Jan kijkt geen tv, hij leest enkel literair hoogstaande krantjes en boeken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:11 schreef Pietepietje het volgende:
Overdag wordt er toch niets anders uitgezonden, laat ze gewoon dat huwelijk uitzenden.
Jan Mulder wordt zelf steeds meer een ergernis
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het het waard om het stukje met Peter terug te kijken?
doe mij maar dooie friezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
Het kan vriezen, het kan dooien.
Ook zoiets.
Haal maar een 0 eraf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Zo, Jan kan weer 5000 Euro in zijn knip steken na 5 minuutjes werk.
Ja, maar jij bent gewoon compleet geschift.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon compleet geschift.
Wat een vondst! Briljant!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Hahaha ze doen net alsof hij de hele tijd 'eehmmm' zegt!![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Nee deze Lucky vind ik niks, in vergelijking met die van gisteren dan. Iemand linkje?
ZELDAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
Nee, gister dan. "Rutte en Samsom hebben elkaar afgetrokken, hihaho."quote:
ik neuk je in je kontquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef DrDentz het volgende:
En nu gaan we elkaar aftrekken
Keihard
sorryquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer hoor 7 seconden eerder zijn
Hoe verzinnen ze hetquote:
Dat had ik op twitter gelezen van Cesar dat hij komtquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
In de uitzending van donderdag 1 november o.a.: Spike en The Deaf, Cesar Zuiderwijk, Leo Blokhuis. Muziek is er van Savages, tafelheer is Prem Radhakishun.
Over The Who o.a.
Hopelijk ruimt hij op daarna ';)quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ik op twitter gelezen van Cesar dat hij komt
Hangt net van je definitie van oud af. Alles na 1990 is voor DWDD nieuw, terwijl ik dat toch ook onder oud schaar. Behalve Amy Winehouse en Adele natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze weer een oud bandje ophemelen?
quote:
In tegenstelling tot de partij waar ze het over gaan hebbenquote:
Ik las dat BzV misschien "opgegeven" moet wordenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Te beginnen met deze inteeltkliek graag.
Dat heb ik al opgegeven.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las dat BzV misschien "opgegeven" moet worden
Ik wist niet dat het erop was, toen ik de reclame zag wou ik het wel gaan kijken.quote:
Al die mannenkwaaltjes hoef ik ook niet te weten eigenmlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 19:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Reclame gezien, vind ik wel genoeg.
Wie heb ik niet gezien? Dat 50+ programma?quote:
Ach troost je, ik ben toch nog NET ietsjes ouder dan jijquote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wie heb ik niet gezien? Dat 50+ programma?
Nee, al werd ik wel 50 een dikke week geleden.
Ze kijkt met een half oog, net als ik.quote:
Slechter dan Pietertje kan het bijna niet,dus jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Tong kan nog steeds cabaretier worden
Daar zit een Vincent Bijlo grap in.quote:
De vriend van Estelle Gullit ?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Nober het volgende:
Kan iemand even die vrouw op d'r oog slaan dan heeft ze beide ogen dicht.
Dacht ik ook net!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind die bioloog op Gerard Depardieu lijken. Maar dan jong.
Vond ik ook al. Hij moet alleen nog even een tik op z'n neus ontvangenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
De uitzending van vandaag komt morgen pas.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Heej dat pak had Matthijs gisteren aan.
heejquote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Heej dat pak had Matthijs gisteren aan.
Ja heeft ie wel wat van iddquote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Nee je spreekt het uit als Davyquote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zeg altijd Djay Fay in mijn hoofd.
Verrek! Weer wat geleerdquote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee je spreekt het uit als Davy
Je mag alles tegen me zeggen. Maar noem me geen neukbuddy.quote:
VenDers met een CenA pak an.quote:
Ik heb geen VVD gestemd, maar 400 ¤ per maand premie vanaf 71.000 ¤ per jaar is natuurlijk belachelijk. Kom op, dit kun je niet maken.quote:
Belachelijk inderdaad. Veel kunnen dat niet betalen ivm andere kostenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb geen VVD gestemd, maar 400 ¤ per maand premie vanaf 71.000 ¤ per jaar is natuurlijk belachelijk. Kom op, dit kun je niet maken.
Lijkt wel een mislukte photoshop.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die kop van Samsom.
Natuurlijk belachelijk maar ze hadden het kunnen weten...wat jort net zegt. Al die suffe VVD leden die zich zelfs nu uitschrijvenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb geen VVD gestemd, maar 400 ¤ per maand premie vanaf 71.000 ¤ per jaar is natuurlijk belachelijk. Kom op, dit kun je niet maken.
Je gaat vreemdquote:
Ik zag het ook jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Er is iets grappigs aan z'n schoenen ofzo, Jort en Leo zitten te wijzen en te lachen.
Als ze aan de andere kant van de kuil terechtkomen mogen ze een ander op hun rug nemenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, damherten. De witte tegen de zwarte.
Wijze scheunneuzen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Er is iets grappigs aan z'n schoenen ofzo, Jort en Leo zitten te wijzen en te lachen.
Zijn die grijzen niet juist een probleem in Nederland?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef alors het volgende:
Wat een schatjesIn Amerika zaten van die grijze ook overal, hier zie ik ze nooit
In Amerika in ieder geval wel, daar worden ze (in ieder geval in het noord oosten) meer gezien als een soort ratten, dan als schattige beestjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zijn die grijzen niet juist een probleem in Nederland?
Is het niet tijd voor boek van al deze geweldige grappen? FOK! staat er vol mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef tong80 het volgende:
Cameraman bij boekverfilming van Mulisch.
'Ik lag met de camera in de aanslag.'
Egelhuisje maken en neerzetten dusquote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb wel een tuin, maar geen egels.
Het is wel the Who jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
Echt wanneer houdt DWDD eens op met die suffe oude bands te hypen...
al zijn het THE Beatlesquote:
Fantastischquote:
Ik ga kijken.quote:
vond ik nou ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Mjah toch heeft het wel wat eigenlijk.
Wat was het eigenlijk?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:05 schreef Stickertje het volgende:
met een andere zanger / zangeres zou het wel goed zijn
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:06 schreef DeeBee het volgende:
Gaat dat zien! Neem je scheermesjes mee!
Soort.quote:
quote:
Die gaat op een geven moment vervelen lijkt me.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Had liever Walter Lewin weer bij DWDD.
Hij was een tijd geleden in een kroeg in Groningen waar wij ook waren. Dus ik wou lollig een foto met 'm maken van hij samen met een vriend. Dacht 'ie dat we fans waren en serieus met 'm op de foto wouden.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Wat een stapel aids die Spike..
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef tong80 het volgende:
SpikeDe enige wood be rocker die Herman Brood mag nadoen.
Van het Hilton.
Nou zeg, hij is aardig richting fans wat een soekel haha!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij was een tijd geleden in een kroeg in Groningen waar wij ook waren. Dus ik wou lollig een foto met 'm maken van hij samen met een vriend. Dacht 'ie dat we fans waren en serieus met 'm op de foto wouden.![]()
Ieewww really?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Bij Spike moet ik altijd denken dat ie in zijn broek zat te pissen bij Ranking the Stars
Nee, hij denkt dat iedereen fan is. Met zijn hoofd.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg, hij is aardig richting fans wat een soekel haha!
Familie van Ted.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom heeft die man met zijn grijze colbert geen snor?
Gek he als je een foto van hem samen met jezelf maaktquote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat iedereen fan is. Met zijn hoofd.
Kippenvelquote:
Nee, vond het wel grappig dat hij serieus dacht dat er mensen met 'm op de foto willen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg, hij is aardig richting fans wat een soekel haha!
had je twee vingers achter zijn hoofd moeten opsteken toen je een foto maakte.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, vond het wel grappig dat hij serieus dacht dat er mensen met 'm op de foto willen.
Of rukken op miss Piggyquote:Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Bij Spike moet ik altijd denken dat ie in zijn broek zat te pissen bij Ranking the Stars
Hij wil graag dat wij dat denken, de wannabequote:Op donderdag 1 november 2012 20:11 schreef alors het volgende:
Spike is sowieso echt vieeeeeesssss, volgens mij zitten er ook heroinespuiten en de stamppot van gisteren in die pruik van em.
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
had je twee vingers achter zijn hoofd moeten opsteken toen je een foto maakte.
Animal, geïnspireerd op Keith Moonquote:
Hoeveel weeg je? Dan neem ik het in overwegingquote:Op donderdag 1 november 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij even oprapen?
Niet zoveel, ben een dunnetje.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je? Dan neem ik het in overweging
Oh moet lukken danquote:Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zoveel, ben een dunnetje.
Dat is zijn echte kleur met hooguit wat van die foute blonde highlights die toen in waren bij jongens jaquote:Op donderdag 1 november 2012 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah een jongen met blond geverfd haar. Dat moet early 00's zijn.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 november 2012 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is zijn echte kleur met hooguit wat van die foute blonde highlights die toen in waren bij jongens ja
Leuk, die meuk.quote:
Sowieso ziet hij eruit alsof hij zich nooit wast.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Op wat is die haat richting Spike eigenlijk gebaseerd? Niet dat Di-rect mij echt gelukkig maakt overigens.
Van Rossum heeft het als trademark?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso ziet hij eruit alsof hij zich nooit wast.
Haat is wel een groot woord, maar ik vind dat aangemeten alto imago een beetje treurig.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Op wat is die haat richting Spike eigenlijk gebaseerd? Niet dat Di-rect mij echt gelukkig maakt overigens.
Snap het ook niet echt. En tegenwoordig is de muziek die Di-rect maakt zo kut niet meerquote:Op donderdag 1 november 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Neuh die vind ik er niet viezig uitzien eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Rossum heeft het als trademark?
Voor mij persoonlijk dat ie de uitstarling van een zak hooi heeft, ook nogal 'nep' lijkt als je je uitdost als échte rocker maar vervolgens wel die popliedjes van direct speelt. Dan had die zanger daar iig nog lef door eruit te stappen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
De drugs zijn niet gespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Haat is wel een groot woord, maar ik vind dat aangemeten alto imago een beetje treurig.
Als artiest doet het je carriere wel goed, zonder deze look en act zat hij niet bij DWDD bijvoorbeeld. En wat hij zegt kan mij niet storen en is zelfs wel informatief betreft dit onderwerp.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Haat is wel een groot woord, maar ik vind dat aangemeten alto imago een beetje treurig.
Spike in de jury van de Rijdende Rechter.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef tong80 het volgende:
Spike in het panel van wie van de drie.
Ik denk dat de Enterprise dan krakend van de grond komt.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Cesar vond ik opeens op Captain Kirk lijken
Wel een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |