Wie heb ik niet gezien? Dat 50+ programma?quote:
Ach troost je, ik ben toch nog NET ietsjes ouder dan jijquote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wie heb ik niet gezien? Dat 50+ programma?
Nee, al werd ik wel 50 een dikke week geleden.
Ze kijkt met een half oog, net als ik.quote:
Slechter dan Pietertje kan het bijna niet,dus jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Tong kan nog steeds cabaretier worden
Daar zit een Vincent Bijlo grap in.quote:
De vriend van Estelle Gullit ?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Nober het volgende:
Kan iemand even die vrouw op d'r oog slaan dan heeft ze beide ogen dicht.
Dacht ik ook net!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind die bioloog op Gerard Depardieu lijken. Maar dan jong.
Vond ik ook al. Hij moet alleen nog even een tik op z'n neus ontvangenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
De uitzending van vandaag komt morgen pas.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Heej dat pak had Matthijs gisteren aan.
heejquote:Op donderdag 1 november 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Heej dat pak had Matthijs gisteren aan.
Ja heeft ie wel wat van iddquote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Nee je spreekt het uit als Davyquote:Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zeg altijd Djay Fay in mijn hoofd.
Verrek! Weer wat geleerdquote:Op donderdag 1 november 2012 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee je spreekt het uit als Davy
Je mag alles tegen me zeggen. Maar noem me geen neukbuddy.quote:
VenDers met een CenA pak an.quote:
Ik heb geen VVD gestemd, maar 400 ¤ per maand premie vanaf 71.000 ¤ per jaar is natuurlijk belachelijk. Kom op, dit kun je niet maken.quote:
Belachelijk inderdaad. Veel kunnen dat niet betalen ivm andere kostenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb geen VVD gestemd, maar 400 ¤ per maand premie vanaf 71.000 ¤ per jaar is natuurlijk belachelijk. Kom op, dit kun je niet maken.
Lijkt wel een mislukte photoshop.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die kop van Samsom.
Natuurlijk belachelijk maar ze hadden het kunnen weten...wat jort net zegt. Al die suffe VVD leden die zich zelfs nu uitschrijvenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb geen VVD gestemd, maar 400 ¤ per maand premie vanaf 71.000 ¤ per jaar is natuurlijk belachelijk. Kom op, dit kun je niet maken.
Je gaat vreemdquote:
Ik zag het ook jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Er is iets grappigs aan z'n schoenen ofzo, Jort en Leo zitten te wijzen en te lachen.
Als ze aan de andere kant van de kuil terechtkomen mogen ze een ander op hun rug nemenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, damherten. De witte tegen de zwarte.
Wijze scheunneuzen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Er is iets grappigs aan z'n schoenen ofzo, Jort en Leo zitten te wijzen en te lachen.
Zijn die grijzen niet juist een probleem in Nederland?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef alors het volgende:
Wat een schatjesIn Amerika zaten van die grijze ook overal, hier zie ik ze nooit
In Amerika in ieder geval wel, daar worden ze (in ieder geval in het noord oosten) meer gezien als een soort ratten, dan als schattige beestjes.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zijn die grijzen niet juist een probleem in Nederland?
Is het niet tijd voor boek van al deze geweldige grappen? FOK! staat er vol mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:56 schreef tong80 het volgende:
Cameraman bij boekverfilming van Mulisch.
'Ik lag met de camera in de aanslag.'
Egelhuisje maken en neerzetten dusquote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb wel een tuin, maar geen egels.
Het is wel the Who jaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:59 schreef Norrage het volgende:
Echt wanneer houdt DWDD eens op met die suffe oude bands te hypen...
al zijn het THE Beatlesquote:
Fantastischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |