Het ligt vooral aan wat voor garen je normaal gezien gebruikt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Klopt ik ga het ook gewoon doen, beter als pijn in mijn vingers! Zit alleen te twijfelen, heb nu 3 maten in mijn winkelmandje. 3,5 - 4 - 4,5 of hebben jullie de ervaring dat een andere maat meer gebruikt word als die ik nu in mijn mandje heb.
Ik haak nu met een 4,5 dus die heb ik sowieso nodig, en wil straks ook knuffels maken dus denk dat het niet slim is om een 5 erbij te doen.. Maar misschien wel een 3?
Dat soort dingen zijn meestal zonder naald...het is wel Action hè.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh. voor die prijszou t met of zonder naald zijn?
als zonder is t shoptime bij hobbydoos
k heb ze juist meestal met steeds gezien zoals bij t kruidvat was ook goedkopequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn meestal zonder naald...het is wel Action hè.![]()
Ik moet zo toch nog even naar Action toe (voor wat anders)...even kijken of ze het hier al/nog hebben.
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef DonnaRush het volgende:
Nou ik heb vorige week nog iets besteld uit Amerika, maar toen vond ik de dollar absoluut niet gunstig, viel me zwaar tegen.
ja precies en verzendkosten enzo. maar als je t in Amerika zelf koopt...de dollar was pas 68 cent gfeloof, ik de hele maand ongeveer 75quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.
de vorm is iets minder 'lomp', ze liggen erg lekker in de hand. maar dat het niet meer in dat vieze poepbruin is scheelt ook een hoop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de 'gewone' Clovers en die nieuwe Amour?
Buiten de pretty colors natuurlijk!
Ja daar heb je gelijk in! Daar zat idd een BTW bij waardoor het op een $10 maar een euro verschil maakte, viel wel even tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.
Zat laatst ook te kijken om ze uit amerika te bestellen, maar dat scheelt amper iets inderdaad door de verzendkosten!quote:
Oh die zien er wel heel fijn en heel leuk uit!quote:
Amazon heeft boven de $20 geen verzendkosten geloof ik, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zat laatst ook te kijken om ze uit amerika te bestellen, maar dat scheelt amper iets inderdaad door de verzendkosten!
Kijk dan wel weer uit dat je niet boven de 22 euro grens uitkomt, anders wordt het weer duurder door bijvoorbeeld BTW.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Amazon heeft boven de $20 geen verzendkosten geloof ik, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Ja klopt. Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad. Bestelde ook altijd dure Nikes uit Amerika haha. Maar je kan het net treffen, dan heb je pech.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk dan wel weer uit dat je niet boven de 22 euro grens uitkomt, anders wordt het weer duurder door bijvoorbeeld BTW.
Dan heb je veel geluk gehad, ik heb tot nu toe elke keer moeten betalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad. Bestelde ook altijd dure Nikes uit Amerika haha. Maar je kan het net treffen, dan heb je pech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |