abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118846991
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Ynske het volgende:

[..]

staat er toch bij ;)
550 - 600 yards (503 - 549 m)

Moet je alleen even kijken hoeveel op een bolletje zit
:) dat had ik gezien idd, maar zat te twijfelen of het garen dat zij had wel net zo dik is etc.. ;) ben niet zo goed in inschatten... haha Denk dat ik 1 van mijn toekomstige sinterklazen aan ga kijken :) vind die donker paarse zo moooi O+
  maandag 5 november 2012 @ 14:04:56 #152
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_118847032
trovey, ik zou die kleuren alleen in de deken opnemen als je 't zelf ook echt mooi vindt.
in de haak.
  maandag 5 november 2012 @ 14:07:17 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_118847122
op die merino bollen zit zo'n 130 meter volgens de website.
in de haak.
pi_118847237
Dan zou ik 4 bollen nodig hebben,, --> het wordt een sinterklaasaanvraag :) hehe ik ga dan denk ik voor 5 bollen, beter 1 teveel dan 1 tekort :)
pi_118847557
Leuke kerstballen zeg!
Mijn sjaaltje is nu ook af. Nu het mutsje nog voeren en dan m'n dochter nog leren dat ze hem nu eens langer dan 5 sec op moet laten.
  maandag 5 november 2012 @ 14:17:55 #156
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_118847574
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:47 schreef MissN het volgende:
Hallo allemaal,

Ik meld me ook maar weer eens! Heb erg lang niet meegeschreven maar wel meegelezen zo af en toe ;) Ben nog steeds aan het haken, de ene keer wat meer dan de andere keer...
Heb voor 2 uiltjes gemaakt voor een kraamkadootje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En voor de zomer had ik al mijn 'vaasje' eindelijk afgerond, heb helaas geen foto dat ie in elkaar zit, want heb m kado gegeven zonder een foto ervan te maken! t zijn wel telefoonfoto's allemaal..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ben nu bezig met deze kerstbal:

http://sparkelz-creatief.(...)len-enwedstrijd.html
Ik word helemaal scheel van de website, maar wat een leuk idee! O+

Ik brei momenteel meer dan ik haak en heb het ontzettend druk met werk en mijn opleiding, dus het komt er gewoon niet van. Afgelopen weekend hebben we een knus pyjamaweekend gehouden met veel thee en Gooise Vrouwen (zo fijn, een man die daar van houdt :D ) en heb ik een poncho voor mijn nichtje gehaakt, die bijna jarig is.

Inmiddels zijn de franjes ook af en gelijk geknipt. Ik hoef alleen nog twee pompons te maken voor aan het koordje en dan issie af :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_118847659
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef MissN het volgende:
verschillende kleuren van dezelfde kleur? die snap ik niet.. hihi
Ze bedoelt denk ik verschillende tinten van eenzelfde kleur of verschillende kleurbaden van wat officiëel dezelfde kleur moet zijn :P
pi_118848356
Netjes Muck!
pi_118848613
Mooi Oeroekloeroe! Heb je een patroon van de muts & sjaal?
Welk materiaal heb je het mee gehaakt? Ik heb net laatst een sjaaltje gehaakt, maar valt me erg tegen....
Verkeerde wol (Royal, Zeeman) en had met stokjes gemaakt maar mwah. Die van jou vind ik super!

Mooi poncho Muck! Ook nog iets voor op m'n lijstje....
pi_118848877
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Leuke kerstballen zeg!
Mijn sjaaltje is nu ook af. Nu het mutsje nog voeren en dan m'n dochter nog leren dat ze hem nu eens langer dan 5 sec op moet laten.
[ afbeelding ]
Dat laatste wordt waarschijnlijk een crime. :P

Heel erg leuk trouwens!
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_118849107
Lieve roze warme meisjesdingen O+

Leuke kerstballen :Y Hebben wel wat weg van http://www.etsy.com/listi(...)lorful-christmasball , ook al zo mooi.
  maandag 5 november 2012 @ 15:02:39 #162
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_118849242
Dank jullie! :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_118850173
Dank jullie wel!

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:45 schreef nathalie85 het volgende:
Mooi Oeroekloeroe! Heb je een patroon van de muts & sjaal?
Welk materiaal heb je het mee gehaakt? Ik heb net laatst een sjaaltje gehaakt, maar valt me erg tegen....
Verkeerde wol (Royal, Zeeman) en had met stokjes gemaakt maar mwah. Die van jou vind ik super!
De muts is op dit patroon gebaseerd, met wat eigen aanpassingen: http://revlie.typepad.com(...)-beany-for-free.html
De sjaal bestaat uit allemaal kleine granny squares, 2 rijen aan elkaar, met een rand van vasten om het totaal heen. Ik heb er een 'gat' in gelaten zodat de sjaal daar doorheen gestoken kan worden en er geen knoop in hoeft.
Alles is gehaakt met catania en naald 4.
  maandag 5 november 2012 @ 15:45:55 #164
211083 Angelof9
I must go first
pi_118850825
Wat een leuke roze meisjesdingen! (of jongensdingen voor een jongen die van roze houdt, hihi)
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_118852817
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het aapje uit het Zoomigurumi boek gemaakt:

[ afbeelding ]
Die is leuk!! O+ Staat dit patroon ook ergens op internet?

Weet iemand trouwens de link naar de nederlandse versie van de padma? Ik heb hem een keer voor bij zien komen, maar kan hem niet meer vinden ;(
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost.
-- Dalai Lama
  maandag 5 november 2012 @ 16:34:17 #166
211083 Angelof9
I must go first
pi_118852961
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 5 november 2012 @ 16:38:56 #167
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_118853181
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_118853986
quote:
quote:
Dank jullie wel! :D
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost.
-- Dalai Lama
pi_118856769
Dames, is het te doen om met de soft merino een knuffel te maken?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 5 november 2012 @ 18:31:14 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_118858007
ik denk het wel hoor! alleen zou ik t eerder voor een sjaal, muts, dekentje, kussenhoes oid gebruiken.
in de haak.
  maandag 5 november 2012 @ 18:53:26 #171
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_118858943
Mijn aapje in de openingspost!! *O* *O*
pi_118859430
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:03 schreef MissN het volgende:
verschillende kleuren van dezelfde kleur? die snap ik niet.. hihi
Verschillende tinten...lichtgroen, middengroen, donkergroen, iets minder donkergroen..snappie? :P
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef trui het volgende:
trovey, ik zou die kleuren alleen in de deken opnemen als je 't zelf ook echt mooi vindt.
Ik denk juist dat het het geheel net iets anders maakt dan een standaard regenboogdeken.....regenboog met zonopgang en -zonondergang. :P Ik heb heel veel tinten grijs en bruin/beigfe dus kan de overgang heel geleidelijk maken...enfin ik zie het snel gebnoeg als ik een volle ronde gedaan heb of het wat is en zo niet....gewoon weer uithalen, dat is toch wel het handige aan de hobby. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118860757
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Dank jullie wel!

[..]

De muts is op dit patroon gebaseerd, met wat eigen aanpassingen: http://revlie.typepad.com(...)-beany-for-free.html
De sjaal bestaat uit allemaal kleine granny squares, 2 rijen aan elkaar, met een rand van vasten om het totaal heen. Ik heb er een 'gat' in gelaten zodat de sjaal daar doorheen gestoken kan worden en er geen knoop in hoeft.
Alles is gehaakt met catania en naald 4.
Thx voor de info! Inderdaad wel handig met de 'gat' in de sjaal!
pi_118862710
leuke dingen zijn er gemaakt!!!! mooi hoor..........
pi_118864711
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef trovey het volgende:

[..]

Verschillende tinten...lichtgroen, middengroen, donkergroen, iets minder donkergroen..snappie? :P

[..]

Ik denk juist dat het het geheel net iets anders maakt dan een standaard regenboogdeken.....regenboog met zonopgang en -zonondergang. :P Ik heb heel veel tinten grijs en bruin/beigfe dus kan de overgang heel geleidelijk maken...enfin ik zie het snel gebnoeg als ik een volle ronde gedaan heb of het wat is en zo niet....gewoon weer uithalen, dat is toch wel het handige aan de hobby. :')
Klopt Trov, heb ik ook gedaan! Let alleen wel op dat je (mits je dat wil natuurlijk) elke keer dezelfde kleuren in een 'ronde' stopt. Ik ben na 2 rondes een kleur rood vergeten. Het viel me bij de een-na-laatste ronde op aangezien ik steeds alleen maar het kleurverloop van de ronde daarvoor gebruikte :') (en ik me maar afvragen wat die donkerrrood in die WIP-mand deed :D ) . Baalde als een stekker maar het valt niet zo heel erg op gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')