abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:54:22 #251
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118885349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Echt? Wat zuur! Ik bestel al minstens 5 jaar maandelijks iets uit Amerika of China en heb het nog nooit gehad. *klopt af*
Nou ja niet zuur, ik hou er rekening mee omdat het in principe gewoon de regels zijn.
  Moderator/colorchick dinsdag 6 november 2012 @ 12:56:56 #252
382129 crew  Donna
pi_118885438
Ja dat is natuurlijk wel zo. Misschien moeten ze dat toch nog eens beter gaan controleren. Dat zou wel goed zijn voor onze economie.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:59:16 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_118885522
maandelijks! wow, dan heb jij echt veel geluk. hier stonden ze ook een keer aan de deur met een pakje + pinautomaat. sindsdien ben ik wat terughoudender!
in de haak.
pi_118885581
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:30 schreef Angelof9 het volgende:
De Amour is twee keer zo duur ;)
Haha ja precies, vandaar mijn vraag dus! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:33 schreef trui het volgende:

[..]

de vorm is iets minder 'lomp', ze liggen erg lekker in de hand. maar dat het niet meer in dat vieze poepbruin is scheelt ook een hoop. :+
Hmm, ik vind die gele(/bruine?) ook erg lekker in de hand liggen. En stoor me niet echt aan de kleur, dus ik geloof dat ik het daar maar bij hou! ;)

Hoewel de kleurtjes erg leuk zijn!
Smile, tomorrow will be worse...
pi_118885605
Even wat anders dan weer over de naalden ;)

Foto's van Dollie zijn eindelijk gemaakt.
http://www.ravelry.com/pr(...)-by-galina-astashova

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_118885717
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou ja niet zuur, ik hou er rekening mee omdat het in principe gewoon de regels zijn.
Nou, ik vond het de vorige keer wel zuur. De webshop zette in principe altijd het betaalde bedrag op de doos, dus ná aftrek van eventuele kortingen. Daar was ik dus ook vanuit gegaan, alleen juist toen besloot de webshop de originele prijs op de doos te zetten. }:|
Protest bij de douane -op vertoon van mijn factuur met het daadwerkelijk betaalde bedrag- haalde helaas niets uit..
Smile, tomorrow will be worse...
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:08:26 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_118885833
oh wat balen zeg, BT. het is ook meteen zovéél wat je dan bij moet betalen. :{
in de haak.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:08:49 #258
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_118885847
Dot die is coooool!!! :D wat een gepruts moet dat lijf geweest zijn om te haken! of is t niet gehaakt? lijkt wel badstof joh
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:09:15 #259
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_118885869
Ik zou ook wel zo'n amour naald willen hebben, maar ja...ik ga voor 1 haaknaald denk ik niet iets bestellen. En ik neem aan dat het dan weinig verschil maakt of ik nu via een nederlandse site of via amazone koop (toch? of zie ik dat verkeerd).

Bij woolly zou ik dan nog garen bij kunnen bestellen, maar ja..ik heb eigenlijk niets nodig. En vragen voor sinterklaas/kerst gaat hem ook niet worden denk ik...

Denk dat ik moet wachten tot na mijn verjaardag... :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:10:47 #260
211083 Angelof9
I must go first
pi_118885925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef DonnaRush het volgende:
Echt? Wat zuur! Ik bestel al minstens 5 jaar maandelijks iets uit Amerika of China en heb het nog nooit gehad. *klopt af*
Mij "pakken" ze ook altijd hoor! Je wil echt niet weten hoeveel geluk jij hebt!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_118885979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:08 schreef EsseEi het volgende:
Dot die is coooool!!! :D wat een gepruts moet dat lijf geweest zijn om te haken! of is t niet gehaakt? lijkt wel badstof joh
Ja, het is gehaakt! Dat spul van de zeeman. Ik had dat op de bruiloft-schaap gehad en dacht ik moet er toch wat mee maken... uiteindelijk kwam ik nog een klein stukje te kort en was over de muts dat ik een nieuw bolletje bij moest halen :') Heb haaknaald 5 of 6 ervoor gebruikt, wat anders kon ik er echt echt niets van zien. Zo heb ik nog 80% op gevoel gedaan :P Voor de roze onderdelen naald 3 met royal van de zeeman ^^. Best strak..

Ik heb de poots, oogjes en hier en daar wat aan de rest van het patroon veranderd, maar vind het een erg lief schaapje ^^. Mijn neefje wilde hem niet meer loslaten toen hij kwam logeren.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:17:06 #262
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_118886140
wow ik vind m echt heel mooi DOT :D wel beetje enge snuit hihi ;) maar gewoon, het lijf ziet er zolekker zacht uit enzo. Een bruiloft-schaap????
pi_118886345
Ik vind die neus geweldig! hihi :D
De ontwerpster heeft meer van die gekke dieren. k ben bezig met het regelen van het patroon van de naaktkat van der. zo schattig! O+

bruiloftscadeau van alle gasten (door de ceremoniemeesters gevraagd) was een bol wol voor mij en een fles bier voor manlief. Nu hadden ze een schaap geknutseld met spijkers op de vacht waar de bollen wol konden hangen.

pi_118886451
Ook hier komt schot in... Nog niet af ;)

Nog draadjes wegwerken en witte rand breder maken naar de breedte die ik wil, maar dat moet ik nog even bekijken :D
pi_118887496
Ooooh die is prachtig Dottey!

Het is een tijd geleden dat ik uit amerika bestelt heb (behalve wat kleine dingetjes die gewoon onder de grens blijven), de laatste keer is denk ik de Kindle geweest en daarbij rekende amazon.com al automatisch een bedrag voor import, dus dan weet je vantevoren waar je aan toe bent, ik kreeg geloof ik achteraf nog een klein beetje terug omdat het uiteindelijk iets minder was dan hun schatting. Best kans dat ze dat tegenwoordig altijd doen trouwens, een douane bedrag er bij rekenen als je gaat afrekenen daar. Maar daarvoor ben ik er wel een paar keer uitgepakt, dat wordt volgens mij de laatste tijd steeds meer, een vriendin bestelt nog wel eens wat, destijds was het af en toe wel, nu is het af en toe niet geloof ik. Het vervelendste vond ik nog dat je er soms een stuk langer op moest wachten, ik had bij 1 pakje al bijna de hoop opgegeven datt het nog zou komen, duurde echt weeeeken voordat het een keer door de douane kwam (geen tracking).
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:49:39 #266
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_118889392
erg leuk die deken! en 't schaap is ook goed gelukt zeg. ik vind die snuit wel wat griezelig. maar knap gedaan, en dat garen komt er enorm goed in uit! (lijkt me ook verdomd lastig haken trouwens)
in de haak.
pi_118890393
Zo na een paar uurtjes lekker haken en afleveringen terug kijken die ik heb opgenomen nu maar iets in huis doen en daarna als beloning weer verder haken! Wil volgende week eigenlijk wel de squares afhebben zodat ik de squares aan elkaar kan maken!

Dottey, jou deken is echt gaaf!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:26:17 #268
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_118890829
Die deken en dat schaap zijn echt geweldig!
Zijn de japanse haaknaalden al binnen bij anderen die ze ook besteld hadden? (die set voor 2.80 ofzo)
pi_118893864
Wat gaan jullie snel zeg! Als ik even een paar dagen geen tijd heb gehad, zijn er alweer 2 topics bijgekomen :P Maar even een vraagje. Degene die die haaknaalden besteld hebben op ebay, die met allemaal verschillende kleuren, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen waren?
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:48:11 #270
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118894387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:36 schreef Makayla het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg! Als ik even een paar dagen geen tijd heb gehad, zijn er alweer 2 topics bijgekomen :P Maar even een vraagje. Degene die die haaknaalden besteld hebben op ebay, die met allemaal verschillende kleuren, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze binnen waren?
Paar dagen.
pi_118896549
Mooi Dottey! Ik vind het echt knap dat je er mee kunt haken!
Heb ooit geprobeerd het muziekschaapje te maken, maar dat is me dus echt niet gelukt. 2x geprobeerd en zelfs m'n moeder nog laten doen, maar we kregen echt alleen maar rare vormen ipv een rond lichaampje.
Het werd meer een soort kamikazeduif!
pi_118897534
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Mooi Dottey! Ik vind het echt knap dat je er mee kunt haken!
Heb ooit geprobeerd het muziekschaapje te maken, maar dat is me dus echt niet gelukt. 2x geprobeerd en zelfs m'n moeder nog laten doen, maar we kregen echt alleen maar rare vormen ipv een rond lichaampje.
Het werd meer een soort kamikazeduif!
hahahah :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 november 2012 @ 18:14:27 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118898019
Ben net geweest bij de action, ze zijn zonder naalden
en hier lagen
grijs
blauw
donker marine blauw
groen
azuurblauwgroen
donker roze
paars roze
wit
en grasgroen

waarbij de grijs, donker en paars roze en azuurgroene nu hier op de tafel liggen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:31:23 #274
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_118898644
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Paar dagen.
Hmm.. ik heb ze nog steeds niet binnen.. :{
pi_118898771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:31 schreef NijntjesUk het volgende:

[..]

Hmm.. ik heb ze nog steeds niet binnen.. :{
Ik heb ze wat later dan de rest besteld (niet heel veel later) maar heb ze ook nog niet binnen, alhoewel ik wel een mail heb gehad dat mijn bestelling verstuurd zou worden :N
All the freaky people make the beauty of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')