abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118784706
Leuke dingen in de OP! Die spookjes zijn echt schattig!
En die pokemonmuts vind ik echt geweldig!

Ik heb echt weer veel te veel liggen dat af moet en ik wil nog zoveel andere dingen maken! Nu willen ook steeds meer mensen van die krokodillensloffen! Aaaaah! :P

Donderdag haakles gegeven trouwens. Was leuk :) waren 3 dames die nog nooit gehaakt hadden, dus we zijn bij het begin begonnen. Leuk om te doen! Kwam erachter dat er best veel onbewust automatisch gaat, als je al een tijdje haakt. Zelfs het vast houden van de draad, naald en het werk was nieuw. Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan haha. Wel goed om dat weer even bewust te worden :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:00:21 #77
211083 Angelof9
I must go first
pi_118785750
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:01 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met het engelse patroon idd :). Zelfs met een Nederlands patroon moet ik toch vaak nog overnieuw beginnen :@. Ach, ik heb nog ff de tijd ;).
Ik bedoel Engels en niet Amerikaans. Engels (UK) gebruikt andere termen voor de verschillende steken dan Engels (US). Ik had dat in het begin helemaal niet door en heb hele rare amis gehaakt in stokjes, hihi.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:07:10 #78
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118786026
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Ik bedoel Engels en niet Amerikaans. Engels (UK) gebruikt andere termen voor de verschillende steken dan Engels (US). Ik had dat in het begin helemaal niet door en heb hele rare amis gehaakt in stokjes, hihi.
Haha ja da's wel gek dan ;). Ik had daar nog naar gekeken idd, staat in de OP een hele handige vertaling! *O*
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:29:10 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_118786856
Wat leuk zo'n duo-project trui en Phluphje!! Ben benieuwd wat jullie gaan maken :)

Dat kussen ziet er super uit Claudia! O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_118791621
Hihi, Donna, ik heb gehoord dat een scrapbooker het nogal tegen vond vallen. Ik scrapbook ook dus ik kan echt m'n lol op op zo'n beurs, al heb ik al zo'n beetje het hele jaar niks met m'n scrap spul gedaan, maar dat begint nu weer te komen. Het is altijd zo dat mensen die 1 hobby hebben (merendeel van de bezoekers denk ik wel) dat het allemaal door elkaar staat en er teveel van andere dingen is maar ik vind dat wel leuk, ik zou eigenlijk bijna alles wat er staat wel willen doen (alleen het ouderwetse kaarten maken niet, en daar staat ook altijd erg veel van, niet te verwarren met scrapbooken ;))

Zoomigurumi is inderdaad ook bij echtstudio verkrijgbaar, las ik op facebook bij amigurumipatterns, hadden ze dan ook pas sinds vandaag want die was tegelijk met de rest verzonden. Dus best kans dat er nog wat over blijven na de beurs.

Ik ben vandaag ook nog even geweest... pff ik denk dat ik die zaterdag niet meer doe volgend jaar, ik vond het nu wel irritant druk. Heel veel mensen die zich er geen fluit van aantrokken als je ergens langs wilde, en veel mensen die pontificaal voor een kraam bleven staan zodat je echt niet kan kijken naar precies dat wat je interessant vind (en dan blijkt als je even meeluistert dat ze geen idee hebben wat het spul is waar zij naar staan te kijken..... laat dan iemand anders er ook even bij). Maar goed, ik heb gevonden wat ik zocht en heb nog wat leuke fototjes kunnen maken en gepraat met wat mensen.
  Moderator / Colorchick zondag 4 november 2012 @ 00:05:12 #81
382129 crew  Donna
pi_118793255
Ik vind het wel leuk om al die verschillende kraampjes te zien, maar al die kraampjes met verschillende dingem vind ik minder. Bijv dat je een stand met lint hebt en dan liggen er nog 10 verdwaalde bollen wol en ergens een cupcake houder haha. Daardoor raakte ik het overzicht per kraam een beetje kwijt. De afwisseling qua kramen vind ik wel leuk. Ik hou ook wel van andere creatieve dingen.

Tyler-Girl ik heb een 'standaard' clover naald gekocht. En vanavond getest natuurlijk. Gok wat haakt die fijn! Bij de Echtstudio stand gekocht.
pi_118798320
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 00:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het wel leuk om al die verschillende kraampjes te zien, maar al die kraampjes met verschillende dingem vind ik minder. Bijv dat je een stand met lint hebt en dan liggen er nog 10 verdwaalde bollen wol en ergens een cupcake houder haha. Daardoor raakte ik het overzicht per kraam een beetje kwijt. De afwisseling qua kramen vind ik wel leuk. Ik hou ook wel van andere creatieve dingen.

Tyler-Girl ik heb een 'standaard' clover naald gekocht. En vanavond getest natuurlijk. Gok wat haakt die fijn! Bij de Echtstudio stand gekocht.
Dat vond ik ook wel vervelend ja.

De kramen met wol vond ik ook niet zo denderend. Echtstudio was ik laatst nog geweest, daar hoefde ik niets te kopen. Ik heb wel een foto van mijn draak gemaakt die tussen de bende lag. :) Ik had mijn draak trouwens ff tussen de ami's uit gehaald en niemand die me tegenhield...

Wat mij betreft mogen de kraampjes wel wat meer per categorie bij elkaar staan, ik ben echt overal langsgelopen om te kijken wat er allemaal was, maar heb ws toch nog heel veel gemist. Ach ja, volgend jaar maar weer.

Ik heb een leuk bloemstukje gemaakt en 7 mutsjes ingeleverd. Ook heb ik een setje breigaren gekocht van Loret Karman. Haar had ik ook nog gesproken op het breiplein. Ik wil graag leren om zelf garen te verven en ik leer het liefste door watch and learn ipv zelf uit te zoeken. Ze geeft er helaas geen les in.

Verder idd Karin tegen gekomen. Ik had haar al eerder gezien en gedacht dat zij het was. Toen ik haar weer zag, ben ik gewoon naar haar toe gegaan. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_118798321
Hmm. Leuk mezelf gequote ipv edit. Dom.

Karin = KarinvdB
pi_118798529
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 23:25 schreef KarinvdB het volgende:
Hihi, Donna, ik heb gehoord dat een scrapbooker het nogal tegen vond vallen. Ik scrapbook ook dus ik kan echt m'n lol op op zo'n beurs, al heb ik al zo'n beetje het hele jaar niks met m'n scrap spul gedaan, maar dat begint nu weer te komen. Het is altijd zo dat mensen die 1 hobby hebben (merendeel van de bezoekers denk ik wel) dat het allemaal door elkaar staat en er teveel van andere dingen is maar ik vind dat wel leuk, ik zou eigenlijk bijna alles wat er staat wel willen doen (alleen het ouderwetse kaarten maken niet, en daar staat ook altijd erg veel van, niet te verwarren met scrapbooken ;))

Zoomigurumi is inderdaad ook bij echtstudio verkrijgbaar, las ik op facebook bij amigurumipatterns, hadden ze dan ook pas sinds vandaag want die was tegelijk met de rest verzonden. Dus best kans dat er nog wat over blijven na de beurs.

Ik ben vandaag ook nog even geweest... pff ik denk dat ik die zaterdag niet meer doe volgend jaar, ik vond het nu wel irritant druk. Heel veel mensen die zich er geen fluit van aantrokken als je ergens langs wilde, en veel mensen die pontificaal voor een kraam bleven staan zodat je echt niet kan kijken naar precies dat wat je interessant vind (en dan blijkt als je even meeluistert dat ze geen idee hebben wat het spul is waar zij naar staan te kijken..... laat dan iemand anders er ook even bij). Maar goed, ik heb gevonden wat ik zocht en heb nog wat leuke fototjes kunnen maken en gepraat met wat mensen.
Op de handwerkbeurs was het ook zo! Wel veel kleinschaliger maar inderdaad mensen die met kinderwagen en al gewoon dwars op zo'n (niet al te breed) gangpad gaan staan en mensen die je absoluut niet bij een kraam laten omdat zij ervoor staan. Stoffenbeurs (2 dagen later) idem dito, daar nog een stukje erger omdat er geen entree werd geheven natuurlijk en er ook veel mensen op af kwamen die daar eigelijk geen donder te zoeken hadden (hoorde iemand zeggen: 'goh, ik wist niet dat stof ik zoveel kleuren bestond'... Are you kidding me? :{ )

Achja, ik moet zeggen dat des te meer ik naar een beurs/evenement ga, des te meer ik ervan overtuigd ben dat ik internetshoppen een stuk beter vind :P
  zondag 4 november 2012 @ 09:03:30 #85
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_118798575
Goedemorgen, wat gaan jullie toch snel. Heb tussendoor even wat bijgelezen en vooral foto's
gekeken van al die mooie dingen die jullie gemaakt hebben.

Hier zelf even niet bezig met haken, de zin is een beetje weg op het moment, maar nog wel van
alles op het lijstje staan wat ik moet maken dus ik moet wel weer aan de gang.

Zag dat er weer veel nieuwe haaksters zijn bijgekomen! Gezellig!
pi_118798625
goedemorgen dames.. (en max :9 )
ik ga vandaag naar schoonfamilie (oma van mijn man) afreizen naar Drenthe (vraag me niet waar ik hoef niet te rijden dit keer) en ben van plan lekker wat te haken mee te nemen in de auto ^^.
zo eens in gaan pakken wat ik dan mee moet hebben :D

Erg veel haakplezier allen! Hoop weer wat foto's te bewonderen als ik terug ben vanavond laat ^^.

:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_118798733
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 09:11 schreef Dottey het volgende:
goedemorgen dames.. (en max :9 )
ik ga vandaag naar schoonfamilie (oma van mijn man) afreizen naar Drenthe (vraag me niet waar ik hoef niet te rijden dit keer) en ben van plan lekker wat te haken mee te nemen in de auto ^^.
zo eens in gaan pakken wat ik dan mee moet hebben :D

Erg veel haakplezier allen! Hoop weer wat foto's te bewonderen als ik terug ben vanavond laat ^^.

:*
Jij ook veel haakplezier! Knap dat je dat in de auto kunt, ik word er groen om de neus van. En ik ben meestal de bestuurder, dus dan gaat het net even wat moeilijker... ;)
pi_118799618
Dottey, veel plezier in Drenthe!

Wij gaan eerst even een wandeling maken, daarna aquarium & ons eigen huisje schoonmaken, en daaaaarna is t haaktijd :)
Gisterenavond niet veel meer gehaakt, heb mn hobbykastje in de woonkamer opgeruimd zodat ik mn wipjes veilig kan opbergen in de kast :)
  zondag 4 november 2012 @ 10:41:21 #89
211083 Angelof9
I must go first
pi_118799633
Ik heb het aapje uit het Zoomigurumi boek gemaakt:

You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_118799686
Aah, die is ook schattig Angel! O+ En wat haak jij snel zeg!

Hier ook lekker een hele dag niks te doen (de rest van het weekend zat al vol genoeg!), dus wordt een lekker dagje haken! :s)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_118800384
Wat een mooie dingen staan er in de OP.
En het aapje hierboven vind ik erg leuk. Zo alle reacties te lezen is het misschien toch een leuk boek om aan te schaffen?

Gisteren is ons nichtje Aline geboren (voor zover we nu weten helemaal gezond) en heeft de teckel bij haar een nieuw plekje gevonden :)
Nu nog verder haken aan de muizenfamilie (Je zal maar Muijs heten van je achternaam) en vanmiddag aan een muts beginnen.
http://creatiesvankokosnoot.blogspot.com
  zondag 4 november 2012 @ 11:32:08 #92
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_118800647
Angelof9 wat een superleuk aapje. O+ Mooie kleuren ook. :Y
pi_118800649
Het is inderdaad een heel mooi boekje met leuke patronen! Ben er erg blij mee, al moet ik zelf nog beginnen en heeft Angel er alweer twee af! Super leuk dat aapje, en ook weer super netjes en mooi gedaan.

Het was leuk om je even te spreken MizzEnroe. Ik heb Loret gister ook nog even gesproken, ze had me gisterochtend toegevoegd op Ravelry omdat ze m'n mutsjes daar had gezien, heb toen even nagezocht wie het was en haar even aangesproken.

Ik zou zelf misschien ook niet zo snel alleen voor het shoppen naar een beurs gaan, zeker niet op de drukste dagen. Gaat me vooral ook om de gezeligheid, workshopjes, mensen ontmoeten, inspiratie opdoen. Maar volgend jaar maar niet meer op de zaterdag.
pi_118801008
wat een leuke aap en pony! Ik zou er bijna ami´s van gaan haken :P

ik heb gisteren een vriendin leren haken, ze wilde graag uitjes maken voor haar nichtje of neefje to be. Ze leerde echt heel snel en makkelijk. Zelf ook eentje gemaakt:

hij is wel een beetje scheel! :P
Kwak
pi_118801173
wat een schattige dingen allemaal zeg! En wat gaat het weer hard!

Dat aapje!! ooh en dat uiltje! En de pony uit de op en dat kussen en het boevenaapje. Ik vind alles even schattig!

Ik heb ook weer een knuffel gemaakt. Het is de lavender bunny dus supermakkelijk. Ik heb m nog een beetje opgeleukt omdat ik m anders wat gewoontjes vond.

Even een snelle telefoonfoto. Hij lijkt wat scheef maar dat is niet zo. Hij bleef wel netjes zitten ;)
pi_118802271
Ik wil ook het boekje :'(

Leuk de lavender bunny met opleukingen. Zijn zn armpjes nou korter dan normaal?
  zondag 4 november 2012 @ 12:43:52 #97
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_118802554
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 10:41 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het aapje uit het Zoomigurumi boek gemaakt:

[ afbeelding ]
hij is leuk! ga hem ook zeker maken, maar jeetje wat ga jij snel zeg!!! respect :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_118804322
Prachtig Angelof! Weer met zo'n mooie kleuren O+

Ik heb de poncho weer uitgehaald en ben opnieuw begonnen.
2 draden tegelijk haken was toch wat te massief.
Nu doe ik 1 draad Royal met naald 8, lekker los.
pi_118805044
Ik ben gisteren ook naar de beurs geweest en ik vond het ook erg druk. Veel kraampjes met scrap spul en kaarten makerij, daar hadden wij geen interesse in en was het wel even zoeken naar de 'leuke' kramen. Katoen gekocht bij Echtstudio, waar het ontzettend druk was!
Verder een Prym stofttouch haaknaald gekocht (om te proberen of dat fijn haakt), 6 bollen wol (weet ff niet meer wat voor soort :+ )
verder 3 stofjes om rokjes te maken voor m'n meiden, met een leuk biaisbandje.
Wel heel erg dat ze voor het meest ranzige panini broodje 5,50!! vroegen. Die hebben we dus laten liggen..
Al met al een leuke dag geweest!
pi_118805619
Wat gaan jullie hard!
Leuke knuffels en een schattig uiltje :)

@16nogwat: Wandelen? Lekker hoor! Het is hier regenachtig en saai grijs prutweer. Echt handwerkweer dus ;)

Er zijn nog veel mensen naar de KreaDoe geweest, leuk om jullie ervaringen te lezen. Volgens mij ben ik blij dat ik naar de handwerkbeurs ben geweest in Rotterdam ipv de KreaDoe :)

Ik ben alweer bezig met m'n shawl en ga zo misschien nog appeltaart maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')