Jammer, ik hoopte op een muzikale ingeving voor supporters geïnspireerd door de briljante tekst van Nicki Minaj: "Als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"quote:
Ik ook, ook op PSV, die scoren netquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Hup heracles, ik heb geld op jullie ingezet![]()
![]()
Tijd voor een nieuwe rapquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:26 schreef Grifte het volgende:
Doelpuntje van Depay, tijd voor een tattoo
Onverdiend voorstaan tegen amateurs thuis, het wordt wel heel triest. En dan nog klagen dat EL het niet uitzendquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je er? Op de radio roepen ze onverdiend.
Die limbo's zijn blijkbaar niet echt neutrale kijkersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onverdiend voorstaan tegen amateurs thuis, het wordt wel heel triest. En dan nog klagen dat EL het niet uitzend
Vorige keer speelden ze op de counter. Tegen Achilles. Werden ze nog zwaar onder druk gezet. Er zit dus wel enige verbetering in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onverdiend voorstaan tegen amateurs thuis, het wordt wel heel triest. En dan nog klagen dat EL het niet uitzend
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor dat ze het beter maken?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer speelden ze op de counter. Tegen Achilles. Werden ze nog zwaar onder druk gezet. Er zit dus wel enige verbetering in.
"De titelverdediger"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
KUT Eredivisielive. Niet de titelverdediger uitzenden, maar wel buitenlands voetbal. Idioten.
Is toch zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |