welke maten hebben ze dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het jammer dat Amour niet alle maten heeft.
aah ja dat hebben die plastieke van mij ook E/F etc en de getallen erbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Amerikaanse maten, zie; http://www.woolly.nl/clover-amour-haaknaalden
Ik heb ook nog niet op betalen gedrukt.. Ik wil ze echt heel graag, maar aan de ene kant vind ik het zonde om die de "gewone" clover te bestellen dan de amour met kerst te vragen. Maar ik heb echt pijn in mijn vingers haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb nog steeds een koopverbod! Het zijn wel leuke sinterklaascadeautjes!
kun je er geen lenen van iemand in de buurt zolang?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet op betalen gedrukt.. Ik wil ze echt heel graag, maar aan de ene kant vind ik het zonde om die de "gewone" clover te bestellen dan de amour met kerst te vragen. Maar ik heb echt pijn in mijn vingers haha!
(Ik wil weer gewoon werk hebben zodat ik me minder schuldig voel als ik dit soort dingen aanschaf voor mezelf!)
Nee, ik ken niemand die de naalden wel heeft..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je er geen lenen van iemand in de buurt zolang?
Het ligt vooral aan wat voor garen je normaal gezien gebruikt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Klopt ik ga het ook gewoon doen, beter als pijn in mijn vingers! Zit alleen te twijfelen, heb nu 3 maten in mijn winkelmandje. 3,5 - 4 - 4,5 of hebben jullie de ervaring dat een andere maat meer gebruikt word als die ik nu in mijn mandje heb.
Ik haak nu met een 4,5 dus die heb ik sowieso nodig, en wil straks ook knuffels maken dus denk dat het niet slim is om een 5 erbij te doen.. Maar misschien wel een 3?
Dat soort dingen zijn meestal zonder naald...het is wel Action hè.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh. voor die prijszou t met of zonder naald zijn?
als zonder is t shoptime bij hobbydoos
k heb ze juist meestal met steeds gezien zoals bij t kruidvat was ook goedkopequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn meestal zonder naald...het is wel Action hè.![]()
Ik moet zo toch nog even naar Action toe (voor wat anders)...even kijken of ze het hier al/nog hebben.
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef DonnaRush het volgende:
Nou ik heb vorige week nog iets besteld uit Amerika, maar toen vond ik de dollar absoluut niet gunstig, viel me zwaar tegen.
ja precies en verzendkosten enzo. maar als je t in Amerika zelf koopt...de dollar was pas 68 cent gfeloof, ik de hele maand ongeveer 75quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.
de vorm is iets minder 'lomp', ze liggen erg lekker in de hand. maar dat het niet meer in dat vieze poepbruin is scheelt ook een hoop.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de 'gewone' Clovers en die nieuwe Amour?
Buiten de pretty colors natuurlijk!
Ja daar heb je gelijk in! Daar zat idd een BTW bij waardoor het op een $10 maar een euro verschil maakte, viel wel even tegen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de koers of het totaalbedrag? Want dat laatste kan natuurlijk behoorlijk oplopen door btw etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |