quote:Op donderdag 1 november 2012 16:47 schreef Rosario het volgende:
Rojer dus met Qureshi op de World Tour Finals.
Die WTF zijn toch veel te min voor Martinquote:Op donderdag 1 november 2012 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht even dat Martin zich had gemeld.
In principe heeft ie dat toch ook gedaan, maar dan in het topic?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht even dat Martin zich had gemeld.
Dat is waar. Dat is natuurlijk al genoeg.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:55 schreef franklop het volgende:
[..]
In principe heeft ie dat toch ook gedaan, maar dan in het topic?
Ja...Delpo moet dit nu echt winnen hoor....maar die zal toch ondertussen ook wel moe zijn met 3 toernooien op rij en straks nog de WTF...ik voorzie ook bij hem een tankjobquote:Op donderdag 1 november 2012 17:12 schreef Szura het volgende:
Uitgelezen kan voor Del Potro om z'n eerste Masters-titel te pakken.
Ik gun het Ferrer ook wel een beetje.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:12 schreef Szura het volgende:
Uitgelezen kan voor Del Potro om z'n eerste Masters-titel te pakken.
Zou nogal ondoordacht zijn om te tanken. Met een fitte Djokovic, Murray en Federer heeft hij weinig kans op de WTF, kan hij beter gewoon voor Parijs gaan en kijken waar het schip strandt in Londen.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja...Delpo moet dit nu echt winnen hoor....maar die zal toch ondertussen ook wel moe zijn met 3 toernooien op rij en straks nog de WTF...ik voorzie ook bij hem een tankjob
Ja. Als het Tipsy maar niet wordtquote:
Why?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Als het Tipsy maar niet wordt
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hij had geen breakpunt tegen in de 4 wedstrijden hiervoor, enorme service.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Als ik dit zo hoor dan waren het Verkerkiaanse taferelen net van Janowicz..was hij echt zo goed?
@ 1.91 ga je niet krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:20 schreef detennismaster het volgende:
Godver wil ik inzetten op Raonic @ 1.91 valt Unibet er weer eens uit.
Janowicz is een prima speler. Heb hem met een ander tennisspel sinds 2008 in m'n team waardoor ik hem sinds die tijd al volg. Hij is nog maar 21 jaar, 2.03 meter, harde service en kan ook in de rally goed uit de voeten. Heeft op Wimbledon dit jaar de 3e ronde gehaald als qualifier.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Als ik dit zo hoor dan waren het Verkerkiaanse taferelen net van Janowicz..was hij echt zo goed?
1.83 idd, my bad. 1.91 was de quote van Querrey. 1.83 is naar mijn mening echt goed value.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:21 schreef BobW het volgende:
[..]
@ 1.91 ga je niet krijgen
Ben benieuwd, spannende wedstrijd.
Tege iemand die net Djokovic het toernooi uit geslagen heeft? En die Raonic dit jaar al 'ns verslagen heeft?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
1.83 idd, my bad. 1.91 was de quote van Querrey. 1.83 is naar mijn mening echt goed value.
Denk ook dat Querrey wint ja..van wat ik zo las en hoorde was Milosssj niet goed tegen Chardy. Vraag is altijd hoe zo'n subtopper reageert op een huge win alleen..quote:Op donderdag 1 november 2012 18:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tege iemand die net Djokovic het toernooi uit geslagen heeft? En die Raonic dit jaar al 'ns verslagen heeft?
Querrey slaat 'm er in twee sets af hoor.
Dat was ook de reden dat ik hem wilde pakken. Maar ik blijf er nu wel vanaf.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ook dat Querrey wint ja..van wat ik zo las en hoorde was Milosssj niet goed tegen Chardy. Vraag is altijd hoe zo'n subtopper reageert op een huge win alleen..
Hoezo was Djokovic ziek dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:32 schreef rhubarb het volgende:
Querrey won moeizaam van een zieke Djoko.
Niet. Zijn vader is wel in een ziekenhuis in Belgrado. Djokovic kon gewoon geen versnelling bijschakelen toen het zwaarder werd en was er misschien niet helemaal bij.quote:
Maar Gasquet is Frans.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:36 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoezo was Djokovic ziek dan?
Sowieso is motivatie niet voldoende. Gasquet had nog de beste kansen, die ligt er ook uit.
29 oktober 2012:#Nole4Ulive postponed - I'm really sorry guys. I am not feeling well today and unfortunately I have to take a little break today and postpone the #Nole4Ulive gathering. I am so sorry as I was really excited to have our little show tonight and get to know you better, but please don't be disappointed as I will try my best to meet you all in the next few days. I will let you know ASAP. Hope you understand!quote:
Djoko maakte zich daar echt druk om ja..daarom kwam hij met Darth Vader masker de baan op.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet. Zijn vader is wel in een ziekenhuis in Belgrado. Djokovic kon gewoon geen versnelling bijschakelen toen het zwaarder werd en was er misschien niet helemaal bij.
Raonic zal wel winnen.
Nee, Fransen zijn mentaal allemaal kut op een enkele keer na.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dus ook nog thuisvoordeel, kun je nagaan.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Djoko maakte zich daar echt druk om ja..daarom kwam hij met Darth Vader masker de baan op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |