Nou ja niet zuur, ik hou er rekening mee omdat het in principe gewoon de regels zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Echt? Wat zuur! Ik bestel al minstens 5 jaar maandelijks iets uit Amerika of China en heb het nog nooit gehad. *klopt af*
Haha ja precies, vandaar mijn vraag dus!quote:
Hmm, ik vind die gele(/bruine?) ook erg lekker in de hand liggen. En stoor me niet echt aan de kleur, dus ik geloof dat ik het daar maar bij hou!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:33 schreef trui het volgende:
[..]
de vorm is iets minder 'lomp', ze liggen erg lekker in de hand. maar dat het niet meer in dat vieze poepbruin is scheelt ook een hoop.
Nou, ik vond het de vorige keer wel zuur. De webshop zette in principe altijd het betaalde bedrag op de doos, dus ná aftrek van eventuele kortingen. Daar was ik dus ook vanuit gegaan, alleen juist toen besloot de webshop de originele prijs op de doos te zetten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja niet zuur, ik hou er rekening mee omdat het in principe gewoon de regels zijn.
Mij "pakken" ze ook altijd hoor! Je wil echt niet weten hoeveel geluk jij hebt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Echt? Wat zuur! Ik bestel al minstens 5 jaar maandelijks iets uit Amerika of China en heb het nog nooit gehad. *klopt af*
Ja, het is gehaakt! Dat spul van de zeeman. Ik had dat op de bruiloft-schaap gehad en dacht ik moet er toch wat mee maken... uiteindelijk kwam ik nog een klein stukje te kort en was over de muts dat ik een nieuw bolletje bij moest halenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef EsseEi het volgende:
Dot die is coooool!!!wat een gepruts moet dat lijf geweest zijn om te haken! of is t niet gehaakt? lijkt wel badstof joh
Paar dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef Makayla het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg! Als ik even een paar dagen geen tijd heb gehad, zijn er alweer 2 topics bijgekomenMaar even een vraagje. Degene die die haaknaalden besteld hebben op ebay, die met allemaal verschillende kleuren, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen waren?
hahahahquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Mooi Dottey! Ik vind het echt knap dat je er mee kunt haken!
Heb ooit geprobeerd het muziekschaapje te maken, maar dat is me dus echt niet gelukt. 2x geprobeerd en zelfs m'n moeder nog laten doen, maar we kregen echt alleen maar rare vormen ipv een rond lichaampje.
Het werd meer een soort kamikazeduif!
Ik heb ze wat later dan de rest besteld (niet heel veel later) maar heb ze ook nog niet binnen, alhoewel ik wel een mail heb gehad dat mijn bestelling verstuurd zou wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb ze nog steeds niet binnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |