Ik heb alle aparte kleuren in tassen(met een nummer erop) en een mandje die ik gebruik voor de kleur die ik nodig heb op het moment en die bollen liggen weer van donker naar licht....hopelijk gaat het zo goed.quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Klopt Trov, heb ik ook gedaan! Let alleen wel op dat je (mits je dat wil natuurlijk) elke keer dezelfde kleuren in een 'ronde' stopt. Ik ben na 2 rondes een kleur rood vergeten. Het viel me bij de een-na-laatste ronde op aangezien ik steeds alleen maar het kleurverloop van de ronde daarvoor gebruikte(en ik me maar afvragen wat die donkerrrood in die WIP-mand deed
) . Baalde als een stekker maar het valt niet zo heel erg op gelukkig.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke.... last van beelddenken.... zeer slecht voor mijn ziel... help
Ik ook...aangezien ik nog maar bij de derde rij ben.quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben echt zo benieuwd naar je deken Trovey..
Gave muts en sjaal, die zou ook goed in de smaak vallen bij mijn meiden!
Die poncho trouwens ook, leuk allemaal!
Ik moet effe gaan kijken :-):-):-):-)quote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook...aangezien ik nog maar bij de derde rij ben.![]()
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Tip voor allen hier...Zpagetti namaak voor een derde/de left van de prijs.
heel mooi... is deze van ravelry?quote:Op maandag 5 november 2012 22:42 schreef Muck het volgende:
Dank jullie! Inmiddels issie echt af-af, als in: losse draadjes afgewerkt, pompons aan het koordje en franjes gelijk geknipt
[ afbeelding ]
Je kunt ze bijvoorbeeld aan een vlaggetjes lijn (koordje tussen de slurfjes frotten) hangen. Of opgerold tussen de slurfjes plaatsen. Een cocktail prikkertje met een vlaggetje maken waaraan de centjes zitten. ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 22:02 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh, el cheapo Zpagetti... moet hebbuh! Dan kan ik mijn enorme padma maken
En over padma's gesproken, meet the latest:
[ afbeelding ]
Ok, de foto is echt heel brak maar hij is dus fuchsia-roze met wit... Komende avonden nog een blauwe variant maken en dan worden ze onderdeel van een huwelijkskado. Nu nog iets verzinnen om het geld in/op/tussen te doen.
voor hoeveel gram dan?quote:Op maandag 5 november 2012 23:31 schreef Jumpsje het volgende:
Wat een superleuke dingen weer! Vooral dat gevoerde mutsje met bijpassende sjaal, heel mooi.
Ik liep vandaag in de V&D, hadden ze daar ook wol en katoen van Strengels liggen. Het katoen was -hou je vast- ¤3,29 per bolletje.. :-O Echt schandalig gewoon!!
oeh. voor die prijsquote:Op maandag 5 november 2012 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook...aangezien ik nog maar bij de derde rij ben.![]()
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Tip voor allen hier...Zpagetti namaak voor een derde/de helft van de prijs.
Ik ga vanmiddag effe kijken... maar ik denk wel zonder hoor. Tis wel "maar" 500gram, dus ook de helft van het Zpagetti aantal. Maar nog steeds redelijk goedkoop!quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh. voor die prijszou t met of zonder naald zijn?
als zonder is t shoptime bij hobbydoos
Gewoon 50 gram. Ik was ook in shock toen ik de prijs zag!quote:
wat zijn dat dan voor naalden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Het eerste wat ik nu ga doen is een clover haaknaald bestellen. Begin maar met de "gewone" in een 4,5 en denk dat ik voor de kerst de amour haaknaalden vraag! Want die vind ik toch wel echt heel duur! (op dit moment)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zijn dat dan voor naalden?
k werk bijna alleen met clover idd
Dat is inderdaad wel jammer.. Maar ik moet zeggen dat ik andere maten dan die clover amour biedt ook maar zelden gebruik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het jammer dat Amour niet alle maten heeft.
Ik gebruik vrijwel alleen maar 2,5mm, maar ik zit er aan te denken om de Amour in 2,75 te kopen! Zoveel zal dat niet schelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer.. Maar ik moet zeggen dat ik andere maten dan die clover amour biedt ook maar zelden gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |