2 tot 5 weken.quote:Op maandag 5 november 2012 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie van jullie houdt ook de besteldatum bij?
Ik heb vorige week ergens iets besteld ofzo en alles staat op shipped (horloges+telefoonhoesje)
Viel me wel op, dat het dit keer met Singapore Airlines gaat.
Iemand een indicatie van tijdsbestek?
jajaja, you know what I'm talking about. thnx.quote:Op maandag 5 november 2012 19:55 schreef shiznuts het volgende:
't Gaat met Singapore Post, niet Singapore Airlines B777/A380, misschien Singapore Cargo B747, maar misschien ook gewoon niet (Jade Cargo/China Southern Cargo/..?).
Anyhoezels. SG duurt vaak een week tot 10 dagen. Vaak wat sneller dan HK/CN.
Op de rest wel, Singapore nog nooit gehad.quote:Op maandag 5 november 2012 19:56 schreef Painore het volgende:
[..]
2 tot 5 weken.
Je weet toch ondertussen wel dat je daar geen peil op kan trekken..
Welke afbeeldingen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Skippy_ball het volgende:
Balen dat de afbeeldingen het niet doen
Is het niet de preview/overgang site?quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef BizzyBlook het volgende:
zarmark gaat russisch? nieuwe site ru.zarmark
waar gaat het heen. ipv van chinezen komen de russen......
Je kunt Jack nu ook bereiken op boris@zarmark.ruquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef BizzyBlook het volgende:
zarmark gaat russisch? nieuwe site ru.zarmark
waar gaat het heen. ipv van chinezen komen de russen......
Ja maar alleen als hij niet smoor is door z´n overmatig vodkagebruik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt Jack nu ook bereiken op boris@zarmark.com
OPquote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke afbeeldingen?
[..]
Is het niet de preview/overgang site?
als bedrijf doe je dit soort acties alleen om klanten te winnen, als je dan alles gaat annuleren jaag je mensen weg, dan zou je gewoon slecht zijn in klantenwerven..quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Actie is duidelijk 1 per persoon, als jij je daaraan niet houd moet je niet vreemd opkijken dat hun hem zouden annuleren en dan gaan zeuren dat ze klanten kwijt raken...
[..]
Had er laatst ook al een keer een pakketje op maandag, chinese pakketjes krijgen ook nog eens prioriteit ook
Is toch logisch dat ze annuleren als jij er meer dan 1 besteld? Dat zijn niet de regels van deze 1c deal. Als jij er gewoon netjes 1 besteld hoor je die ook gewoon netjes te krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als bedrijf doe je dit soort acties alleen om klanten te winnen, als je dan alles gaat annuleren jaag je mensen weg, dan zou je gewoon slecht zijn in klantenwerven..
Jep, ik heb ze ook.quote:Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef davedavy het volgende:
1 Centdeal van TinyDealOp maandag, ook voor het eerst.
[ afbeelding ]
En dan nu kerstkaarten maken op Artscow.
Goed idee! Heb vaak dat links het ook niet meer doen, coupons zijn verlopen etc etcquote:Op maandag 5 november 2012 22:49 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een teken van het universum dat de OP eens op Shiz-niveau moeten wordt gebracht...
Android Tablet-topic, Chinese Smartphone-topics, en verspreid wat topics in CUL, VBL e.d. zijn al vershizt.
Veel inhoud is misschien ook fout/achterhaald/te lang. Maken we er iets fris van, dat te verhapstukken is voor newbiez.
Goede review maar wrm niet zwart?quote:Op dinsdag 6 november 2012 01:30 schreef Downstar het volgende:
hier even snel een reviewtje gemaakt.. werken prima ( al kon ik met links ff geen 'kracht' zetten
)
zijn dik zat.. mijne heb ik dus hier vandaan:
http://www.buyincoins.com(...)t-product-13276.html
ff review gemaakt en op ibood geplaatst, gezien ibood gelijksoortige aan de man probeert te brengen voor 15 euro voor 2 paar inclusief verzending
ik wou eigenlijk roze, maar die hadden ze niet meer..quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Goede review maar wrm niet zwart?
Nouja veel handschoenen zijn zwart daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk roze, maar die hadden ze niet meer..
waarom geen blauwe ?![]()
omdat ik misschien grijze wou?
BREAKING NEWS:quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:27 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nouja veel handschoenen zijn zwart daarom vroeg ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 06-11-2012 09:36:13 ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef Downstar het volgende:
[..]Daar heb je een punt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:18 schreef monkeybrain het volgende:
Ik denk Downstar heeft een review van zijn Neo gemaakt, handschoentjes
De naam van die dingen ook: Iearquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van versterkertje voor mijn ipad. Ik weet de naam niet dus ik weet niet of het in de chinese shops te verkrijgen is, maar het gaat om een simpel stukje plastic wat over de speaker van de ipad geschoven kan worden waardoor het geluid mijn richting op gaat ipv naar de zijkant/achterkant.
Ik gebruik nu mijn hand als soort van versterker maar mocht dit voor een paar eurootjes in China te verkrijgen zijn, dan is dat een makkelijker idee.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Edit: net na dit bericht gezocht op Google op: "Ipad amplifier", waarna ik een waslijst aan dit soort producten krijg, ik had dus niet zo moeilijk moeten denken.
Laat het maar weten, dan ga ik er misschien ook een halen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Let wel, zulk soort dingen zijn soms beter vertegenwoordigd/voor betere prijzen op Ebay.
'Ipad acoustic', 'ipad horn', 'ipad amp', 'ipad speaker', enz etc.
Heb trouwens m'n HD5000 van Takstar binnen. Ja, terwijl m'n TS-650 nog altijd ergens ligt te liggen.First impression: lekkere basspunch inderdaad en clubfeeling, je kunt goed van de omschrijving op de site van de fabrikant aan. De kick is wel goed, maar bij de Beats Solo voel je het nog een dimensie extra omdat het on-ears zijn en brengen de pads en je hele oor aan het trillen. Hier zit 'ie óm en niet óp je oren. Dus dat is wel ff anders. We gaan 'em in ieder geval ff een paar uurtjes burn-in geven.
Had ik ook, had hem via eBay besteld (2,45$) Had meteen daarna de seller een bericht gedaan (via eBay) dat ik graag de Grijze versie wou, en die heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef DarkNoize het volgende:
Ik heb die touchscreen handschoenen van hierboven ook maar even besteld. Maar nou stond er dat je in Paypal aan moest geven welke kleur je wil. Maar in Paypal kreeg ik geen optie om iets te typen. Nou staat er in de 'order information' wel 'color: gray'.
Kan ik er nou vanuit gaan dat ik gewoon de grijze krijg? Dan snap ik niet waarom er in het rood dikgedrukt staat dat ik de kleur aan moet geven in Paypal
Barcode = Tracking#.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef shiznuts het volgende:
Lolz.Ik heb het idee dat ik dat hier niet eens hoef te proberen, volgens mij gaat alles nog analoog en staat er niks geen info in systemen.
Trouwens... barcodes? Als in 4 bier, 6 wodka?
Gewoon zoeken op chinaprices.us ibder iear staan er al zat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:10 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, zet het letter "i" voor je product en je weet dat het gaat verkopen.
Toch zijn ze best handig, mijn hand wordt zo moe als ik een serie aan het kijken ben en mn hand als "speaker" gebruik.
Ik kan alleen nog geen goede versies in de chinese shops vinden, iemand tips?
Ah, meteen gevonden, thanks!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op chinaprices.us ibder iear staan er al zat.
heb ze ook nog niet, maar de mijne zijn ook net 2 weken geleden verzonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef LKVBHD het volgende:
Ben ik de enige die nog geen cable straps binnen heeft?.
Wordt sowieso een claim.
Voor de 1 cent cable straps?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef LKVBHD het volgende:
Wordt sowieso een claim.
Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michael-H het volgende:
China Post tracking doet het nietIemand een alternatief?
Ja vergeet de verzend- en inklaringskosten niet!quote:
Lees de OP.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:36 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Okee
Dan maar hopen dat m'n bestelling voor 5 december hier is
http://www.sao.cn/ werkte hier netquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michael-H het volgende:
Thanks! precies wat ik zocht!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef shiznuts het volgende:
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Aan te raden zijn in ieder geval de ES800M bijvoorbeeld.
Nee! Oplichters zijn het! Allemaal!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef LKVBHD het volgende:
Wordt sowieso een claim.
Bij EB toch wel een keer gedaan, daar kreeg ik toch echt het idee dat ze de boel te flessen zaten.quote:
Hij doet het nu weer! (krijg zojuist updates binnen).quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Michael-H het volgende:
Welke verzendkostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ja vergeet de verzend- en inklaringskosten niet!
Zou toch bijna wat over claimen in de OP gaan zetten.quote:
Tussen de 10 seconden en 19 dagen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.sao.cn/ werkte hier net
Hoe lang zou het nog duren als het pakketje in HUBEI is?
Hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef mtchel112 het volgende:
Even een niet-china vraagje tussendoor maar weet zeker dat mensen dit weten:
Hoelang doet airmail uit engeland er ongeveer over naar nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gevonden! Is inderdaad nog niet voorbij gekomen. Ik sla deze over, zou niet weten wat ik ermee moetquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:43 schreef LKVBHD het volgende:
Over 1centdeals gesproken: Ik heb deze nog niet voorbij zien komen:
http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/ . Niet het handigste ooit maar misschien heeft iemand er wat aan.
daarom heb ik er ook zo´n berg van gekocht om die hopen kabels in m´n rackje wat op te ruimen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed gevonden! Is inderdaad nog niet voorbij gekomen. Ik sla deze over, zou niet weten wat ik ermee moetDie klittebandjes voor kabels kunnen nog een keer nuttig zijn maar hier zie ik dat niet in
Geniaal! Ben benieuwd op je resultaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Skippy_ball het volgende:
En het is besteld!
Deze eens even namaken:
Bestellijst:
- Dubbelpolige tuimelschakelaar
- Batterij houders
- Servo motoren
- Microswitches (welke ik nog liggen heb)
whahahquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef wesselbraaksma het volgende:
http://www.focalprice.com/play-videos/HA610X/4587
![]()
![]()
Wij maakten ze vroeger altijd zelf op school met batterijen en een aanstekerquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
Mja, als je het over epic filmpjes m.b.t. chinese webshops hebt:
De newbiez kennen die vast nog niet.
Anyhoezers, moraal van het verhaal: zulke dingen mogen in NL niet hè.
Hoe lang geleden had je die banggood order besteld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef mcwops het volgende:
Banggood is binnen![]()
nu wachten op Suntekstore![]()
en op Priceangels (en dat duurt extreem lang.... ik denk dat het een claim gaat worden
En de geschil-bemiddeling-functie kan handig van pas komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Zspirit het volgende:
paypal is ook gewoon best wel een naaiend bedrijf als je naar die wisselkoersen kijkt alleen al
Maarja het is wel de makkelijkste optie als je geen creditcard hebt
Waarom blokkeren ze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef monkeybrain het volgende:
Potverdikkie, heeft Paypal even mijn saldo bevroren![]()
Ik krijg een terugbetaling omdat iemand mij troep heeft gestuurd, 30 oktober afgeschreven.... maar Paypal blokkeert totdat de betaling is bijgeschreven.
Wat een debielen zeg
Ah, daarover gesproken, hopelijk in 4 dagen m'n Claimpad-geld terug.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En de geschil-bemiddeling-functie kan handig van pas komen.
Dat is wel een groot voordeel van Paypal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, daarover gesproken, hopelijk in 4 dagen m'n Claimpad-geld terug.
Verkoper moet voor die datum een openingsstatement maken, anders ruled de jury in mijn favor.
Dit hoort niet te gebeuren, ik heb 1 tot 3 terug betalingen per maand (koop een boel)quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef monkeybrain het volgende:
Potverdikkie, heeft Paypal even mijn saldo bevroren![]()
Ik krijg een terugbetaling omdat iemand mij troep heeft gestuurd, 30 oktober afgeschreven.... maar Paypal blokkeert totdat de betaling is bijgeschreven.
Wat een debielen zeg
Onzin!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Skippy_ball het volgende:
En het is besteld!
Deze eens even namaken:
Bestellijst:
- Dubbelpolige tuimelschakelaar
- Batterij houders
- Servo motoren
- Microswitches (welke ik nog liggen heb)
Ik koop wel meer dan 1/3 dingen per maand. Op Ebay moet ik nog 30 feedbacks gevenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit hoort niet te gebeuren, ik heb 1 tot 3 terug betalingen per maand (koop een boel)
Maar dit is nog niet eerder voorgekomen.
Hier is denk ik iets anders aan de hand
Nee ik heb 1 tot 3 claims die ik open omdat ik iets niet gekregen heb, of niet in orde was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik koop wel meer dan 1/3 dingen per maand. Op Ebay moet ik nog 30 feedbacks geven![]()
Een aankoop van 90 euro is wel iets meer dan gemiddeld, slaat hun systeem op tilt ofzo
Op die manier, lezen na 22:00 is niet mijn sterkste puntquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 tot 3 claims die ik open omdat ik iets niet gekregen heb, of niet in orde was.
Je leest wel vaker dat paypal ineens een account bevriest, vandaar ik er twee heb.
Gewoon even bij bestellen nu nog? heb je hem vast rond de zelfde tijd welquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef SuperChips het volgende:
Heb een pipp s2 gekocht bij bang good maar ben vergeten om te vragen naar een eu adapter zouden ze die erbij geven?
Ik zag hem gister nog voor minder staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:54 schreef Holy_Goat het volgende:
De v911 staat nu op bangood voor boven de 50 USD. Zoek je echter via Chinaprices, dan issie voor 36 nog steeds te bestellen op bg incluis rc en alles. Hoe zit dat nou?
25quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef namemotion het volgende:
Beetje off topic maar ben toch eens benieuwd. Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van wat hier aan mensen rondspookt? Ik ben namelijk 16 en ben ik nou jong, gemiddeld of oud?
En trouwens mijn sticky pad ontvangen ($1.25) van eBay. Wat een geweldig dingetje! Getest in de auto van mijn moeder en houdt mijn mobiel, muntjes en sleutels goed vast!!! Levertijd was 8 dagen
http://payments.mobileweb(...)e&trxId=972925214002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |