Jan kijkt geen tv, hij leest enkel literair hoogstaande krantjes en boeken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:11 schreef Pietepietje het volgende:
Overdag wordt er toch niets anders uitgezonden, laat ze gewoon dat huwelijk uitzenden.
Jan Mulder wordt zelf steeds meer een ergernis
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het het waard om het stukje met Peter terug te kijken?
doe mij maar dooie friezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Specularium het volgende:
Het kan vriezen, het kan dooien.
Ook zoiets.
Haal maar een 0 eraf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Zo, Jan kan weer 5000 Euro in zijn knip steken na 5 minuutjes werk.
Ja, maar jij bent gewoon compleet geschift.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon compleet geschift.
Wat een vondst! Briljant!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Hahaha ze doen net alsof hij de hele tijd 'eehmmm' zegt!![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Nee deze Lucky vind ik niks, in vergelijking met die van gisteren dan. Iemand linkje?
ZELDAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
Nee, gister dan. "Rutte en Samsom hebben elkaar afgetrokken, hihaho."quote:
ik neuk je in je kontquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef DrDentz het volgende:
En nu gaan we elkaar aftrekken
Keihard
sorryquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer hoor 7 seconden eerder zijn
Hoe verzinnen ze hetquote:
Dat had ik op twitter gelezen van Cesar dat hij komtquote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
In de uitzending van donderdag 1 november o.a.: Spike en The Deaf, Cesar Zuiderwijk, Leo Blokhuis. Muziek is er van Savages, tafelheer is Prem Radhakishun.
Over The Who o.a.
Hopelijk ruimt hij op daarna ';)quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ik op twitter gelezen van Cesar dat hij komt
Hangt net van je definitie van oud af. Alles na 1990 is voor DWDD nieuw, terwijl ik dat toch ook onder oud schaar. Behalve Amy Winehouse en Adele natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze weer een oud bandje ophemelen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |