en terecht. psvquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
KUT Eredivisielive. Niet de titelverdediger uitzenden, maar wel buitenlands voetbal. Idioten.
Snap ik ook niet, ze hebben toch meerdere kanalen. Stuur er een cameraatje heen, een commentator en men is tevreden.quote:
Dat weet ik ook wel. Ik snap het gezeur van SOnic niet.quote:
Treurig typetje.quote:
Afgunst hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik snap het gezeur van SOnic niet.
Ga je er toch heen als je het zo graag wilt zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
KUT Eredivisielive. Niet de titelverdediger uitzenden, maar wel buitenlands voetbal. Idioten.
Nee. Want het was me nooit gelukt om om 19:00 in het stadion te zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je er toch heen als je het zo graag wilt zien.
Dan moet je ook niet zeiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Want het was me nooit gelukt om om 19:00 in het stadion te zijn.
Jawel. Want ik betaal 15 euro in de maand om wedstrijden thuis te kunnen zien als ik niet naar het stadion kan.quote:
Eredivisie live.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jawel. Want ik betaal 15 euro in de maand om wedstrijden thuis te kunnen zien als ik niet naar het stadion kan.
Wat heb je met staphorst?quote:
En dus zenden ze duits en engels voetbal uit, in plaats van ploegen die ook daadwerkelijk in de Eredivisie uitkomen?quote:
Echt, wie geeft er nou ene vinkentering om PSV - Staphorst.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dus zenden ze duits en engels voetbal uit, in plaats van ploegen die ook daadwerkelijk in de Eredivisie uitkomen?
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt, wie geeft er nou ene vinkentering om PSV - Staphorst.
Ik. Was een mooie gelegenheid om veel jeugdspelers aan de slag te zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehc, maar ik denk bijna niemand.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Deksels gevaarlijk ventje die Mokhtar
Ze laten hem de actie ook wel elke keer maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Deksels gevaarlijk ventje die Mokhtar
Maar hij deed vorig jaar ook al elke wedstrijd hetzelfde bij FC Eindhoven. Dat moet je als rechtsback gewoon weten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze laten hem de actie ook wel elke keer maken.
Ze staan wel voor hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef JanCees het volgende:
En ohja iets met PSV en zaadwedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |