SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
[ Bericht 31% gewijzigd door rene90 op 06-11-2012 22:50:31 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Laatste post:Er werd een kwartier lang geen topic aangemaakt, dus heb hem maar ff gekaapt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:01 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn 800's wel geteld 1 week voor het linkeroortje er al de geest aan gaf.
En oortjes die los zitten, lijmen we toch zelf.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Haha, is goed hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Laatste post:
[..]
Er werd een kwartier lang geen topic aangemaakt, dus heb hem maar ff gekaapt.. Wist toch geen topic-titel
.
Nu het hier toch over headphones gaat weer;
Meelectronics -10$ & free-shipping (cw 31's) + kijk voor Meelectronics ook eens op ebay, ze doen daar dikwijls mooie promoties ;D.
http://www.meelec.com/category_s/346.htm![]()
Iemand ervaring met de Monoprice 8320?
http://www.head-fi.org/products/monoprice-8320-iem/reviews
Ze zien er extreem oncomfortabel uit maar krijgen erg goede reviews.
EDIT:
Ik ging er van uit dat het Chinese oortjes zijn, maar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik ga op onderzoek uit!![]()
![]()
Netjes, ik ga ze alvast aanschaffen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:23 schreef Painore het volgende:
EDIT:
Ik ging er van uit dat het Chinese oortjes zijn, maar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik ga op onderzoek uit!![]()
Voor +- $7 twijfel ik niet.
@edit, geen verzending naar belgië -.-".
[ Bericht 2% gewijzigd door jonasr op 02-11-2012 14:36:12 ]![]()
Ik had een tijd geleden een order geplaatst bij zarmark, maar geen haast ermee ofzo. Ging ik vandaag eens mijn tracking code bekijken; kwam er dit te staan:
item No. Year Status Destination Country Location Date
RB**********CN 2012 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2012-10-20
Dus ik heb PostNL opgebeld, die geven aan dat dit pakketje nog niet omgenummerd is. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Ik heb denk ik 40 a 50 pakketjes uit china met trace gehad, nog nooit deze status gezien.![]()
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:59 schreef jopiede het volgende:
Ik had een tijd geleden een order geplaatst bij zarmark, maar geen haast ermee ofzo. Ging ik vandaag eens mijn tracking code bekijken; kwam er dit te staan:
item No. Year Status Destination Country Location Date
RB**********CN 2012 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2012-10-20
Dus ik heb PostNL opgebeld, die geven aan dat dit pakketje nog niet omgenummerd is. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Ik heb denk ik 40 a 50 pakketjes uit china met trace gehad, nog nooit deze status gezien.
Kan het zijn dat de douane het geweigerd heeft?YouTube
Ik kan ze nergens vinden vanuit China eigenlijk. Zijn alleen bij Amazon en Monoprice zelf te bestellen, en dan komen er hoge verzendkosten overheen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:23 schreef Painore het volgende:
EDIT:
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef jonasr het volgende:
[..]
Fleshlight? Bij de douane dachten ze, nou dat is handig
YouTube
In groep bestellen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:33 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik kan ze nergens vinden vanuit China eigenlijk. Zijn alleen bij Amazon en Monoprice zelf te bestellen, en dan komen er hoge verzendkosten overheen..
![]()
vanaf welk bedrag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef pazara het volgende:
Focalprice.com: 6% korting op de gehele site 31-10 - 4-11: EDMOCT6OFF
even een mhl adaptertje in mand gestopt maar geen korting..![]()
1quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaf welk bedrag?
even een mhl adaptertje in mand gestopt maar geen korting..
weeet niet
ik heb van tweakers gepakt![]()
Laat toch maar weten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hipster, zomg!![]()
Ga 'm binnenkort zelf proberen hoor, zal dan wel laten weten of ie z'n rep waar maakt.. (is eigenlijk ook niet echt ontopic whehehe, t'is immers een Japanner, geen Chinees.)
Ben er niet minder nieuwsgierig door. Gewoon zorgen dat je 'em koopt in China, dan is het ontopic zat.
Hier de Astrotec AS200HD binnen.Zit wel een fijn geluidje in.
Doen me een beetje aan m'n Xears XT3 Xtreme Pro denken, maar dan in headphone-vorm. Fijne basspunch, maar toch een harmonisch algeheel bereik, mid en high wordt niet afgekapt of ingeperkt, klinkt goed helder. Oftewel een fijne allrounder met nette bassimpact (zonder te hoeven ampen zelfs). Als je een headphone bij MP4Nation weg wilt halen, de HM5 te duur of te analytisch vindt en je niet weet of je de HM3 moet nemen of de AS200HD, zou ik voor de laatste gaan. Ik vind nog altijd dat de HM3 overhyped (en te duur, als je bedenkt dat Conrad de McCrypt DJ-50 verkoopt voor minder, en ik geen noemenswaardig verschil bespeur) en een beetje teleurstelt.
Maar verdomme, deze was gewoon voor de fun.Ik wil m'n real deals. De TS-650 en DJ5000 van Takstar.
Waarom stappen verkopers niet gewoon standaard over op Singapore Post? They get things done. Wat zoek je en wat heb je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik wil graag mijn IEM collectie (weer) uitbreiden iemand nog tips?
We weten vast nog wel iets moois te tippen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand die toevallig op Artscow de thanksgiving coupon heeft gebruikt? (GIVETHANKS12) ? Ik wil een naam stempel bestellen maar de code werkt niet![]()
![]()
't Was toch GIVEAFCK12?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dan is z'n vriendin zeker die Jen?
Jen & Berry's.
Waarom heten ze niet gewoon 'Hans' ofzo. Als je toch random bezig bent...
Is die GIVETHANKS12 wel overal voor geldig? Want je hebt verder wel al XMAS-coupons ook al geloof ik, maar volgens mij alleen voor bepaalde producten.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is ook maar voor bepaalde producten, maar hij werkt bij geen van hun, ik was al van plan een vlag enzo te drukken![]()
![]()
Nou, het is hier erg rustig op pakketjes front. Ik denk dat de boel met zo een twee weken weer gaat lopen. Eerst nog tien miljoen miljard kabelbinders in leuke kleurtjes van Tinydeal en dan nog wat andere kleine dingen.
Ik zit nog steeds te wachten op een echt goede Android stick met XBMC ondersteuning (HW ondersteuning dus) en geen gare workaround.
Ik ben erg benieuwd naar mijn muismat van Artscow. Heb een mooie foto van de Middelandse Zee richting land genomen gekozen.
Moet nog even de topics teruglezen naar de sinterklaas/kerst cadeau's. Vergeten die te noteren en ik dacht dat er best aardige dingen tussen zaten.![]()
Schaamteloze copy/paste;
8% korting bij www.**********.com t/m 5 november met de kortingscode: Oct29s
Edit:
E.verbuying dus![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Zo mijn Brainwavz R1 binnen. Goed spul. Nog een beetje in laten spelen nu en dan even netjes testen naast de M2, Alpha's, Beta v1, CX300 II, Awei's. Kanen's. Meelecs en m'n Koss... Gaat weer lekker luisteravondje worden![]()
![]()
Wachten tot je konthaar verder is dan je bovenlip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef Skiet het volgende:
Ik scheer mijn konthaar deze maand niet. Telt dat ook?![]()
Ik ben al blij als ik stoppeltjes heb na een maand.misschien maar moustaches kopen in China voor de vorm. Zal later een foto updaten, was bij de action hier en die hadden dingen waar ik hier niet over mag praten zoals ik weet, maar ik probeer het toch in de hoop dat de mods het niet zien.
[ Bericht 17% gewijzigd door kanovinnie op 02-11-2012 22:52:18 ]YouTube
Jammer joh.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Je bent 12 en de Action verkoopt tegenwoordig nep zooi?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben al blij als ik stoppeltjes heb na een maand.misschien maar moustaches kopen in China voor de vorm. Zal later een foto updaten, was bij de action hier en die hadden dingen waar ik hier niet over mag praten zoals ik weet, maar ik probeer het toch in de hoop dat de mods het niet zien.
![]()
Nope, miss hoogstens iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef AnimeFan het volgende:
De Action verkoopt toch niks illegaals?![]()
Zat ik ook al aan te denken, het was 1 shirtje om de kwaliteit te testen. Niks 'ernstigs' dus, en mocht het zo zijn dan denk ik dat dit ook wel bekend is bij PostNL. Heb in ieder geval zarmark gemailed, de officiele order is al denk ik 2 a 3 maanden oud. Door gezeik, weinig voorraad etc heeft het enorm lang geduurd. Denk niet meer dat een paypal claim er in zit haha. Waarde was gelukkig maar 20 dollarquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Kan het zijn dat de douane het geweigerd heeft?![]()
![]()
en ter info.... het was niet bedoeld als illegale meuk... of een nice "cover up.."
djezus man... gelijk een mod erbovenop, terwijl webshops ongegeneerd stuff mogen promoten.
The anarchy...
Wist niet dat de action dit soort dingen mocht doen... of winkels überhaupt.YouTube
Mmm is inderdaad een beetje vreemd die meuk van de action..
Is vast en zeker een goeie verklaring voor?
En inderdaad de mods die overal gelijk opzitten xD godver t zijn bet internet hooligans :c![]()
wat is daar precies mis mee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
en ter info.... het was niet bedoeld als illegale meuk... of een nice "cover up.."
djezus man... gelijk een mod erbovenop, terwijl webshops ongegeneerd stuff mogen promoten.
The anarchy...
Wist niet dat de action dit soort dingen mocht doen... of winkels überhaupt.![]()
Dat zijn die Kanen's waar ik het destijds al over had.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
The anarchy...
Wist niet dat de action dit soort dingen mocht doen... of winkels überhaupt.![]()
In de categorie 'gooi je geld weg':
http://dx.com/p/neo-socke(...)-gas-10-30-12v-52013Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.![]()
Is niets nieuws, zit al heel lang in het assortiment. Lijken erg veel op een Kanen koptelefoon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
The anarchy...
Wie daar in trapt...quote:Op zaterdag 3 november 2012 07:07 schreef Ridocar het volgende:
http://dx.com/p/neo-socke(...)-gas-10-30-12v-52013![]()
Ik heb er 6 ingeplugd. Mijn Hummer rijdt nu 1 op 15.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb er 6 ingeplugd. Mijn Hummer rijdt nu 1 op 15.![]()
![]()
Simpel. Je zet een merknaam van een artikel in je post, wat hier niet mag, dus volledig begrijpelijk dat je weg wordt gemod. We mogen hier nou eenmaal niet over namaak praten. Dat je later met een foto van een Kanen komt, doet er dan niet toe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
My my... Die china post is wel wat traag de laatste tijd... Nog een stuk of 11 pakketjes onderweg, waarvan er een aantal al een maand lang onderweg zijn. Zit vooral te wachten op die MK802 II icm UKB 500. Beetje internetten op m'n tv.![]()
The anarchy?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
The anarchy...
Wist niet dat de action dit soort dingen mocht doen... of winkels überhaupt.
Praten over illigale meuk mag hier niet, willen we hier niet. Klaar. Hoe je het bedoeld maakt me niet uit. Je kan hier over van alles uit China enzovoorts ouwehoeren, maar niet over illigale dingen of namaakproducten.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik word hier wel een beetje gek van dat spastische gedoe over merknamen. Ik heb bij de Action ook headphones zien liggen en ze deden mij sterk denken aan Beats by Dre. Inderdaad net als die foto die gepost is.
We hebben het wel vaker over de Action en het assortiment. In dit geval moet je toch ook gewoon een merknaam moeten kunnen noemen en zeggen dat een artikel er op lijkt.
Er mag best duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen zo een opmerking waarbij je het niet over illegale meuk hebt omdat je het er simpelweg niet over hebt of een opmerking als:
Waar koop ik xxxxx
Ik heb xxxx gekocht en het werkt voor geen meter, het geluid is kut.
Check dit, xxxxx voor maar 30 dollar. Is dat echt![]()
Juist.... dankjewel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:16 schreef Skiet het volgende:
Ik word hier wel een beetje gek van dat spastische gedoe over merknamen. Ik heb bij de Action ook headphones zien liggen en ze deden mij sterk denken aan Beats by Dre. Inderdaad net als die foto die gepost is.
We hebben het wel vaker over de Action en het assortiment. In dit geval moet je toch ook gewoon een merknaam moeten kunnen noemen en zeggen dat een artikel er op lijkt.
Er mag best duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen zo een opmerking waarbij je het niet over illegale meuk hebt omdat je het er simpelweg niet over hebt of een opmerking als:
Waar koop ik xxxxx
Ik heb xxxx gekocht en het werkt voor geen meter, het geluid is kut.
Check dit, xxxxx voor maar 30 dollar. Is dat echtYouTube
Het trekt niet echt op die beats hoor, heeft er wat van weg maar klakloos dezelfde? Neen.
Het zijn kanen's, geen beats.
![]()
Gisteren de iPad mini gehaald, wat een topding zeg! Kan ik weer leuke accessoires er voor kopen!!
Ook krijg ik de laatste tijd geen pakketjes meer binnen (bij sommige wacht ik al 30 dagen) van de 10 bestellingen die lopen en verzonden zijn.![]()
Is een product van de Action nu ook al illegale meuk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:16 schreef Skiet het volgende:
We hebben het wel vaker over de Action en het assortiment. In dit geval moet je toch ook gewoon een merknaam moeten kunnen noemen en zeggen dat een artikel er op lijkt.Ben het wel eens met Skiet eigenlijk. Ik vind niet dat elke headphone met een rood kleurtje moet worden bestempeld als namaak.
![]()
Het is momenteel wat trager inderdaad. Wellicht heeft het iets te maken met de wisseling van de wacht. Zo was afgelopen week al op TV dat er in Beijing geen bestuurbare vliegtuigjes meer verkocht mochten wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:56 schreef namemotion het volgende:
Gisteren de iPad mini gehaald, wat een topding zeg! Kan ik weer leuke accessoires er voor kopen!!
Ook krijg ik de laatste tijd geen pakketjes meer binnen (bij sommige wacht ik al 30 dagen) van de 10 bestellingen die lopen en verzonden zijn.
Idd, en daarom worden er ook geen batterijen verstuurd tijdelijk. Explosieven werken niet zonder batterijen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is momenteel wat trager inderdaad. Wellicht heeft het iets te maken met de wisseling van de wacht. Zo was afgelopen week al op TV dat er in Beijing geen bestuurbare vliegtuigjes meer verkocht mochten wordenhttp://club.dx.com/forums/Forums.dx/threadid.1108812quote:Op zaterdag 3 november 2012 07:07 schreef Ridocar het volgende:
http://dx.com/p/neo-socke(...)-gas-10-30-12v-52013![]()
![]()
Ik heb deze en met de goede tips (gebruik shure olives) zijn ze wel ok qua hoe comfortabel ze zijn. Geluid is heel erg balanced en klinken niet vol zoals de ES800. Bass is er wel en is ook niet boomy ik vind het iig goede bass om lang naar te luisteren. Ik heb de monoprice voor 10 euro gekocht en is het zeker waard. Alleen de kabel is super slecht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:23 schreef Painore het volgende:
EDIT:
ps:
3 itouch hoesjes
3 meter usb kabel
binnengekregen
en de sony MH1 besteld![]()
Ik ben bezig met een project uit Canada die fuelsavings schijnt te geven. Een collega van mij zijn huisvriend maakt er gebruik van en schijnt 25% besparing te leveren. Te bestellen op automerk en type en die wordt Dan geprogrammeerd. Men sluit hem aan op dezelfde adapter als waar ze de uitleesapparatuur op aansluiten. Lijkt in elk geval beter dan bovenstaande.YouTube
Heb nog geen bevestiging van bestelling mk802 bij pandawill
Wel betaald ,volgens PayPal.
heb bij pandawill overigens geen account, heb direct checkout gedaan met PayPal.
Mail nog geen reactie, Maarja in China ook weekend lijkt me?![]()
Goedemiddag!
Ik moet zo'n adapter hebben
Het liefst zo snel & betrouwbaar mogelijk, waar kan ik het beste kopen?
Ik heb zelf tot nu toe alleen ervaring met DX, maar deze vind ik een beetje onbetrouwbaar worden.![]()
Lees de OP gewoon even...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:22 schreef 0wen het volgende:
Goedemiddag!
[ afbeelding ]
Ik heb zelf tot nu toe alleen ervaring met DX, maar deze vind ik een beetje onbetrouwbaar worden.![]()
als je weet hoedat ding heet, intypen in zoek machine van chinaprices uit op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:22 schreef 0wen het volgende:
Goedemiddag!
[ afbeelding ]
http://www.bestofferbuy.c(...)m_campaign=affiliate
Een ''HDMI-Female-to-DVI-Male-Adapter''
Dat hij draaibaar is is belangrijk, ik zit nu zonder tv omdat HDMI kabels niet tussen de muur en de tv passen![]()
Draaibaar:quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:38 schreef 0wen het volgende:
http://www.bestofferbuy.c(...)m_campaign=affiliate
Een ''HDMI-Female-to-DVI-Male-Adapter''
Dat hij draaibaar is is belangrijk, ik zit nu zonder tv omdat HDMI kabels niet tussen de muur en de tv passen
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item256ab20fb4
Normaal:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item2572f67c18![]()
gekocht via Ebay, ben benieuwd, eerste keer dat ik via Ebay zaken doequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:54 schreef Painore het volgende:
[..]
Draaibaar:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item256ab20fb4
Normaal:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item2572f67c18
bedankt!![]()
Ja, had ik een topic gelee of iets al gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef Iemand91 het volgende:
De M42-EOS adapter kan ook aan de slag:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EDIT: zie net ook dat de PostNL nummer is gewijzigd in de OP.![]()
Enne...Nice en alles, maar wel een voorbeeldje ervan posten dan meteen, hè!
damm mijn V911 in het ene pakket en mijn accu´s, oplader en reserve-rotors in het andere pakket zijn gelijktijdig verstuurd, ik heb mijn V911 24 oktober gekregen en mijn andere pakje is er nog steeds niet![]()
En waar hebben jullie van die touchscreen handshoentjes gekocht, en van welke winkel zijn ze het best?
En manage the anger wat is het type shark horloge dat je hebt gekocht, ik weet de seller wel maar ik weet het type shark die jij hebt niet.
En geldt de 1-centdeal van Tinydeal ook nog
[ Bericht 12% gewijzigd door wesselbraaksma op 03-11-2012 18:24:38 ]![]()
Volgens mij de bullshark man. Ik post de foto zo na het eten wel ff.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
damm mijn V911 in het ene pakket en mijn accu´s, oplader en reserve-rotors in het andere pakket zijn gelijktijdig verstuurd, ik heb mijn V911 24 oktober gekregen en mijn andere pakje is er nog steeds niet![]()
En waar hebben jullie van die touchscreen handshoentjes gekocht, en van welke winkel zijn ze het best?
En manage the anger wat is het type shark horloge dat je hebt gekocht, ik weet de seller wel maar ik weet het type shark die jij hebt niet.
En geldt de 1-centdeal van Tinydeal ook nog
YouTube
http://www.blokker.nl/web(...)007&productId=133703quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
En geldt de 1-centdeal van Tinydeal ook nog![]()
Deze?![]()
![]()
Iemand nog tips voor een los powerpack om je telefoon, tablet etc. op te laden? Ik zoek iets vanaf ~6000mAh.
Tot nu toe nog niet veel soeps gevonden, deze op DX:
http://dx.com/p/6000mah-r(...)t=1&s=124421&u=54010
http://dx.com/p/power-ban(...)-black-124421?item=8
En nog eentje op BIC:
http://www2.buyincoins.co(...)6-product-11909.html
Iemand al ooit eens zo'n soort iets aangeschaft/ervaringen mee? Lijkt me best wel ideaal voor op vakantie en festivals. Een kleinere zou ik nog wel in m'n tas willen stoppen als daily backup.steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Ik zou gewoon eentje van Duracell kopen.. gaat ook niet kapotquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef wormtrein het volgende:
Iemand nog tips voor een los powerpack om je telefoon, tablet etc. op te laden? Ik zoek iets vanaf ~6000mAh.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
http://www.manafont.com/p(...)ery-p-1377?rp=816766quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef wormtrein het volgende:
http://dx.com/p/6000mah-r(...)t=1&s=124421&u=54010
http://dx.com/p/power-ban(...)-black-124421?item=8
En nog eentje op BIC:
http://www2.buyincoins.co(...)6-product-11909.html
Iemand al ooit eens zo'n soort iets aangeschaft/ervaringen mee? Lijkt me best wel ideaal voor op vakantie en festivals. Een kleinere zou ik nog wel in m'n tas willen stoppen als daily backup.
Is dit wat?
of dit
http://www.ownta.com/8000(...)or-apple-ipad-2.html
deze?
http://www.ahappydeal.com/product-102019.html?SSAID=465956
of deze?
http://www.ever buying.com/product165112.html?SSAID=465956
[ Bericht 3% gewijzigd door AnimeFan op 03-11-2012 19:53:09 ]![]()
Wel iets van een 'merk' halen (al is het Chinees) zou ik zeggen. Je wilt niet riskeren dat die goedkope naamloze kudtmeuk troep blijkt te zijn.
Kwam zo bijvoorbeeld laatst eens het merk 'Yoobao' tegen. Leken me wel aardige dingen: http://yoobao.en.alibaba.(...)B_647_10400_mah.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef shiznuts het volgende:
Wel iets van een 'merk' halen (al is het Chinees) zou ik zeggen. Je wilt niet riskeren dat die goedkope naamloze kudtmeuk troep blijkt te zijn.
Kwam zo bijvoorbeeld laatst eens het merk 'Yoobao' tegen. Leken me wel aardige dingen: http://yoobao.en.alibaba.(...)B_647_10400_mah.html
Dit dus bijv.
http://www.ahappydeal.com/product-87237.html?SSAID=465956
http://www.tmart.com/Yoob(...)e-White_p148171.html
http://www.tinydeal.com/y(...)=USD&sk=1249835587Og![]()
Bijvoorbeeld, zelf heb ik een Veho Pebble (duopack: big + small). Niet dat ik daar ooit gebruik van maak.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ah kijk, thnx! Ik had inderdaad net deze al opgesnord: http://www.ebay.com/itm/Y(...)&hash=item2a1b91db7c
Eigenlijk wat groot, maar dat is opzich alleen maar beterRond de 25~30 dollar vind ik wel een mooie prijs.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Ik persoonlijk koop liever iets met AA batterijen dan tig verschillende accu blokken te kopen![]()
2 dollartjes![]()
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item2a247453f9![]()
Hendig, daar stop je dus 2 aa batterijen in? en je plugt een mobiel apparaat in de usb en hij laadt op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef monkeybrain het volgende:
Ik persoonlijk koop liever iets met AA batterijen dan tig verschillende accu blokken te kopen![]()
2 dollartjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
En geldt de 1-centdeal van Tinydeal ook nog![]()
op de "officiële" site van shark staat de naam wel.
maar het plaatje kan je ook wel vinden op ebayYouTube
Een adapter halen voor een laptop (in dit geval Acer)
is dat vertrouwd via China? Ik zie ze namelijk op taobao voor ong 8 euro.
Is het verstandig dit via mistertao te doen?
Is het überhaupt wel verstandig zulke shit uit China te halen?YouTube
Hoezo gooi je geld weg? ik rij nu al een maand met mijn 60 liter tank terwijl ik er normaal maar een week of 2 mee doe!?quote:Op zaterdag 3 november 2012 07:07 schreef Ridocar het volgende:
http://dx.com/p/neo-socke(...)-gas-10-30-12v-52013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 04-11-2012 00:06:03 ]![]()
Jottem eindelijk zo´n tube amp gewonnen nu nog maar wachten op een koptelefoonquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar het plaatje kan je ook wel vinden op ebay
Zijn die een beetje goed?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)007&productId=133703
Deze?![]()
Voor hoeveel?quote:Op zondag 4 november 2012 09:48 schreef wesselbraaksma het volgende:
Jottem eindelijk zo´n tube amp gewonnen nu nog maar wachten op een koptelefoon
[..]
[..]
Zijn die een beetje goed?![]()
39.06 au dollarquote:
Shiz voor 31.49 alleen die dingen worden steeds populairder, laatst is er 1 weggegaan voor dik 50 au dollar.
Edit: Gevonden! :http://www.ebay.nl/itm/SH(...)10d9#ht_17150wt_1170
[ Bericht 14% gewijzigd door wesselbraaksma op 04-11-2012 10:07:51 ]![]()
@ shiznuts,
Als je echt goed je koptelefoons wilt vergelijken kun je wellicht het volgende album eens overwegen:
http://www.chesky.com/var(...)onstration-disc.html
Ontzettend mooi, ruimtelijk, opgenomen, perfecte kwaliteit en grote instrumenten. Met zo een opname hoor je pas hoe verschillend koptelefoons zijn!![]()
hoe vol kun je je batterij opladen met 2 AA batterijen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef monkeybrain het volgende:
2 dollartjes![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item2a247453f9Wie dit leest is hek.![]()
Kun je theoretisch uitrekenen. Een beetje oplaadbare AA batterij gaat van 2000 tot 2700 mAh, delen door de capaciteit van de accu die je gaat opladen. Met 2 AA's haal je dan 4000/5400 mAh. Je hebt deze laders ook met 3 of 4 AA's, dus dan kun je makkelijk 8000/10000 mAh halen.quote:Op zondag 4 november 2012 10:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hoe vol kun je je batterij opladen met 2 AA batterijen?
Het voordeel voor mij is dat ik een berg goede AA's heb liggen voor tig apparaten. Dan is zo'n losse houder veel logischer dan telkens nieuwe dure accu blokken te kopen die je ook nog moet onderhouden.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 10:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hoe vol kun je je batterij opladen met 2 AA batterijen?Je moet het berekenen in in Wh en niet mAh. 2AA batterijen zijn samen 2,4V en een li-ion is 3.6V.quote:Op zondag 4 november 2012 10:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je theoretisch uitrekenen. Een beetje oplaadbare AA batterij gaat van 2000 tot 2700 mAh, delen door de capaciteit van de accu die je gaat opladen. Met 2 AA's haal je dan 4000/5400 mAh. Je hebt deze laders ook met 3 of 4 AA's, dus dan kun je makkelijk 8000/10000 mAh halen.
Het voordeel voor mij is dat ik een berg goede AA's heb liggen voor tig apparaten. Dan is zo'n losse houder veel logischer dan telkens nieuwe dure accu blokken te kopen die je ook nog moet onderhouden.
iPhone 4S accu is 5,3Wh.
2x AA= 6.48Wh (2700mAh@2,4V)
Er zal nog verlies zitten in het omvormen van 2,4V naar 5V en het laden van de accu. Dus je kan met 2 AA batterijen een iPhone accu 1X opladen.![]()
PayPal Conversion Rate as of 4 Nov 2012: 1 Euro = 1,23583 U.S. Dollars
Dit is niet normaal
Voor normale koersen moet ik zeker mijn cc koppelen?
Want op ebay bijvoorbeeld blijft hij naar het paypal checkout scherm gaan en heb ik niet de keuze om met cc te betalen.YouTube
Als je op Paypal.com iets betaalt kan je in ieder geval kiezen of je de koers van VISA/Mastercard wil of die van Paypal. Vaak is de koers van m'n creditcard gunstiger idd.quote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
PayPal Conversion Rate as of 4 Nov 2012: 1 Euro = 1,23583 U.S. Dollars
Dit is niet normaal
Voor normale koersen moet ik zeker mijn cc koppelen?
Want op ebay bijvoorbeeld blijft hij naar het paypal checkout scherm gaan en heb ik niet de keuze om met cc te betalen.
Maar of dat automatisch gaat als je uitcheckt... geen idee![]()
Gekochtquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef monkeybrain het volgende:
2 dollartjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die heb ik ook! Prima ding alleen laadt hij ernstig sloom op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:55 schreef monkeybrain het volgende:
2 dollartjes![]()
[ afbeelding ]
twee kleine hints:
- zoeken kun je heel goed zelf
- 1 topicreport over hetzelfde onderwerp is voldoende
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
http://store.apple.com/nlquote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef pazara het volgende:
weet iemand waar ik goedkope iphone 5 usb kabels kan halen?
gr, gr de kerstman.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
zeker met die nieuwe chip in de kabel lijkt me dat (voorlopig) de beste plek iddquote:Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl
gr, gr de kerstman.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Op de zwarte markt in Beverwijk.quote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef pazara het volgende:
weet iemand waar ik goedkope iphone 5 usb kabels kan halen?
Of je kan het vliegtuig naar China nemen.![]()
Is die site betrouwbaar? Duurt shipping lang daar? Verzenden ze met Hong Kong post?quote:Op zondag 4 november 2012 13:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl
gr, gr de kerstman.![]()
Nee ik heb daar al vele paypal claims ingediendquote:Op zondag 4 november 2012 13:49 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is die site betrouwbaar? Duurt shipping lang daar? Verzenden ze met Hong Kong post?![]()
Yes indeed!quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ziet er ook pittig vet uit
http://www.ebay.nl/itm/SH(...)b831#ht_17716wt_1170
maar wel 26 dollar, en dan nog 3 dollar verzenden.
Ik kocht vd week ook 1... ook 3 dollar.
vorige was maar 1 dollar shipment.
kutkoers!YouTube
sorry maar is dit niet gewoon Tissot namaakquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar het plaatje kan je ook wel vinden op ebay![]()
![]()
Model van Tissot?quote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
sorry maar is dit niet gewoon Tissot namaak
Volgens mij niet namelijk gezien de modellen die ik onder ogen heb gehad.YouTube
Mag je 'em toch eens gaan aanwijzen... http://www.tissot.ch/?mod_collections65quote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
sorry maar is dit niet gewoon Tissot namaak
Neuh, Shark, WEIDE en volgens mij was er nog eentje, zijn Chinese OEM eigenproductie.
Net als Infantry en Military Royale.
De zilveren Sharks vind ik niet zo, de zwarte met witte benummering is wel nice. En die had ik ook, maar toen was op een dag opeens het knopje rechtsboven weg.Toen heb ik een ander model gehaald, maar die leek toch weer wat anders dan de foto en was best wat forser nog ook, dus mweh.
Denk dat ik maar weer de Shark haal die ik eerst had. Ik ben toch meer van de metalen bandjes die je met een secured clip snel bevestigd. En de digitale verborgen lichtgevende weergave en functies zijn wel erg handig, snel ff dag v/d week en datum weergeven, of instellen als alarmklok (eventueel backup voor telefoon/normale wekker). Ik gebruikte 'em eigenlijk all-the-time. Nu 'ie min of meer onpraktisch bruikbaar is geworden, maar terug op m'n Curren (rechtsboven).
En waarvan zou het een namaak zijn?quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Model linksboven is wel nice shiz. Nog enig idee welke dat is?quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mag je 'em toch eens gaan aanwijzen... http://www.tissot.ch/?mod_collections65
Neuh, Shark, WEIDE en volgens mij was er nog eentje, zijn Chinese OEM eigenproductie.
Net als Infantry en Military Royale.
De zilveren Sharks vind ik niet zo, de zwarte met witte benummering is wel nice. En die had ik ook, maar toen was op een dag opeens het knopje rechtsboven weg.Toen heb ik een ander model gehaald, maar die leek toch weer wat anders dan de foto en was best wat forser nog ook, dus mweh.
Denk dat ik maar weer de Shark haal die ik eerst had. Ik ben toch meer van de metalen bandjes die je met een secured clip snel bevestigd. En de digitale verborgen lichtgevende weergave en functies zijn wel erg handig, snel ff dag v/d week en datum weergeven, of instellen als alarmklok (eventueel backup voor telefoon/normale wekker). Ik gebruikte 'em eigenlijk all-the-time. Nu 'ie min of meer onpraktisch bruikbaar is geworden, maar terug op m'n Curren (rechtsboven).
[ afbeelding ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja, http://www.ebay.com/itm/350572512206 , maar let op dus, hij is nogal fors.quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Model linksboven is wel nice shiz. Nog enig idee welke dat is?
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de MK802 Android stick? Ding is nog maar 38 dollar ofzo. Ik zoek een manier om makkelijk Uitzending Gemist en Youtube e.d. op mijn tv te krijgen. Wat voor draadloos toetsenbord en muis raden jullie aan?![]()
Mmm. Then i will stand corrected. Kan m ook niet terugvinden op die site. Zou toch zweren dat ik m gezien had in juwelier 2 mnd terug.quote:Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Model van Tissot?
Volgens mij niet namelijk gezien de modellen die ik onder ogen heb gehad.
Ohja , bij digros lagen er koptelefoons die ook wel behoorlijk wat weg hadden van een zeker bekend merk.![]()
Ja, ff zoeken vriend: http://www.google.nl/#hl=(...)inese+webshops+mk802quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de MK802 Android stick? Ding is nog maar 38 dollar ofzo. Ik zoek een manier om makkelijk Uitzending Gemist en Youtube e.d. op mijn tv te krijgen. Wat voor draadloos toetsenbord en muis raden jullie aan?En ff voor de duidelijkheid. Een bepaalde kleurstelling is geen imitatie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Mmm. Then i will stand corrected. Kan m ook niet terugvinden op die site. Zou toch zweren dat ik m gezien had in juwelier 2 mnd terug.
Ohja , bij digros lagen er koptelefoons die ook wel behoorlijk wat weg hadden van een zeker bekend merk.![]()
Dus alles wat zwart/rood is, is wel bedoeld om te profiteren van de looks natuurlijk, maar is in geen enkel aspect namaak van iets dat wel goed is. En dat merk je aan de feel en sound.
zijn diverse kleine setjes voor 20 euro te koop. Heb die stick besteld bij pandawill, maar nog nul reactie over mijn order. Wel betaald via PayPal namelijk maar geen bevestiging of niets.quote:Op zondag 4 november 2012 14:59 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de MK802 Android stick? Ding is nog maar 38 dollar ofzo. Ik zoek een manier om makkelijk Uitzending Gemist en Youtube e.d. op mijn tv te krijgen. Wat voor draadloos toetsenbord en muis raden jullie aan?![]()
dankjewel voor de moeite, vriendquote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ff zoeken vriend: http://www.google.nl/#hl=(...)inese+webshops+mk802
[..]
En ff voor de duidelijkheid. Een bepaalde kleurstelling is geen imitatie.![]()
Dus alles wat zwart/rood is, is wel bedoeld om te profiteren van de looks natuurlijk, maar is in geen enkel aspect namaak van iets dat wel goed is. En dat merk je aan de feel en sound.![]()
Qua keyboard/muis, wil je zo'n airmouse met ene kant keyboard en andere kant een multimedialayout, of wilde je echt een draadloze keyboard + aparte draadloze muis als set?
Want ik heb bijvoorbeeld een Mele F10 die wel nice is. En er zijn wel mensen met een Rii Mini of Measy RC.
› http://chinaprices.us?q=mele%20f10
› http://chinaprices.us?q=rii%20mini
› http://chinaprices.us?q=measy%20rc
Of misschien wil je wel een Lenovo: http://chinaprices.us?q=lenovo%20n59
Kijk ook ff op sites als Aliexpress, Ebay en Taobao.
Maar hier dus ff een paar tips voor all-in-1 devices.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je hebt wel een foto van dat horloge om je pols toch? Ik vond dat wel een goede indicatie.quote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, http://www.ebay.com/itm/350572512206 , maar let op dus, hij is nogal fors.YouTube
Die curren 8100 die ik heb, met zwarte achtergrond.quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ff zoeken vriend: http://www.google.nl/#hl=(...)inese+webshops+mk802
[..]
En ff voor de duidelijkheid. Een bepaalde kleurstelling is geen imitatie.![]()
Dus alles wat zwart/rood is, is wel bedoeld om te profiteren van de looks natuurlijk, maar is in geen enkel aspect namaak van iets dat wel goed is. En dat merk je aan de feel en sound.
Die heeft heel wat weg van een Certina
kwam daar bij toeval achter, toen iemand vroeg of ik zo'n horloge goedkoper uit China kon halen
Speciaal voor Shiz
een edit
[ Bericht 5% gewijzigd door ManageTheAnger op 04-11-2012 15:30:23 ]YouTube
Ja, goed punt, gelukkig heb ik mad searchskills:quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt wel een foto van dat horloge om je pols toch? Ik vond dat wel een goede indicatie.
Ter vergelijk de Weijleer:
Die tweede is erg comfortabel, licht en het design heeft mooie details en kleuren, maar ik ben toch niet van zulk soort 'normale stijl'-bandjes. Meer een klassieke Shark/Curren-watch fan.
Enne. Zou je je post willen editten als je nog iets wilt zeggen. Af en toe vergeten kan natuurlijk best, maar bij jou is het volgens mij stelselmatig.Floodposting kan vermeden worden.
Bedankt.
Ik heb ook maar eens zo'n MK802 besteld, gelijk maar draadloos tobo met touchpad erbij gedaan.
Totaal 58 dollar, kan nooit veel mis gaan voor dat geld.
Geen referral hier.![]()
Wisten jullie trouwens, dat je op TaoBao ook gewoon in het engels kan zoeken. Productnaam etc gewoon zoals wij westerlingen het schrijven.
Vervolgens laat je de site vertalen door google zelf, van chinees naar Nederlands
en dan heb je ook alle resultaten.
Ik meen namelijk dat iemand zei dat je alleen in het chinees kon zoeken e.d.
Deze post niet ge-edit, omdat dit totaal ander onderwerp is.YouTube
Op een bepaald merk kun je prima zoeken, maar als je een aansteker zoekt krijg je met 'lighter' toch veel minder resultaten dan met het Chinese woord.quote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wisten jullie trouwens, dat je op TaoBao ook gewoon in het engels kan zoeken. Productnaam etc gewoon zoals wij westerlingen het schrijven.
Vervolgens laat je de site vertalen door google zelf, van chinees naar Nederlands
Deze post niet ge-edit, omdat dit totaal ander onderwerp is.![]()
Dat floodposten gaat om posts van jezelf waarbij je dus dubbelplaats inneemt en onnodig is.quote:Op zondag 4 november 2012 15:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Deze post niet ge-edit, omdat dit totaal ander onderwerp is.Je reageert hier nu NADAT er nieuwe berichten van anderen waren bijgekomen.
Chronologisch is het dus onzin dat je je oude bericht gaat editten en betrekt op nieuwe posts.
Dus niet twee posts in een rij die van jou komen, zonder dat iemand anders daartussen gepost heeft.
Scheiden van onderwerp kan o.a. door
_
.. de boel gescheiden te houden.
_
Wat betreft je zoektermen. Ja, soms hebben Chinezen ook Engelse omschrijvingen erin staan. En zoeken op typenummers en Chinese wil ook prima in standaardtaal i.p.v. Chinees zoals bijvoorbeeld het opzoeken van een 'Takstar TS-650'. Maar zoals Painore al aangeeft, beter is om algemene benoemingen van een onderwerp zoals 'lighter' inderdaad op te zoeken in het Chinees. Of via MisterTao zoeken ofzo is ook een idee, de boel translaten enz etc. Maar eigenlijk gebruik ik Taobao alleen in het Chinees zonder te vertalen en zoek gericht op bepaalde producten waarvan me de naam al bekend is.
Het loont zich trouwens vaak niet om daar kleine sullige dingetjes te kopen die je in de normale webshops gewoon vindt. Het is ideaal om de wat zeldzamere/specifiekere items die misschien ook wat groter/zwaarder zijn te vinden en aan te schaffen via een agent.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben geen klein kind Shiz ;-)quote:Op zondag 4 november 2012 16:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat floodposten gaat om posts van jezelf waarbij je dus dubbelplaats inneemt en onnodig is.Je reageert hier nu NADAT er nieuwe berichten van anderen waren bijgekomen.
Chronologisch is het dus onzin dat je je oude bericht gaat editten en betrekt op nieuwe posts.
Dus niet twee posts in een rij die van jou komen, zonder dat iemand anders daartussen gepost heeft.
Scheiden van onderwerp kan o.a. door
_
.. de boel gescheiden te houden.YouTube
Je hebt geen overgrootouders? Ik betuig mijn medeleven! ;-)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
fixed ;-)quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt geen grootouders? Ik betuig mijn medeleven! ;-)
Ik hoop trouwens wel dat de dollar weer aantrekt na de verkiezingen. Om te huilen gewoon de koers :SYouTube
![]()
DOH!
Ik weet nog dat de euro/dollar op zo'n 1,48 stond.Dat waren tijden...
Niet dat ik nu minder of goedkopere dingen koop dan toen.
Waar kan ik dit horloge vinden?quote:Op zondag 4 november 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:
Ter vergelijk de Weijleer:
[ afbeelding ]
Die tweede is erg comfortabel, licht en het design heeft mooie details en kleuren, maar ik ben toch niet van zulk soort 'normale stijl'-bandjes. Meer een klassieke Shark/Curren-watch fan.
Zoeken op Weijleer levert weinig op helaas.![]()
Hoe lager de dollar in verhouding tot de euro, hoe gunstiger voor ons toch?quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
fixed ;-)
Ik hoop trouwens wel dat de dollar weer aantrekt na de verkiezingen. Om te huilen gewoon de koers :S![]()
![]()
O.a. hier: http://www.ebay.com/itm/290737864293 ( of search )quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Waar kan ik dit horloge vinden?
Zoeken op Weijleer levert weinig op helaas.
Voor meer over horloges: [gadgets] Chinese webshops reviewtopicDan moet de euro inderdaad aantrekken, c.q. meer waard worden, niet de dollar idd.quote:Op zondag 4 november 2012 16:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoe lager de dollar in verhouding tot de euro, hoe gunstiger voor ons toch?
Bedankt!quote:Op zondag 4 november 2012 16:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
O.a. hier: http://www.ebay.com/itm/290737864293 ( of search )
Voor meer over horloges: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Hoe zien die chronograaf metertjes er van dichtbij in real life uit? Is dat te nep voor woorden of ziet dit er nog enigsinds acceptabel uit?
Ik denk dat ik hem ga bestellen, ookal ben ik dus niet zo'n fan van neppe metertjes.![]()
Mja, het zijn gewoon 3D-plakkertjes.Maar van een meter afstand ofzo zie je er niks aan af hoor.
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item4d0495c101
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Zeer goedkoop iig.![]()
Voor die ¤3,22 ga ik het zelf even van dichtbij bekijkenquote:Op zondag 4 november 2012 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Mja, het zijn gewoon 3D-plakkertjes.Maar van een meter afstand ofzo zie je er niks aan af hoor.
![]()
![]()
Die Curren die ik heb, is één van de weinigen waarvan de chronograaf het ook doet (voor dat geld)
en ja ik bedoel natuurlijk dat de euro aantrekt ten opzichte van de dollar.YouTube
True.quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Voor die ¤3,22 ga ik het zelf even van dichtbij bekijken
Ook een idee, het bandje van je Shark aan de Weijleer vastmaken.
Als ze nou even een Gangnam style shirt maken in plaats van ditquote:Op zondag 4 november 2012 17:43 schreef nodig het volgende:
Maffe chinezen zijn ook van van P.S.Y
http://dx.com/p/fashion-p(...)-white-size-m-164055![]()
![]()
Tegen de tijd dat je 'm binnen hebt is Gangnam Style al geen hit meerquote:Op zondag 4 november 2012 17:43 schreef nodig het volgende:
Maffe chinezen zijn ook van van P.S.Y
http://dx.com/p/fashion-p(...)-white-size-m-164055![]()
![]()
dan moet je ff op ebay kijken, was laatst de aanbevolen tip van ebayquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Als ze nou even een Gangnam style shirt maken in plaats van dit
zag dat er geloof ik wel 100 verschillende designs met PSY of gangnamstyle erop
http://www.ebay.com/sch/i(...)e&_sacat=0&_from=R40![]()
Dat gaat nog wel een hele tijd duren denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 18:37 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je 'm binnen hebt is Gangnam Style al geen hit meer![]()
Ja ik heb er 1 gehad, was na 5 minuten al kapot (door slechte soldeerpunten) wellicht is die van mij nog te fixen dmv de contactpuntjes opnieuw te solderen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef AnimeFan het volgende:
Zeer goedkoop iig.
Echter is dat zo'n priegelwerk dat ik hem maar in de vuilnisbak heb gegooit.![]()
Oh ok. Misschien dat het een kwestie van geluk is dus, hoe lang ie het volhoudt.quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ja ik heb er 1 gehad, was na 5 minuten al kapot (door slechte soldeerpunten) wellicht is die van mij nog te fixen dmv de contactpuntjes opnieuw te solderen.
Echter is dat zo'n priegelwerk dat ik hem maar in de vuilnisbak heb gegooit.
Dan maar niet bestellen![]()
![]()
YouTube
Zo al een beetje kleine dingen aanschaffen voor de kerst periode :
http://www.banggood.com/W(...)g-Block-p-50815.html
http://www.banggood.com/W(...)ng-Tool-p-50279.html
http://www.banggood.com/W(...)-Moulds-p-52492.html
http://www.banggood.com/W(...)-Column-p-47437.html
en uit eindelijk weer profijt voor mij want dan kan ik lekkere dingetjes eten haha![]()
![]()
Uitbuiterquote:Op zondag 4 november 2012 22:23 schreef Ryan93 het volgende:
Zo al een beetje kleine dingen aanschaffen voor de kerst periode :
http://www.banggood.com/W(...)g-Block-p-50815.html
http://www.banggood.com/W(...)ng-Tool-p-50279.html
http://www.banggood.com/W(...)-Moulds-p-52492.html
http://www.banggood.com/W(...)-Column-p-47437.html
en uit eindelijk weer profijt voor mij want dan kan ik lekkere dingetjes eten haha![]()
![]()
Chinese snijpankjes vol met chemicaliën.. Euhm, i'll pass on your chrismas dinner this time k?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Haha, ik wachtte al op zo'n opmerking.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
samequote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ik wachtte al op zo'n opmerking.maar ik maak me meer zorgen om de bak vormpjes
![]()
ze verkopen ook al die zooi bij de xenos en de action / blokker ect :p komt allemaal uit het zelfde land hahaquote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef Majinster het volgende:
[..]
samemaar ik maak me meer zorgen om de bak vormpjes
![]()
Wooow!! Die is zo goedkoop!!! Ik dacht echt minimaal 20 dollar!! Mooi klokkie maar niet echt vrouwelijk hihi.quote:Op zondag 4 november 2012 16:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
O.a. hier: http://www.ebay.com/itm/290737864293 ( of search )
Voor meer over horloges: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
[..]
Dan moet de euro inderdaad aantrekken, c.q. meer waard worden, niet de dollar idd.![]()
Haha, ahhh.... hmm, misschien zoiets dan?quote:Op zondag 4 november 2012 23:48 schreef namemotion het volgende:
[..]
Wooow!! Die is zo goedkoop!!! Ik dacht echt minimaal 20 dollar!! Mooi klokkie maar niet echt vrouwelijk hihi.
› http://www.ebay.com/sch/i(...)u+watch&LH_PrefLoc=2 // http://www.ebay.com/sch/i(...)LH_PrefLoc=2&_sop=15
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 05-11-2012 00:00:58 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mwhaa doet me niet zoveel, vind oozoo soort horloges ( die grotere ) mooi. Die zijn niet te mannelijk en simpelquote:Op zondag 4 november 2012 23:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, ahhh.... hmm, misschien zoiets dan?
› http://www.ebay.com/sch/i(...)u+watch&LH_PrefLoc=2 // http://www.ebay.com/sch/i(...)LH_PrefLoc=2&_sop=15![]()
Die site is al een behoorlijke tijd down shiz...quote:Op maandag 5 november 2012 00:10 schreef shiznuts het volgende:
Misschien meer de Womage/Curren type dan?
www.watchyear.com ?YouTube
bestaan er chinese webshops die speciaal gericht zijn op camera's? Want ik zie wel diverse die zich richten op bijvoorbeeld MP4 spelers.Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.![]()
Eh, je hebt www.linkdelight.com ... verder gewoon via zoekmachines en Ebay zoeken.quote:Op maandag 5 november 2012 00:40 schreef Timminater het volgende:
bestaan er chinese webshops die speciaal gericht zijn op camera's? Want ik zie wel diverse die zich richten op bijvoorbeeld MP4 spelers.
Ik neem dat je accessoires voor je westerse product camera bedoelt tenminste, ik zou je niet aanraden zo'n crap merkloze cheap-ass Chinese camera te halen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
dat is precies wat ik bedoelde. Nee, ik heb een EOS 600D, en zoek er gewoon wat leuk spul voor. Mijn dank voor de linkquote:Op maandag 5 november 2012 01:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh, je hebt www.linkdelight.com ... verder gewoon via zoekmachines en Ebay zoeken.
Ik neem dat je accessoires voor je westerse product camera bedoelt tenminste, ik zou je niet aanraden zo'n crap merkloze cheap-ass Chinese camera te halen.
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.![]()
Iemand ervaring met syma 3ch ofm4ch helicoptertjes? Ik wil er wel eentje voor max 25 euro, welke is aan te raden?![]()
Nog geen V911?quote:Op maandag 5 november 2012 10:34 schreef namemotion het volgende:
Iemand ervaring met syma 3ch ofm4ch helicoptertjes? Ik wil er wel eentje voor max 25 euro, welke is aan te raden?![]()
kijk op banggoodquote:Op maandag 5 november 2012 10:50 schreef namemotion het volgende:
Heb je een link waar een controller bij zit?![]()
![]()
Wel wat prijzig: 43 dollar, dus zo'n 35 euro. Is deze ook een beetje goed of niet?: http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item2ec24c49fdquote:
Scheelt toch zo'n 15 euro!![]()
Ik heb zelf deze:quote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef namemotion het volgende:
[..]
Wel wat prijzig: 43 dollar, dus zo'n 35 euro. Is deze ook een beetje goed of niet?: http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item2ec24c49fd
Scheelt toch zo'n 15 euro!
http://www.banggood.com/W(...)ro-22cm-p-36759.html
Erg leuk helikoptertje voor die EUR 15,-!![]()
hij is een stuk prijziger geworden..quote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef namemotion het volgende:
Wel wat prijzig: 43 dollar, dus zo'n 35 euro. Is deze ook een beetje goed of niet?: http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item2ec24c49fd
week geleden was die 38 dollaar..
beetje raar![]()
![]()
Lees hier over RC: [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef namemotion het volgende:
[..]
Voor de Syma geldt:Vanwege de IR (InfraRed) communicatie en het feit dat het 3CH Co-axiaal is.quote:dit is nog altijd doodseenvoudig te vliegen maar ook dit kan mogelijk snel vervelenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Enige optie die de V911 extra heeft is banking, vond ik persoonlijk het geld niet waard. Voor mij wordt het pas interessant bij een 6CH helicopter, maar die zijn dan ook ruim 20x zo duur als de Syma.quote:Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees hier over RC: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Voor de Syma geldt:
[..]![]()
2.4GHz, 4CH flybarless is een wereld van verschil hoor.
Dat is zeker de kleine sprong in het budget waard.
6CH is niet aan te raden om mee te beginnen, zonder ervaring of begeleiding.Verder wel mooi spul natuurlijk.
ahh daar is de eerstequote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef davedavy het volgende:
1 Centdeal van TinyDealOp maandag, ook voor het eerst.
[ afbeelding ]
En dan nu kerstkaarten maken op Artscow...
ben benieuwd of die gene die geloo fik 100 van deze dingen heeft besteld. ook daadwerkelijk zijn spul krijgt?
![]()
Ik hoop het wel er staat wel dat ze allemaal zijn verzonden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
ahh daar is de eerste..
ben benieuwd of die gene die geloo fik 100 van deze dingen heeft besteld. ook daadwerkelijk zijn spul krijgt?
![]()
Ook die bandjes binnenNogal groot verpakt aangezien ze ze in de verpakking hebben laten zitten, had ik niet verwacht voor 1c.
![]()
Ik heb nog geen van mijn 26 pakketjes met bandjes binnenquote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef nodig het volgende:
Ook die bandjes binnenNogal groot verpakt aangezien ze ze in de verpakking hebben laten zitten, had ik niet verwacht voor 1c.
![]()
![]()
Ik zou sowiezo claim openen als ik jou was.quote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb nog geen van mijn 26 pakketjes met bandjes binnen![]()
Je zal maar per pakketje een handtekening moeten zettenquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb nog geen van mijn 26 pakketjes met bandjes binnen
Gelukkig is het zonder tracking number![]()
Waarom nou 26? Bij 15 vond ik je al een debielquote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb nog geen van mijn 26 pakketjes met bandjes binnenWat is het nut van het hebben van ontiegelijk veel van die krengen, daar heb je toch helemaal niks aan?
![]()
Misschien verkoopt ie ze op marktplaats per stukquote:Op maandag 5 november 2012 16:51 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Waarom nou 26? Bij 15 vond ik je al een debielWat is het nut van het hebben van ontiegelijk veel van die krengen, daar heb je toch helemaal niks aan?
![]()
![]()
Crisis hequote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Misschien verkoopt ie ze op marktplaats per stuk![]()
![]()
en per bestelling los verpaktquote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef nodig het volgende:
![]()
![]()
Verkoper op Aliexpress biedt verzenden met Fedex of DHL aan:
Welke is het snelste?
Welke heeft de minste kans op invoerkosten?![]()
en? dan ben je als webshop als het goed is wel zo slim om gewoon de orders naar 1 plek in 1 pakketje te verzenden.. en uiteraard je bestelsysteem aanpassen.. (meer pakketjes kosten meer geld immers)quote:Op maandag 5 november 2012 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je er maar 1 besteld vrolijke vriend.![]()
Bij mijn ervaring is fedex sneller en had ik bij fedex vrijwel nooit invoeringskosten en bij DHL altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 17:39 schreef marco_sire het volgende:
Verkoper op Aliexpress biedt verzenden met Fedex of DHL aan:
Welke is het snelste?
Welke heeft de minste kans op invoerkosten?![]()
Eigenlijk zou je helemaal niks moeten ontvangen, als hun het door zouden hebben zouden ze niet alles in 1 pakket pakken maar helemaal niks sturen aangezien je er maar 1 mag bestellen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en? dan ben je als webshop als het goed is wel zo slim om gewoon de orders naar 1 plek in 1 pakketje te verzenden.. en uiteraard je bestelsysteem aanpassen.. (meer pakketjes kosten meer geld immers)![]()
Ow. Thanks, ik neig juist meer naar DHL omdat ik Fedex niet ken (geen ervaring mee)quote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bij mijn ervaring is fedex sneller en had ik bij fedex vrijwel nooit invoeringskosten en bij DHL altijd.
Nog andere meningen/ervaringen?![]()
Moet er wel bij vertellen dat bij DHL eerste keer gratis was, weet niet of dit standaard isquote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ow. Thanks, ik neig juist meer naar DHL omdat ik Fedex niet ken (geen ervaring mee)
Nog andere meningen/ervaringen?![]()
![]()
mijn ervaring ( vorige week )quote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bij mijn ervaring is fedex sneller en had ik bij fedex vrijwel nooit invoeringskosten en bij DHL altijd.
DHL 3 dagen
FEDEX 7 dagen
beide geen inlaringskosten..( pakket van 600 USD )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ik heb ervaring met dit soort setjes... De 1 en 2 meter varianten dan. Het setje wat jij linkte maakt gebruik van 3528 Leds (3,5x2,8mm), per kleur een apparte led. Er zijn ook sets met 5050 RGB leds, dus rood groen en blauw in 1 led.quote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef AnimeFan het volgende:
Zeer goedkoop iig.
Als je gewoon een stuk wil verlichten, onder je bank of langs het plafond in een koof ofzo, dan is de strip die jij stuurde voldoende. Hij geeft iets minder licht dan de 5050leds.
Let wel op dat je nog een voeding nodig hebt van minimaal 2A op 12V. Als je een strip hebt met 5050leds hebt zorg dan voor een adapter met 3A op 12V![]()
Nou, kom maar op met die haat. Ik heb maar liefst drie stuks binnen gekregen vandaag! Gewoon omdat het kan.
Oh en ik ben hard op weg naar een mooie coupon bij Price Angels. Wie hadden nou nog meer hun punten ingeleverd voor een coupon? Wat doen 1100 punten zoal?
Zag dat ik in ieder geval $10 off online order of $20 or more coupon kan krijgen. Maar je kon toch ook custom doen?![]()
goeie manier om potentiele klanten kwijt te rakenquote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je helemaal niks moeten ontvangen, als hun het door zouden hebben zouden ze niet alles in 1 pakket pakken maar helemaal niks sturen aangezien je er maar 1 mag bestellen.
(dit is uiteraard anders bij een obvious vergissing ofzo)![]()
Actie is duidelijk 1 per persoon, als jij je daaraan niet houd moet je niet vreemd opkijken dat hun hem zouden annuleren en dan gaan zeuren dat ze klanten kwijt raken...quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie manier om potentiele klanten kwijt te raken
(dit is uiteraard anders bij een obvious vergissing ofzo)Had er laatst ook al een keer een pakketje op maandag, chinese pakketjes krijgen ook nog eens prioriteit ookquote:![]()
![]()
Ik heb voor een LED pig gekozenquote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef Skiet het volgende:
Nou, kom maar op met die haat. Ik heb maar liefst drie stuks binnen gekregen vandaag! Gewoon omdat het kan.
[ afbeelding ]
Oh en ik ben hard op weg naar een mooie coupon bij Price Angels. Wie hadden nou nog meer hun punten ingeleverd voor een coupon? Wat doen 1100 punten zoal?
Zag dat ik in ieder geval $10 off online order of $20 or more coupon kan krijgen. Maar je kon toch ook custom doen?! Want wat moet je met coupons als je een varkentje kan krijgen!
Dankzij shiz dat horloge van 4 dollar besteld, echt een mooi dingetje voor bij het uitgaan ed.
Shiz je bent een held!![]()
![]()
You's welcome.Weer niks vandaag. Ik wil m'n Takstar's (en N02-M, maar dat zou onrealistisch snel zijn).
Wie van jullie houdt ook de besteldatum bij?
Ik heb vorige week ergens iets besteld ofzo en alles staat op shipped (horloges+telefoonhoesje)
Viel me wel op, dat het dit keer met Singapore Airlines gaat.
Iemand een indicatie van tijdsbestek?YouTube
't Gaat met Singapore Post, niet Singapore Airlines B777/A380, misschien Singapore Cargo B747, maar misschien ook gewoon niet (Jade Cargo/China Southern Cargo/..?).
Anyhoezels. SG duurt vaak een week tot 10 dagen. Vaak wat sneller dan HK/CN.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
2 tot 5 weken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie houdt ook de besteldatum bij?
Ik heb vorige week ergens iets besteld ofzo en alles staat op shipped (horloges+telefoonhoesje)
Viel me wel op, dat het dit keer met Singapore Airlines gaat.
Iemand een indicatie van tijdsbestek?
Je weet toch ondertussen wel dat je daar geen peil op kan trekken..![]()
jajaja, you know what I'm talking about. thnx.quote:Op maandag 5 november 2012 19:55 schreef shiznuts het volgende:
't Gaat met Singapore Post, niet Singapore Airlines B777/A380, misschien Singapore Cargo B747, maar misschien ook gewoon niet (Jade Cargo/China Southern Cargo/..?).
Anyhoezels. SG duurt vaak een week tot 10 dagen. Vaak wat sneller dan HK/CN.Op de rest wel, Singapore nog nooit gehad.quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Painore het volgende:
[..]
2 tot 5 weken.
Je weet toch ondertussen wel dat je daar geen peil op kan trekken..
Wel gelezen dat dit is vanwege de strengere veiligheidsmaatregelen.YouTube
zarmark gaat russisch? nieuwe site ru.zarmark
waar gaat het heen. ipv van chinezen komen de russen......Benefit of digital: it works or it doesn't![]()
Balen dat de afbeeldingen het niet doen
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Welke afbeeldingen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Skippy_ball het volgende:
Balen dat de afbeeldingen het niet doenIs het niet de preview/overgang site?quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef BizzyBlook het volgende:
waar gaat het heen. ipv van chinezen komen de russen......MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Je kunt Jack nu ook bereiken op boris@zarmark.ruquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef BizzyBlook het volgende:
waar gaat het heen. ipv van chinezen komen de russen......![]()
![]()
Ja maar alleen als hij niet smoor is door z´n overmatig vodkagebruik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt Jack nu ook bereiken op boris@zarmark.com
Welcome comrade.![]()
OPquote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke afbeeldingen?
[..]
Is het niet de preview/overgang site?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Kotterhuur.nl of iets dergelijks ligt er ook uit haha.
Wie host die plaatjes eigenlijk?Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
als bedrijf doe je dit soort acties alleen om klanten te winnen, als je dan alles gaat annuleren jaag je mensen weg, dan zou je gewoon slecht zijn in klantenwerven..quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Actie is duidelijk 1 per persoon, als jij je daaraan niet houd moet je niet vreemd opkijken dat hun hem zouden annuleren en dan gaan zeuren dat ze klanten kwijt raken...
[..]
Had er laatst ook al een keer een pakketje op maandag, chinese pakketjes krijgen ook nog eens prioriteit ook![]()
Is toch logisch dat ze annuleren als jij er meer dan 1 besteld? Dat zijn niet de regels van deze 1c deal. Als jij er gewoon netjes 1 besteld hoor je die ook gewoon netjes te krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als bedrijf doe je dit soort acties alleen om klanten te winnen, als je dan alles gaat annuleren jaag je mensen weg, dan zou je gewoon slecht zijn in klantenwerven..
[ Bericht 1% gewijzigd door nodig op 05-11-2012 20:55:45 ]![]()
slowchat is over!! :pDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
kunnen die plaatjes in de OP niet bij imgur ofzo
trouwes weer wat parts binnen.
4-35v 2A. step-up converter.. 90% eff.
kan je zowat alles mee voeden met een 18650 batterij.. (of 2 AA's)
ga k n handig regelbaar meeneem voedinkje van bakken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Misschien een teken van het universum dat de OP eens op Shiz-niveau moeten wordt gebracht...
Android Tablet-topic, Chinese Smartphone-topics, en verspreid wat topics in CUL, VBL e.d. zijn al vershizt.
Veel inhoud is misschien ook fout/achterhaald/te lang. Maken we er iets fris van, dat te verhapstukken is voor newbiez.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jep, ik heb ze ook.quote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef davedavy het volgende:
1 Centdeal van TinyDealOp maandag, ook voor het eerst.
[ afbeelding ]
En dan nu kerstkaarten maken op Artscow.
Op de verpakkingssticker staat trouwens 'Cutsoms Declation', kunnen ze geen Engels ofzo daar![]()
![]()
Goed idee! Heb vaak dat links het ook niet meer doen, coupons zijn verlopen etc etcquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een teken van het universum dat de OP eens op Shiz-niveau moeten wordt gebracht...
Android Tablet-topic, Chinese Smartphone-topics, en verspreid wat topics in CUL, VBL e.d. zijn al vershizt.
Veel inhoud is misschien ook fout/achterhaald/te lang. Maken we er iets fris van, dat te verhapstukken is voor newbiez.![]()
![]()
hier even snel een reviewtje gemaakt.. werken prima ( al kon ik met links ff geen 'kracht' zetten
)
zijn dik zat.. mijne heb ik dus hier vandaan:
http://www.buyincoins.com(...)t-product-13276.html
ff review gemaakt en op ibood geplaatst, gezien ibood gelijksoortige aan de man probeert te brengen voor 15 euro voor 2 paar inclusief verzending![]()
![]()
Goede review maar wrm niet zwart?quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:30 schreef Downstar het volgende:
hier even snel een reviewtje gemaakt.. werken prima ( al kon ik met links ff geen 'kracht' zetten
)
zijn dik zat.. mijne heb ik dus hier vandaan:
http://www.buyincoins.com(...)t-product-13276.html
ff review gemaakt en op ibood geplaatst, gezien ibood gelijksoortige aan de man probeert te brengen voor 15 euro voor 2 paar inclusief verzending![]()
ik wou eigenlijk roze, maar die hadden ze niet meer..quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Goede review maar wrm niet zwart?
waarom geen blauwe ?![]()
omdat ik misschien grijze wou?![]()
![]()
Nouja veel handschoenen zijn zwart daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk roze, maar die hadden ze niet meer..
waarom geen blauwe ?![]()
omdat ik misschien grijze wou?![]()
BREAKING NEWS:quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nouja veel handschoenen zijn zwart daarom vroeg ik het.
er zijn er misschien nog wel net zoveel bruin..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 06-11-2012 09:36:13 ]![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef Downstar het volgende:
[..]Daar heb je een punt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:18 schreef monkeybrain het volgende:
Ik denk Downstar heeft een review van zijn Neo gemaakt, handschoentjes..
neo zal over 2 uurtjes bij me zijn denk ik.. daarna volgt uiteraard zo snel mogelijk een review
![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een soort van versterkertje voor mijn ipad. Ik weet de naam niet dus ik weet niet of het in de chinese shops te verkrijgen is, maar het gaat om een simpel stukje plastic wat over de speaker van de ipad geschoven kan worden waardoor het geluid mijn richting op gaat ipv naar de zijkant/achterkant.
Ik gebruik nu mijn hand als soort van versterker maar mocht dit voor een paar eurootjes in China te verkrijgen zijn, dan is dat een makkelijker idee.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Edit: net na dit bericht gezocht op Google op: "Ipad amplifier", waarna ik een waslijst aan dit soort producten krijg, ik had dus niet zo moeilijk moeten denken.![]()
![]()
De naam van die dingen ook: Iearquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van versterkertje voor mijn ipad. Ik weet de naam niet dus ik weet niet of het in de chinese shops te verkrijgen is, maar het gaat om een simpel stukje plastic wat over de speaker van de ipad geschoven kan worden waardoor het geluid mijn richting op gaat ipv naar de zijkant/achterkant.
Ik gebruik nu mijn hand als soort van versterker maar mocht dit voor een paar eurootjes in China te verkrijgen zijn, dan is dat een makkelijker idee.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Edit: net na dit bericht gezocht op Google op: "Ipad amplifier", waarna ik een waslijst aan dit soort producten krijg, ik had dus niet zo moeilijk moeten denken.
Haha, zet het letter "i" voor je product en je weet dat het gaat verkopen.
Toch zijn ze best handig, mijn hand wordt zo moe als ik een serie aan het kijken ben en mn hand als "speaker" gebruik.
Ik kan alleen nog geen goede versies in de chinese shops vinden, iemand tips?![]()
Let wel, zulk soort dingen zijn soms beter vertegenwoordigd/voor betere prijzen op Ebay.
'Ipad acoustic', 'ipad horn', 'ipad amp', 'ipad speaker', enz etc.
Heb trouwens m'n HD5000 van Takstar binnen. Ja, terwijl m'n TS-650 nog altijd ergens ligt te liggen.First impression: lekkere basspunch inderdaad en clubfeeling, je kunt goed van de omschrijving op de site van de fabrikant aan. De kick is wel goed, maar bij de Beats Solo voel je het nog een dimensie extra omdat het on-ears zijn en brengen de pads en je hele oor aan het trillen. Hier zit 'ie óm en niet óp je oren. Dus dat is wel ff anders. We gaan 'em in ieder geval ff een paar uurtjes burn-in geven.
[ Bericht 61% gewijzigd door shiz op 06-11-2012 12:23:15 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb die touchscreen handschoenen van hierboven ook maar even besteld. Maar nou stond er dat je in Paypal aan moest geven welke kleur je wil. Maar in Paypal kreeg ik geen optie om iets te typen. Nou staat er in de 'order information' wel 'color: gray'.
Kan ik er nou vanuit gaan dat ik gewoon de grijze krijg? Dan snap ik niet waarom er in het rood dikgedrukt staat dat ik de kleur aan moet geven in Paypal![]()
![]()
Laat het maar weten, dan ga ik er misschien ook een halen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Let wel, zulk soort dingen zijn soms beter vertegenwoordigd/voor betere prijzen op Ebay.
'Ipad acoustic', 'ipad horn', 'ipad amp', 'ipad speaker', enz etc.
Heb trouwens m'n HD5000 van Takstar binnen. Ja, terwijl m'n TS-650 nog altijd ergens ligt te liggen.First impression: lekkere basspunch inderdaad en clubfeeling, je kunt goed van de omschrijving op de site van de fabrikant aan. De kick is wel goed, maar bij de Beats Solo voel je het nog een dimensie extra omdat het on-ears zijn en brengen de pads en je hele oor aan het trillen. Hier zit 'ie óm en niet óp je oren. Dus dat is wel ff anders. We gaan 'em in ieder geval ff een paar uurtjes burn-in geven.
![]()
Had ik ook, had hem via eBay besteld (2,45$) Had meteen daarna de seller een bericht gedaan (via eBay) dat ik graag de Grijze versie wou, en die heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb die touchscreen handschoenen van hierboven ook maar even besteld. Maar nou stond er dat je in Paypal aan moest geven welke kleur je wil. Maar in Paypal kreeg ik geen optie om iets te typen. Nou staat er in de 'order information' wel 'color: gray'.
Kan ik er nou vanuit gaan dat ik gewoon de grijze krijg? Dan snap ik niet waarom er in het rood dikgedrukt staat dat ik de kleur aan moet geven in Paypal![]()
![]()
Ik gisteren bij PostNL een paar barcodes opgevraagd, nog niet bekend in NL...
Staan ze vandaag met een pakketje op de stoep.![]()
![]()
Lolz.Ik heb het idee dat ik dat hier niet eens hoef te proberen, volgens mij gaat alles nog analoog en staat er niks geen info in systemen.
Trouwens... barcodes? Als in 4 bier, 6 wodka?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Barcode = Tracking#.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Lolz.Ik heb het idee dat ik dat hier niet eens hoef te proberen, volgens mij gaat alles nog analoog en staat er niks geen info in systemen.
Trouwens... barcodes? Als in 4 bier, 6 wodka?![]()
![]()
Gewoon zoeken op chinaprices.us ibder iear staan er al zat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, zet het letter "i" voor je product en je weet dat het gaat verkopen.
Toch zijn ze best handig, mijn hand wordt zo moe als ik een serie aan het kijken ben en mn hand als "speaker" gebruik.
Ik kan alleen nog geen goede versies in de chinese shops vinden, iemand tips?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Yeey!
Weer een pakketje ophalen morgen \o/
Waarschijnlijk de TomTop lamp
YouTube
Ah, meteen gevonden, thanks!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op chinaprices.us ibder iear staan er al zat.![]()
![]()
Ik heb hier ooit iets gelezen over goedkope maar goede oordopjes uit china, zou iemand die kunnen linken? Ik kan het niet terug vinden en mijn oortjes zijn vandaag overleden
Gegroet!![]()
Ben ik de enige die nog geen cable straps binnen heeft?.
Wordt sowieso een claim.
[ Bericht 0% gewijzigd door LKVBHD op 06-11-2012 18:34:19 ]Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
heb ze ook nog niet, maar de mijne zijn ook net 2 weken geleden verzonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef LKVBHD het volgende:
Wordt sowieso een claim.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Voor de 1 cent cable straps?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef LKVBHD het volgende:
Wordt sowieso een claim.
Common sense is my super power. What's yours?
Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michael-H het volgende:
China Post tracking doet het nietIemand een alternatief?
![]()
Ja vergeet de verzend- en inklaringskosten niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Lees de OP.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Okee
Dan maar hopen dat m'n bestelling voor 5 december hier isOp maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
http://www.sao.cn/ werkte hier netquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michael-H het volgende:
Hoe lang zou het nog duren als het pakketje in HUBEI is?
![]()
Thanks! precies wat ik zocht!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef shiznuts het volgende:
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Aan te raden zijn in ieder geval de ES800M bijvoorbeeld.Gegroet!![]()
Nee! Oplichters zijn het! Allemaal!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef LKVBHD het volgende:
Wordt sowieso een claim.Bij EB toch wel een keer gedaan, daar kreeg ik toch echt het idee dat ze de boel te flessen zaten.quote:Hij doet het nu weer! (krijg zojuist updates binnen).quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michael-H het volgende:
Welke verzendkostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ja vergeet de verzend- en inklaringskosten niet!! je bent toch niet vergeten die shipping uit te zetten?!\
Zou toch bijna wat over claimen in de OP gaan zetten.quote:Tussen de 10 seconden en 19 dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.sao.cn/ werkte hier net
Hoe lang zou het nog duren als het pakketje in HUBEI is?
Lieve medeFOK!kers, ik bakte u allen uiteraard een poets toen ik het over de 1 cent claim had.
gr gr,
LKVBHDOp maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
En het is besteld!
Deze eens even namaken:
Bestellijst:
- Dubbelpolige tuimelschakelaar
- Batterij houders
- Servo motoren
- Microswitches (welke ik nog liggen heb)
[ Bericht 43% gewijzigd door Skippy_ball op 06-11-2012 19:29:44 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Even een niet-china vraagje tussendoor maar weet zeker dat mensen dit weten:
Hoelang doet airmail uit engeland er ongeveer over naar nederland?![]()
http://uk.answers.yahoo.c(...)0090715104241AAQuaEu
zegt: 3 tot 5 werkdagen. Hangt er een beetje vanaf welke soort shipping.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef mtchel112 het volgende:
Even een niet-china vraagje tussendoor maar weet zeker dat mensen dit weten:
Hoelang doet airmail uit engeland er ongeveer over naar nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 1centdeals gesproken: Ik heb deze nog niet voorbij zien komen:
http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/ . Niet het handigste ooit maar misschien heeft iemand er wat aan.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Goed gevonden! Is inderdaad nog niet voorbij gekomen. Ik sla deze over, zou niet weten wat ik ermee moetquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef LKVBHD het volgende:
Over 1centdeals gesproken: Ik heb deze nog niet voorbij zien komen:
http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/ . Niet het handigste ooit maar misschien heeft iemand er wat aan.Die klittebandjes voor kabels kunnen nog een keer nuttig zijn maar hier zie ik dat niet in
![]()
![]()
daarom heb ik er ook zo´n berg van gekocht om die hopen kabels in m´n rackje wat op te ruimen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed gevonden! Is inderdaad nog niet voorbij gekomen. Ik sla deze over, zou niet weten wat ik ermee moetDie klittebandjes voor kabels kunnen nog een keer nuttig zijn maar hier zie ik dat niet in
![]()
Geniaal! Ben benieuwd op je resultaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Skippy_ball het volgende:
En het is besteld!
Deze eens even namaken:
Bestellijst:
- Batterij houders
- Servo motoren
- Microswitches (welke ik nog liggen heb)![]()
Tinydeal 1ct deal is afgelopen btw. (ik wou net de 27e bestellen)
En davedavy: ik ben benieuwd NAAR je resultaat![]()
whahahquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef wesselbraaksma het volgende:
http://www.focalprice.com/play-videos/HA610X/4587
![]()
![]()
I are Baboon![]()
![]()
Mja, als je het over epic filmpjes m.b.t. chinese webshops hebt:
De newbiez kennen die vast nog niet.
Anyhoezers, moraal van het verhaal: zulke dingen mogen in NL niet hè.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wij maakten ze vroeger altijd zelf op school met batterijen en een aanstekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
Mja, als je het over epic filmpjes m.b.t. chinese webshops hebt:
De newbiez kennen die vast nog niet.
Anyhoezers, moraal van het verhaal: zulke dingen mogen in NL niet hè.
en btw:
http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/
Die dingen hadden we voor werk ook, pasje eraan etc... redelijk handig... zij het niet dat ik ze binnen 1 dag kapot had.YouTube
mn torch
is binnen.
ff gevuld.. en werkt!
vet ding.. mooie blauwe punt
nu stinkt t hier naar verbrande rommel
je kan er makkelijk glas e/d mee smelten...
magnesium laten fikken is me nog niet gelukt.. (was denk k geen magnesium)
[ Bericht 22% gewijzigd door marcel-o op 06-11-2012 21:19:01 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Banggood is binnen![]()
nu wachten op Suntekstore![]()
en op Priceangels (en dat duurt extreem lang.... ik denk dat het een claim gaat worden
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Hoe, wie, wat, waar, waarmee, hoelang?
Je hebt een V911 r/c heli besteld, of wat?
Met meer info hebben wij er ook wat aan.
Hoe lang geleden had je die banggood order besteld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef mcwops het volgende:
Banggood is binnen![]()
nu wachten op Suntekstore![]()
en op Priceangels (en dat duurt extreem lang.... ik denk dat het een claim gaat worden
Ik heb de 1 cent deal van tinydeal binnen trouwens![]()
![]()
Potverdikkie, heeft Paypal even mijn saldo bevroren![]()
Ik krijg een terugbetaling omdat iemand mij troep heeft gestuurd, 30 oktober afgeschreven.... maar Paypal blokkeert totdat de betaling is bijgeschreven.
Wat een debielen zeg![]()
![]()
paypal is ook gewoon best wel een naaiend bedrijf als je naar die wisselkoersen kijkt alleen al
Maarja het is wel de makkelijkste optie als je geen creditcard hebtGegroet!![]()
En de geschil-bemiddeling-functie kan handig van pas komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Zspirit het volgende:
paypal is ook gewoon best wel een naaiend bedrijf als je naar die wisselkoersen kijkt alleen al
Maarja het is wel de makkelijkste optie als je geen creditcard hebt![]()
Waarom blokkeren ze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg een terugbetaling omdat iemand mij troep heeft gestuurd, 30 oktober afgeschreven.... maar Paypal blokkeert totdat de betaling is bijgeschreven.
Wat een debielen zeg
De miljoenennota zetten ze dus in feite stil nu he? ;pDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Ah, daarover gesproken, hopelijk in 4 dagen m'n Claimpad-geld terug.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En de geschil-bemiddeling-functie kan handig van pas komen.
Verkoper moet voor die datum een openingsstatement maken, anders ruled de jury in mijn favor.
Dat is wel een groot voordeel van Paypal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, daarover gesproken, hopelijk in 4 dagen m'n Claimpad-geld terug.
Verkoper moet voor die datum een openingsstatement maken, anders ruled de jury in mijn favor.
DHGate heeft deze 'service' ook, alleen kun je daar (helaas) niet meer met Paypal betalen.![]()
Dit hoort niet te gebeuren, ik heb 1 tot 3 terug betalingen per maand (koop een boel)quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef monkeybrain het volgende:
Wat een debielen zeg
Maar dit is nog niet eerder voorgekomen.
Hier is denk ik iets anders aan de hand![]()
Onzin!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Skippy_ball het volgende:
En het is besteld!
Deze eens even namaken:
Bestellijst:
- Batterij houders
- Servo motoren
- Microswitches (welke ik nog liggen heb)
Dat is nog steeds de CD/DVD Rewinder
![]()
![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/R(...)e=ADME:X:AAQ:US:1123
Gekocht, al heb ik geen enkel idee wat ik hiermee moet.![]()
![]()
Ik koop wel meer dan 1/3 dingen per maand. Op Ebay moet ik nog 30 feedbacks gevenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit hoort niet te gebeuren, ik heb 1 tot 3 terug betalingen per maand (koop een boel)
Maar dit is nog niet eerder voorgekomen.
Hier is denk ik iets anders aan de hand![]()
Een aankoop van 90 euro is wel iets meer dan gemiddeld, slaat hun systeem op tilt ofzo![]()
![]()
Nee ik heb 1 tot 3 claims die ik open omdat ik iets niet gekregen heb, of niet in orde was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik koop wel meer dan 1/3 dingen per maand. Op Ebay moet ik nog 30 feedbacks geven![]()
Een aankoop van 90 euro is wel iets meer dan gemiddeld, slaat hun systeem op tilt ofzo
Je leest wel vaker dat paypal ineens een account bevriest, vandaar ik er twee heb.![]()
Heb een pipp s2 gekocht bij bang good maar ben vergeten om te vragen naar een eu adapter zouden ze die erbij geven?Say whaaaat?![]()
Op die manier, lezen na 22:00 is niet mijn sterkste puntquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 tot 3 claims die ik open omdat ik iets niet gekregen heb, of niet in orde was.
Je leest wel vaker dat paypal ineens een account bevriest, vandaar ik er twee heb.![]()
Het is ook de eerste keer dat mij dit overkomt, daarom mijn verbazing.
Mijn Chinashop shots leven van refunds![]()
![]()
Gewoon even bij bestellen nu nog? heb je hem vast rond de zelfde tijd welquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef SuperChips het volgende:
Heb een pipp s2 gekocht bij bang good maar ben vergeten om te vragen naar een eu adapter zouden ze die erbij geven?(en anders is er hier wel iemand zo lief om er 1 te sturen).
Heb er zelf altijd wel een stuk of wat liggen
Beetje off topic maar ben toch eens benieuwd. Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van wat hier aan mensen rondspookt? Ik ben namelijk 16 en ben ik nou jong, gemiddeld of oud?
En trouwens mijn sticky pad ontvangen ($1.25) van eBay. Wat een geweldig dingetje! Getest in de auto van mijn moeder en houdt mijn mobiel, muntjes en sleutels goed vast!!! Levertijd was 8 dagen
http://payments.mobileweb(...)e&trxId=972925214002![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De v911 staat nu op bangood voor boven de 50 USD. Zoek je echter via Chinaprices, dan issie voor 36 nog steeds te bestellen op bg incluis rc en alles. Hoe zit dat nou?![]()
Ik zag hem gister nog voor minder staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:54 schreef Holy_Goat het volgende:
De v911 staat nu op bangood voor boven de 50 USD. Zoek je echter via Chinaprices, dan issie voor 36 nog steeds te bestellen op bg incluis rc en alles. Hoe zit dat nou?
Ik heb nog wel een shitload aan coupons/ref codes.25quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef namemotion het volgende:
Beetje off topic maar ben toch eens benieuwd. Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van wat hier aan mensen rondspookt? Ik ben namelijk 16 en ben ik nou jong, gemiddeld of oud?
En trouwens mijn sticky pad ontvangen ($1.25) van eBay. Wat een geweldig dingetje! Getest in de auto van mijn moeder en houdt mijn mobiel, muntjes en sleutels goed vast!!! Levertijd was 8 dagen
http://payments.mobileweb(...)e&trxId=972925214002YouTube
Waarom kan je op chinaprices.us geen empty searches meer doen? Om 1 cent deals op te sporen? (Ps heeft er iemand nog 1 voor me;) )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: