SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
[ Bericht 31% gewijzigd door rene90 op 06-11-2012 22:50:31 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Laatste post:Er werd een kwartier lang geen topic aangemaakt, dus heb hem maar ff gekaapt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:01 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn 800's wel geteld 1 week voor het linkeroortje er al de geest aan gaf.
En oortjes die los zitten, lijmen we toch zelf.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Haha, is goed hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Laatste post:
[..]
Er werd een kwartier lang geen topic aangemaakt, dus heb hem maar ff gekaapt.. Wist toch geen topic-titel
.
Nu het hier toch over headphones gaat weer;
Meelectronics -10$ & free-shipping (cw 31's) + kijk voor Meelectronics ook eens op ebay, ze doen daar dikwijls mooie promoties ;D.
http://www.meelec.com/category_s/346.htm![]()
Iemand ervaring met de Monoprice 8320?
http://www.head-fi.org/products/monoprice-8320-iem/reviews
Ze zien er extreem oncomfortabel uit maar krijgen erg goede reviews.
EDIT:
Ik ging er van uit dat het Chinese oortjes zijn, maar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik ga op onderzoek uit!![]()
![]()
Netjes, ik ga ze alvast aanschaffen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:23 schreef Painore het volgende:
EDIT:
Ik ging er van uit dat het Chinese oortjes zijn, maar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ik ga op onderzoek uit!![]()
Voor +- $7 twijfel ik niet.
@edit, geen verzending naar belgië -.-".
[ Bericht 2% gewijzigd door jonasr op 02-11-2012 14:36:12 ]![]()
Ik had een tijd geleden een order geplaatst bij zarmark, maar geen haast ermee ofzo. Ging ik vandaag eens mijn tracking code bekijken; kwam er dit te staan:
item No. Year Status Destination Country Location Date
RB**********CN 2012 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2012-10-20
Dus ik heb PostNL opgebeld, die geven aan dat dit pakketje nog niet omgenummerd is. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Ik heb denk ik 40 a 50 pakketjes uit china met trace gehad, nog nooit deze status gezien.![]()
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:59 schreef jopiede het volgende:
Ik had een tijd geleden een order geplaatst bij zarmark, maar geen haast ermee ofzo. Ging ik vandaag eens mijn tracking code bekijken; kwam er dit te staan:
item No. Year Status Destination Country Location Date
RB**********CN 2012 unsuccessful delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2012-10-20
Dus ik heb PostNL opgebeld, die geven aan dat dit pakketje nog niet omgenummerd is. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Ik heb denk ik 40 a 50 pakketjes uit china met trace gehad, nog nooit deze status gezien.
Kan het zijn dat de douane het geweigerd heeft?YouTube
Ik kan ze nergens vinden vanuit China eigenlijk. Zijn alleen bij Amazon en Monoprice zelf te bestellen, en dan komen er hoge verzendkosten overheen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:23 schreef Painore het volgende:
EDIT:
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef jonasr het volgende:
[..]
Fleshlight? Bij de douane dachten ze, nou dat is handig
YouTube
In groep bestellen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:33 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik kan ze nergens vinden vanuit China eigenlijk. Zijn alleen bij Amazon en Monoprice zelf te bestellen, en dan komen er hoge verzendkosten overheen..
![]()
vanaf welk bedrag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef pazara het volgende:
Focalprice.com: 6% korting op de gehele site 31-10 - 4-11: EDMOCT6OFF
even een mhl adaptertje in mand gestopt maar geen korting..![]()
1quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaf welk bedrag?
even een mhl adaptertje in mand gestopt maar geen korting..
weeet niet
ik heb van tweakers gepakt![]()
Laat toch maar weten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hipster, zomg!![]()
Ga 'm binnenkort zelf proberen hoor, zal dan wel laten weten of ie z'n rep waar maakt.. (is eigenlijk ook niet echt ontopic whehehe, t'is immers een Japanner, geen Chinees.)
Ben er niet minder nieuwsgierig door. Gewoon zorgen dat je 'em koopt in China, dan is het ontopic zat.
Hier de Astrotec AS200HD binnen.Zit wel een fijn geluidje in.
Doen me een beetje aan m'n Xears XT3 Xtreme Pro denken, maar dan in headphone-vorm. Fijne basspunch, maar toch een harmonisch algeheel bereik, mid en high wordt niet afgekapt of ingeperkt, klinkt goed helder. Oftewel een fijne allrounder met nette bassimpact (zonder te hoeven ampen zelfs). Als je een headphone bij MP4Nation weg wilt halen, de HM5 te duur of te analytisch vindt en je niet weet of je de HM3 moet nemen of de AS200HD, zou ik voor de laatste gaan. Ik vind nog altijd dat de HM3 overhyped (en te duur, als je bedenkt dat Conrad de McCrypt DJ-50 verkoopt voor minder, en ik geen noemenswaardig verschil bespeur) en een beetje teleurstelt.
Maar verdomme, deze was gewoon voor de fun.Ik wil m'n real deals. De TS-650 en DJ5000 van Takstar.
Waarom stappen verkopers niet gewoon standaard over op Singapore Post? They get things done. Wat zoek je en wat heb je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik wil graag mijn IEM collectie (weer) uitbreiden iemand nog tips?
We weten vast nog wel iets moois te tippen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand die toevallig op Artscow de thanksgiving coupon heeft gebruikt? (GIVETHANKS12) ? Ik wil een naam stempel bestellen maar de code werkt niet![]()
![]()
't Was toch GIVEAFCK12?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dan is z'n vriendin zeker die Jen?
Jen & Berry's.
Waarom heten ze niet gewoon 'Hans' ofzo. Als je toch random bezig bent...
Is die GIVETHANKS12 wel overal voor geldig? Want je hebt verder wel al XMAS-coupons ook al geloof ik, maar volgens mij alleen voor bepaalde producten.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is ook maar voor bepaalde producten, maar hij werkt bij geen van hun, ik was al van plan een vlag enzo te drukken![]()
![]()
Nou, het is hier erg rustig op pakketjes front. Ik denk dat de boel met zo een twee weken weer gaat lopen. Eerst nog tien miljoen miljard kabelbinders in leuke kleurtjes van Tinydeal en dan nog wat andere kleine dingen.
Ik zit nog steeds te wachten op een echt goede Android stick met XBMC ondersteuning (HW ondersteuning dus) en geen gare workaround.
Ik ben erg benieuwd naar mijn muismat van Artscow. Heb een mooie foto van de Middelandse Zee richting land genomen gekozen.
Moet nog even de topics teruglezen naar de sinterklaas/kerst cadeau's. Vergeten die te noteren en ik dacht dat er best aardige dingen tussen zaten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: