Met 1000 fans uit Staphorst in het Gelredomequote:
Jazekerr en 500 op de korenmarktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met 1000 fans uit Staphorst in het Gelredome
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kneusjes bij De Graafschap
Ha zullen vast wel paar oude klasgenoten tussen zitten, geinig volk daar. Hopen dat ze stuntenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Godverdomme wat veel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meer dan Psv gemiddeld meeneemtquote:
Ze zijn wel net zo ruig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meer dan Psv gemiddeld meeneemt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond afslachting van Sparta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk inderdaad dat Heracles in zijn huidige vorm, inclusief goudhaantje Gouriye, Sparta met een nulletje of 5 inmaakt.quote:
Ik hoop dat het daar bij blijftquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Heracles in zijn huidige vorm, inclusief goudhaantje Gouriye, Sparta met een nulletje of 5 inmaakt.
Vejinovic voor Bruns en verder redelijk het zelfde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Speelt Heracles met de basisspelers of laten ze wisselspelers opdraven?
Of juist niet en swingt Twente in deze wedstrijd... waarna Stief weer gewoon met zijn basiself aantreedt tegen Fey en die jochies laat verpieterenquote:
Luirink en Van Boxel in het centrum en Danny Buijs op het middenveld. Deze wedstrijd kunnen we beter schriftelijk afdoen.twitter:ProSparta twitterde op woensdag 31-10-2012 om 18:26:21Opstelling Sparta: Pellatz, Nys, Luirink, Van Boxel, Slijngard, Nieuwendaal, Van Son, Buijs, Bel Hassani, Calabro, Deekman. #herspa reageer retweet
Omdat meer mensen PSV willen zien, de bekerwinnaar.quote:
Als dat zo was hadden ze die wel uitgezonden lijkt me. Het is tegen een amateurclub toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat meer mensen PSV willen zien, de bekerwinnaar.
Maargoed, iedereen zit vast met bord op schoot voor RKC - Zwolle
Spannend is het idd. Maar meestal kijken ze wat meer kijkers trekt. Dat lijkt mij toch PSV.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden ze die wel uitgezonden lijkt me. Het is tegen een amateurclub toch?
En RKC - Zwolle is tenminste spannend
Zo groot is het achterland van PSV niet, begrijpelijk dus dat ze voor een echte wedstrijd kiezen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spannend is het idd. Maar meestal kijken ze wat meer kijkers trekt. Dat lijkt mij toch PSV.
Niet meer dan RKC en Zwolle bij elkaar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo groot is het achterland van PSV niet, begrijpelijk dus dat ze voor een echte wedstrijd kiezen.
+ Neutrale toeschouwer die een spannende wedstrijd wil zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet meer dan RKC en Zwolle bij elkaar?
PSV wordt NIET uitgezonden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
RKC - Zwolle ipv PSV!!!!!!!
Tyton, Zanka, Bouma, Matavz, Engelaar, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev, Ritzmaier en Maria.
Wisselspelers: Waterman, Wijnaldum, Willems, Derijck, Koch, Schouw en Brenet.
De neutrale voetballiefhebber kijkt veel liever RKC - Zwolle. Het achterland van een Ajax en Feyenoord is dan weer dusdanig groot dat dat elkaar wel opheft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet meer dan RKC en Zwolle bij elkaar?
Was een 6XL zeker?quote:Zeefuik biedt vrouwelijke fan excuses aan: ‘Ze waardeerde het wel’
Género Zeefuik gaf dinsdag na FC Groningen-ADO Den Haag (1-0), in de derde bekerronde, zijn shirt weg aan een vrouwelijke supporter. De aanvaller van FC Groningen had de vrouw in kwestie tijdens de wedstrijd bijna geraakt met een zogenaamd ‘frustratie-schot’. Om zijn daad goed te maken overhandigde Zeefuik haar na de wedstrijd zijn shirt.
Zeefuik ging in de eerste helft van de bekerontmoeting in Euroborg achter een diepe bal aan, maar kon die net niet voor de achterlijn binnen houden. Uit frustratie wilde hij de bal via de boarding terug het veld inschieten. Zeefuik raakte de bal echter verkeerd en joeg die onbedoeld het publiek op de Koeman Tribune in. “Gelukkig zag de vrouw de bal aankomen en kon zij wegduiken. Met haar arm kon ze zich bovendien net op tijd beschermen.”
Zeefuik zag wat er gebeurde en schrok ervan, zo zegt hij een dag na het duel op de clubwebsite van FC Groningen. “Ik heb meteen vanaf het veld in gebaar mijn excuses gemaakt. Bij het lopen van de ererond heb ik haar opgezocht in de hoek waar ze zat. Ik vroeg aan het publiek daar om wie het ging en ze wezen allemaal naar een jonge vrouw. Ik heb haar toen nogmaals mijn excuses gemaakt en haar mijn wedstrijdshirt gegeven. Ik geloof dat ze dit wel kon waarderen
Subtiele hint.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Heb toch geen stream kunnen vinden op roja dus .. kan niks zien.
Dat was ik. Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren gaf iemand deze link http://www.futbol24.com ,prima site om de scores te volgen.
Echt superveel informatie over alle clubs. Zelfs van Staphorst hebben ze alle dataquote:
Dat is meer voor die na-apers als Jan van Halst, Evert blijft altijd zichzelf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had nog wel koekoek bij gekund
Die dekselse Liederquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer voor die na-apers als Jan van Halst, Evert blijft altijd zichzelf.
Geachte SjaakBauer, hebt u een suggestie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Als je een liedje zingt over een homoseksuele scheids, verzin dan in ieder geval een originele.
Ik ben niet zo muzikaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geachte SjaakBauer, hebt u een suggestie?
Jammer, ik hoopte op een muzikale ingeving voor supporters geïnspireerd door de briljante tekst van Nicki Minaj: "Als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"quote:
Ik ook, ook op PSV, die scoren netquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Hup heracles, ik heb geld op jullie ingezet![]()
![]()
Tijd voor een nieuwe rapquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef Grifte het volgende:
Doelpuntje van Depay, tijd voor een tattoo
Onverdiend voorstaan tegen amateurs thuis, het wordt wel heel triest. En dan nog klagen dat EL het niet uitzendquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je er? Op de radio roepen ze onverdiend.
Die limbo's zijn blijkbaar niet echt neutrale kijkersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onverdiend voorstaan tegen amateurs thuis, het wordt wel heel triest. En dan nog klagen dat EL het niet uitzend
Vorige keer speelden ze op de counter. Tegen Achilles. Werden ze nog zwaar onder druk gezet. Er zit dus wel enige verbetering in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onverdiend voorstaan tegen amateurs thuis, het wordt wel heel triest. En dan nog klagen dat EL het niet uitzend
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor dat ze het beter maken?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer speelden ze op de counter. Tegen Achilles. Werden ze nog zwaar onder druk gezet. Er zit dus wel enige verbetering in.
"De titelverdediger"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
KUT Eredivisielive. Niet de titelverdediger uitzenden, maar wel buitenlands voetbal. Idioten.
Is toch zo?quote:
en terecht. psvquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
KUT Eredivisielive. Niet de titelverdediger uitzenden, maar wel buitenlands voetbal. Idioten.
Snap ik ook niet, ze hebben toch meerdere kanalen. Stuur er een cameraatje heen, een commentator en men is tevreden.quote:
Dat weet ik ook wel. Ik snap het gezeur van SOnic niet.quote:
Treurig typetje.quote:
Afgunst hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik snap het gezeur van SOnic niet.
Ga je er toch heen als je het zo graag wilt zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nee. Want het was me nooit gelukt om om 19:00 in het stadion te zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je er toch heen als je het zo graag wilt zien.
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Want het was me nooit gelukt om om 19:00 in het stadion te zijn.
Jawel. Want ik betaal 15 euro in de maand om wedstrijden thuis te kunnen zien als ik niet naar het stadion kan.quote:
Eredivisie live.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jawel. Want ik betaal 15 euro in de maand om wedstrijden thuis te kunnen zien als ik niet naar het stadion kan.
Wat heb je met staphorst?quote:
En dus zenden ze duits en engels voetbal uit, in plaats van ploegen die ook daadwerkelijk in de Eredivisie uitkomen?quote:
Echt, wie geeft er nou ene vinkentering om PSV - Staphorst.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dus zenden ze duits en engels voetbal uit, in plaats van ploegen die ook daadwerkelijk in de Eredivisie uitkomen?
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt, wie geeft er nou ene vinkentering om PSV - Staphorst.
Ik. Was een mooie gelegenheid om veel jeugdspelers aan de slag te zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehc, maar ik denk bijna niemand.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Deksels gevaarlijk ventje die Mokhtar
Ze laten hem de actie ook wel elke keer maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Deksels gevaarlijk ventje die Mokhtar
Maar hij deed vorig jaar ook al elke wedstrijd hetzelfde bij FC Eindhoven. Dat moet je als rechtsback gewoon weten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze laten hem de actie ook wel elke keer maken.
Ze staan wel voor hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef JanCees het volgende:
En ohja iets met PSV en zaadwedstrijden
quote:
Niks, maar het zou mooi zijn als die gasten doorgaan naar de volgende rondequote:
Ze proberen ook leuk te voetballen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch knap, 2x volkomen terecht uit bij RKC winnen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze proberen ook leuk te voetballen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks, maar het zou mooi zijn als die gasten doorgaan naar de volgende ronde
Bedankt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Dit zou het G-Team van Fok! niet eens overkomen
Is dat feitelijk onjuist dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha Dennis van Eersel noemt de speaker van Heracles een Duitser.
Op de tribune man, bosmongoolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OP WELKE PLEK ZOU IK STAAN?![]()
![]()
OH WACHT IK BEN RESERVE xDDdd!!
Jij doet al mee met het nsb-team.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OP WELKE PLEK ZOU IK STAAN?![]()
![]()
OH WACHT IK BEN RESERVE xDDdd!!
Alles ten oosten van Utrecht is Duitser.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
Haha Dennis van Eersel noemt de speaker van Heracles een Duitser.
Dat heet voetbal aanvoelen en een goede afweging maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef detulp050 het volgende:
Zo win je van Manchester City, zo speel je tegen ONS Sneek
Eredivisie Live.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Wordt Ajax nog ergens uitgezonden of helemaal niet?
eredivisie live.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Eredivisie Live.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Op TV Sneek schijnt het live te zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ajax B op ELquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
LiveScore ook nog niet.quote:
Live wedstrijden via internet streams #51 Op zoek naar Sierdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Opperkwal het volgende:
Weet iemand waar ik een stream kan vinden?
En dan in de Arena.quote:
Wie, Dijks? Haha, wat een faler, nog steeds een glimlach op mijn gezicht als ik eraan denk.quote:
Hij zoekt Schaken nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie, Dijks? Haha, wat een faler, nog steeds een glimlach op mijn gezicht als ik eraan denk.
Nee hoor. Hoeft niet.quote:
Gelukkig zie je de domheid van jouw eigen grap ook in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, gelukkig; je hebt door dat je niet grappig en gevat was.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig zie je de domheid van jouw eigen grap ook in.
Ik hoop dat je ziet dat je dom bent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig zie je de domheid van jouw eigen grap ook in.
quote:
Fijn dat jij als je ziet dat iedereen de grap niet leuk vindt, toch even tegendraads doet. Zo kennen we je weer.quote:
Had je iets anders verwacht dan.quote:
burnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan.
We slepen de overwinning net als tegen achilles weer weg voor de poorten van de hel?quote:
Ik denk dat ze de volgende ronde Rijnsburg of ADO'20 loten en het zelfde kunstje weer herhalen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
Heeft PSV de zwaarbevochten overwinning al binnen?
Misschien ook met bolletjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:52 schreef alors het volgende:
Aaah zijn vader is speciaal overgekomen van de Antillen voor deze wedstrijd![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een kampioenen zijn het toch ook
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien ook met bolletjes
Ze hebben het na 1 wedstrijd tegen man city weer hoog in hun bol. Alsof het weer 1995 is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
Joodjes die hypocriet doen, ach ik snap het wel ik zou ook lachen, deed ik toen ook.
Ach, het is uit he, dat is ook gewoon lastig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang geleden dat we met zo'n ruime stand wonnen
Eeee aaa ee aaa..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien ook met bolletjes
Klopt, anders ik die 3-1 wél knap gevonden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze hebben het na 1 wedstrijd tegen man city weer hoog in hun bol. Alsof het weer 1995 is.
Het is thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het is uit he, dat is ook gewoon lastig.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ze hebben het na 1 wedstrijd tegen man city weer hoog in hun bol. Alsof het weer 1995 is.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:56 schreef DrommelsDrommels het volgende:
wissel Boerrigter maar alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |