Met 1000 fans uit Staphorst in het Gelredomequote:
Jazekerr en 500 op de korenmarktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met 1000 fans uit Staphorst in het Gelredome
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kneusjes bij De Graafschap
Ha zullen vast wel paar oude klasgenoten tussen zitten, geinig volk daar. Hopen dat ze stuntenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Godverdomme wat veel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meer dan Psv gemiddeld meeneemtquote:
Ze zijn wel net zo ruig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meer dan Psv gemiddeld meeneemt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond afslachting van Sparta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk inderdaad dat Heracles in zijn huidige vorm, inclusief goudhaantje Gouriye, Sparta met een nulletje of 5 inmaakt.quote:
Ik hoop dat het daar bij blijftquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Heracles in zijn huidige vorm, inclusief goudhaantje Gouriye, Sparta met een nulletje of 5 inmaakt.
Vejinovic voor Bruns en verder redelijk het zelfde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Speelt Heracles met de basisspelers of laten ze wisselspelers opdraven?
Of juist niet en swingt Twente in deze wedstrijd... waarna Stief weer gewoon met zijn basiself aantreedt tegen Fey en die jochies laat verpieterenquote:
Luirink en Van Boxel in het centrum en Danny Buijs op het middenveld. Deze wedstrijd kunnen we beter schriftelijk afdoen.twitter:ProSparta twitterde op woensdag 31-10-2012 om 18:26:21Opstelling Sparta: Pellatz, Nys, Luirink, Van Boxel, Slijngard, Nieuwendaal, Van Son, Buijs, Bel Hassani, Calabro, Deekman. #herspa reageer retweet
Omdat meer mensen PSV willen zien, de bekerwinnaar.quote:
Als dat zo was hadden ze die wel uitgezonden lijkt me. Het is tegen een amateurclub toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat meer mensen PSV willen zien, de bekerwinnaar.
Maargoed, iedereen zit vast met bord op schoot voor RKC - Zwolle
Spannend is het idd. Maar meestal kijken ze wat meer kijkers trekt. Dat lijkt mij toch PSV.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden ze die wel uitgezonden lijkt me. Het is tegen een amateurclub toch?
En RKC - Zwolle is tenminste spannend
Zo groot is het achterland van PSV niet, begrijpelijk dus dat ze voor een echte wedstrijd kiezen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spannend is het idd. Maar meestal kijken ze wat meer kijkers trekt. Dat lijkt mij toch PSV.
Niet meer dan RKC en Zwolle bij elkaar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo groot is het achterland van PSV niet, begrijpelijk dus dat ze voor een echte wedstrijd kiezen.
+ Neutrale toeschouwer die een spannende wedstrijd wil zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet meer dan RKC en Zwolle bij elkaar?
PSV wordt NIET uitgezonden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
RKC - Zwolle ipv PSV!!!!!!!
Tyton, Zanka, Bouma, Matavz, Engelaar, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev, Ritzmaier en Maria.
Wisselspelers: Waterman, Wijnaldum, Willems, Derijck, Koch, Schouw en Brenet.
De neutrale voetballiefhebber kijkt veel liever RKC - Zwolle. Het achterland van een Ajax en Feyenoord is dan weer dusdanig groot dat dat elkaar wel opheft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet meer dan RKC en Zwolle bij elkaar?
Was een 6XL zeker?quote:Zeefuik biedt vrouwelijke fan excuses aan: ‘Ze waardeerde het wel’
Género Zeefuik gaf dinsdag na FC Groningen-ADO Den Haag (1-0), in de derde bekerronde, zijn shirt weg aan een vrouwelijke supporter. De aanvaller van FC Groningen had de vrouw in kwestie tijdens de wedstrijd bijna geraakt met een zogenaamd ‘frustratie-schot’. Om zijn daad goed te maken overhandigde Zeefuik haar na de wedstrijd zijn shirt.
Zeefuik ging in de eerste helft van de bekerontmoeting in Euroborg achter een diepe bal aan, maar kon die net niet voor de achterlijn binnen houden. Uit frustratie wilde hij de bal via de boarding terug het veld inschieten. Zeefuik raakte de bal echter verkeerd en joeg die onbedoeld het publiek op de Koeman Tribune in. “Gelukkig zag de vrouw de bal aankomen en kon zij wegduiken. Met haar arm kon ze zich bovendien net op tijd beschermen.”
Zeefuik zag wat er gebeurde en schrok ervan, zo zegt hij een dag na het duel op de clubwebsite van FC Groningen. “Ik heb meteen vanaf het veld in gebaar mijn excuses gemaakt. Bij het lopen van de ererond heb ik haar opgezocht in de hoek waar ze zat. Ik vroeg aan het publiek daar om wie het ging en ze wezen allemaal naar een jonge vrouw. Ik heb haar toen nogmaals mijn excuses gemaakt en haar mijn wedstrijdshirt gegeven. Ik geloof dat ze dit wel kon waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |