wat zijn dat dan voor naalden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Het eerste wat ik nu ga doen is een clover haaknaald bestellen. Begin maar met de "gewone" in een 4,5 en denk dat ik voor de kerst de amour haaknaalden vraag! Want die vind ik toch wel echt heel duur! (op dit moment)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zijn dat dan voor naalden?
k werk bijna alleen met clover idd
Dat is inderdaad wel jammer.. Maar ik moet zeggen dat ik andere maten dan die clover amour biedt ook maar zelden gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het jammer dat Amour niet alle maten heeft.
Ik gebruik vrijwel alleen maar 2,5mm, maar ik zit er aan te denken om de Amour in 2,75 te kopen! Zoveel zal dat niet schelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer.. Maar ik moet zeggen dat ik andere maten dan die clover amour biedt ook maar zelden gebruik.
welke maten hebben ze dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het jammer dat Amour niet alle maten heeft.
aah ja dat hebben die plastieke van mij ook E/F etc en de getallen erbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Amerikaanse maten, zie; http://www.woolly.nl/clover-amour-haaknaalden
Ik heb ook nog niet op betalen gedrukt.. Ik wil ze echt heel graag, maar aan de ene kant vind ik het zonde om die de "gewone" clover te bestellen dan de amour met kerst te vragen. Maar ik heb echt pijn in mijn vingers haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb nog steeds een koopverbod! Het zijn wel leuke sinterklaascadeautjes!
kun je er geen lenen van iemand in de buurt zolang?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet op betalen gedrukt.. Ik wil ze echt heel graag, maar aan de ene kant vind ik het zonde om die de "gewone" clover te bestellen dan de amour met kerst te vragen. Maar ik heb echt pijn in mijn vingers haha!
(Ik wil weer gewoon werk hebben zodat ik me minder schuldig voel als ik dit soort dingen aanschaf voor mezelf!)
Nee, ik ken niemand die de naalden wel heeft..quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je er geen lenen van iemand in de buurt zolang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |