binnen, alhoewel ik wel een mail heb gehad dat mijn bestelling verstuurd zou wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb ze nog steeds niet binnen..
Jaloers! Hopelijk hebben ze ze morgen in Breda. Anders ga ik voor 'de echte' kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Ynske het volgende:
Ben net geweest bij de action, ze zijn zonder naalden
en hier lagen
grijs
blauw
donker marine blauw
groen
azuurblauwgroen
donker roze
paars roze
wit
en grasgroen
waarbij de grijs, donker en paars roze en azuurgroene nu hier op de tafel liggen
Die mail heb ik idd ook gehad..quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:34 schreef HelloBonjour het volgende:
[..]
Ik heb ze wat later dan de rest besteld (niet heel veel later) maar heb ze ook nog niet binnen, alhoewel ik wel een mail heb gehad dat mijn bestelling verstuurd zou worden
Hoe lang is het geleden dat je ze hebt besteld en dat je de mail hebt gehad?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:34 schreef HelloBonjour het volgende:
[..]
Ik heb ze wat later dan de rest besteld (niet heel veel later) maar heb ze ook nog niet binnen, alhoewel ik wel een mail heb gehad dat mijn bestelling verstuurd zou worden
Ah, mijne kwamen uit de UK omdat ik ze snel wilde hebben (die waren dan ook wat duurder).quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:02 schreef Angelof9 het volgende:
Als het uit Azie komt kan het best lang duren hoor. Een week of 4 is normaal. Dan ligt het ergens bij de douane vast.
Heb niet gekeken waar vandaan maar heb ze ook nog niet de nld. Wel andere dingetjes, maar azie en japan zal het wel zijn, want dat duurt langquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, mijne kwamen uit de UK omdat ik ze snel wilde hebben (die waren dan ook wat duurder).
Heb je fotootje :-) om ons nog meer in verleiding te brengen? Is het donkergrijs ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Ynske het volgende:
Ben net geweest bij de action, ze zijn zonder naalden
en hier lagen
grijs
blauw
donker marine blauw
groen
azuurblauwgroen
donker roze
paars roze
wit
en grasgroen
waarbij de grijs, donker en paars roze en azuurgroene nu hier op de tafel liggen
10 of 12...ribbonXL kan nog met 10, de zpagetti meestal wel met 12...quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Ynske het volgende:
Welke naald maat zou je nodig hebben.bij die zpaggeti? Heb hier max 6 gaat wat.lastig. oftewel mag wat nieuws bestellen... Maar welke maat
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef CREADO het volgende:
[..]
Heb je fotootje :-) om ons nog meer in verleiding te brengen? Is het donkergrijs ?
dan gaat t een 12 wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef EsseEi het volgende:
[..]
10 of 12...ribbonXL kan nog met 10, de zpagetti meestal wel met 12...
k heb slechte ervaring met zeeman en wibra en naalden omdat deze vaak afwijkenquote:
Ja, maar dat lijkt me bij zpaghetti minder uitmaken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb slechte ervaring met zeeman en wibra en naalden omdat deze vaak afwijken
maar kan er wel even binnen rennen morgen
anders maar even doorrijden van de week zodat ik voor 18 uur bij de greef ben
Ik weet niet of er zo'n Boekenvoordeel bij je in de buurt zit? Bij die van ons hebben ze ook dikke haaknaalden (10mm en dikker)quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb slechte ervaring met zeeman en wibra en naalden omdat deze vaak afwijken
maar kan er wel even binnen rennen morgen
anders maar even doorrijden van de week zodat ik voor 18 uur bij de greef ben
Er staat ook vaak een ander land bij he? Vaak als ik iets bestel staat er USA als land, maar uiteindelijk komt het pakketje altijd uit Hong Kong haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, mijne kwamen uit de UK omdat ik ze snel wilde hebben (die waren dan ook wat duurder).
Juist bij zpaghetti is het wel fijn als je een goede naald hebt. Het maakt echt verschil uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me bij zpaghetti minder uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |