Jaloers! Hopelijk hebben ze ze morgen in Breda. Anders ga ik voor 'de echte' kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Ynske het volgende:
Ben net geweest bij de action, ze zijn zonder naalden
en hier lagen
grijs
blauw
donker marine blauw
groen
azuurblauwgroen
donker roze
paars roze
wit
en grasgroen
waarbij de grijs, donker en paars roze en azuurgroene nu hier op de tafel liggen
Die mail heb ik idd ook gehad..quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:34 schreef HelloBonjour het volgende:
[..]
Ik heb ze wat later dan de rest besteld (niet heel veel later) maar heb ze ook nog niet binnen, alhoewel ik wel een mail heb gehad dat mijn bestelling verstuurd zou worden
Hoe lang is het geleden dat je ze hebt besteld en dat je de mail hebt gehad?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:34 schreef HelloBonjour het volgende:
[..]
Ik heb ze wat later dan de rest besteld (niet heel veel later) maar heb ze ook nog niet binnen, alhoewel ik wel een mail heb gehad dat mijn bestelling verstuurd zou worden
Ah, mijne kwamen uit de UK omdat ik ze snel wilde hebben (die waren dan ook wat duurder).quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:02 schreef Angelof9 het volgende:
Als het uit Azie komt kan het best lang duren hoor. Een week of 4 is normaal. Dan ligt het ergens bij de douane vast.
Heb niet gekeken waar vandaan maar heb ze ook nog niet de nld. Wel andere dingetjes, maar azie en japan zal het wel zijn, want dat duurt langquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, mijne kwamen uit de UK omdat ik ze snel wilde hebben (die waren dan ook wat duurder).
Heb je fotootje :-) om ons nog meer in verleiding te brengen? Is het donkergrijs ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef Ynske het volgende:
Ben net geweest bij de action, ze zijn zonder naalden
en hier lagen
grijs
blauw
donker marine blauw
groen
azuurblauwgroen
donker roze
paars roze
wit
en grasgroen
waarbij de grijs, donker en paars roze en azuurgroene nu hier op de tafel liggen
10 of 12...ribbonXL kan nog met 10, de zpagetti meestal wel met 12...quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef Ynske het volgende:
Welke naald maat zou je nodig hebben.bij die zpaggeti? Heb hier max 6 gaat wat.lastig. oftewel mag wat nieuws bestellen... Maar welke maat
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef CREADO het volgende:
[..]
Heb je fotootje :-) om ons nog meer in verleiding te brengen? Is het donkergrijs ?
dan gaat t een 12 wordenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef EsseEi het volgende:
[..]
10 of 12...ribbonXL kan nog met 10, de zpagetti meestal wel met 12...
k heb slechte ervaring met zeeman en wibra en naalden omdat deze vaak afwijkenquote:
Ja, maar dat lijkt me bij zpaghetti minder uitmaken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb slechte ervaring met zeeman en wibra en naalden omdat deze vaak afwijken
maar kan er wel even binnen rennen morgen
anders maar even doorrijden van de week zodat ik voor 18 uur bij de greef ben
Ik weet niet of er zo'n Boekenvoordeel bij je in de buurt zit? Bij die van ons hebben ze ook dikke haaknaalden (10mm en dikker)quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb slechte ervaring met zeeman en wibra en naalden omdat deze vaak afwijken
maar kan er wel even binnen rennen morgen
anders maar even doorrijden van de week zodat ik voor 18 uur bij de greef ben
Er staat ook vaak een ander land bij he? Vaak als ik iets bestel staat er USA als land, maar uiteindelijk komt het pakketje altijd uit Hong Kong haha!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, mijne kwamen uit de UK omdat ik ze snel wilde hebben (die waren dan ook wat duurder).
Juist bij zpaghetti is het wel fijn als je een goede naald hebt. Het maakt echt verschil uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me bij zpaghetti minder uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |