voor een shawl zou ik dat juist wel doen want dan is hij ook soepeler en houd warmte meer vast, mits t geen katoen is, vind ik fijnerquote:Op zondag 4 november 2012 20:13 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Garen waar maar 2,5 voor wordt aangeraden zou ik niet gaan haken met 5/5,5
Ik vind dat echt niet fijn haken, zou eerder voor 3,5/4 gaan.
heb je een plaatje?quote:Op zondag 4 november 2012 20:12 schreef Dierenfan het volgende:
@Ynske; het zijn geen driehoekjes, ik kan niet goed zien hoe het in elkaar zit... (ben ook niet zo goed in het zelf bedenken van een figuurtje... :$ ) Hopelijk heeft Trui dezelfde!
Of gewoon dubbele draad en alsnog een tandje hoger qua naald.quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor een shawl zou ik dat juist wel doen want dan is hij ook soepeler en houd warmte meer vast, mits t geen katoen is, vind ik fijner
Daar neigde ik ook meer naar ja. Net even een stukje geprobeerd met 5, maar dat vind ik al erg groot eigenlijk... Denk dat het 4,5 wordt ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 20:13 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Garen waar maar 2,5 voor wordt aangeraden zou ik niet gaan haken met 5/5,5
Ik vind dat echt niet fijn haken, zou eerder voor 3,5/4 gaan.
volgens mij zijn t driehoekjes die een beetje dubbelgevouwen zijnquote:Op zondag 4 november 2012 20:28 schreef Dierenfan het volgende:
Dit is een plaatje van de kerststal die gehaakt is door een ander:
http://www.amigurumi-haken.be/amigurumis/kerststal
Maar ook hier zie je het niet helemaal duidelijk..
dat is ook een goedequote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Of gewoon dubbele draad en alsnog een tandje hoger qua naald.
Dat denk ik ook het ziet er uit als driehoekjes, die kleine oortjes...quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij zijn t driehoekjes die een beetje dubbelgevouwen zijn
Ik heb deze kerststal van CK, neem aan dat dat dezelfde is?quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef Dierenfan het volgende:
Oké, dan ga ik dat proberen! Dank jullie wel!
quote:Oor:
Haak met grijs een ketting van 4l en haak 3v op de l, hecht af. Haak nog een oor en naai de oortjes aan de zijkant van het kopje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben nu bezig met deze kerstbal:
http://sparkelz-creatief.(...)len-enwedstrijd.htmlhaken is cool
Is dat fijne wol, die merino? Ze hebben namelijk mooie kleuren!!!quote:Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef trui het volgende:
woolly heeft de extra soft merino in de aanbieding...
dierenfan, ik heb een ander kerststalletjes patroon. maar je bent er al uit zie ik.
brainteaser, het ligt ook erg aan 't patroon voor de sjaal die je wil maken. soms is 't toch echt heel mooi om er zo'n 'veel te dikke' naald voor te gebruiken, dat geeft mooie gaten en een heel soepel vallende sjaal. het is alleen nogal wennen om zo los te haken.
staat er toch bijquote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef wild-r0se het volgende:
Zou deze shawl kunnen? Hoeveel bollen zou ik dan nodig hebben ongeveer? (wil niet dat het een te duur uitstapje word :p)
http://www.ravelry.com/patterns/library/festival-shawl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |