abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118335531

quote:
Mario Bilate (Moskou, 16 juli 1991) is een Nederlands voetballer die als aanvaller speelt.
Bilate is de zoon van een Russische moeder en Ethiopische vader en kwam op jonge leeftijd naar Nederland. Op z'n negende kwam hij in de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam maar ging in de c-jeugd naar XerxesDZB. Daar kwam hij in 2010 in het eerste team dat in de Hoofdklasse speelde. Hij maakte met zeven doelpunten in tien wedstrijden indruk en tekende in januari 2011 een contract tot medio 2013 bij Sparta. Bilate debuteerde voor die club op 7 augustus 2011 in de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard.
quote:
Mario Amare Bilate
16 juli 1991
Moskou, Rusland
191 cm
87 kg
Mario Bilate heeft in zijn eerste seizoen bij Sparta 6 doelpunten gemaakt in 25 wedstrijden (vrijwel alleen maar invalbeurten), wat vooral te wijten is aan het feit dat hij misbruikt werd als rechtsbuiten of pas na 88 minuten het veld mocht betreden. Toch heeft hij goede wedstrijden gespeeld, assists gegeven en heeft op een troosteloze maandagavond het onderstaande fenomenale doelpunt gemaakt.

(Vanaf 0:55)

Dit jaar moet Mario Bilate helaas weer plaats nemen op de bank achter Sandro "Bal kwijt" Calabro. De wedstrijden die hij speelde zaten niet heel erg mee, met een gemiste penalty en enkele schoten op het houtwerk. Toch heeft hij enkele goede assists gegeven en een prachtige goal gescoord tegen Go Ahead Eagles.

(Te zien vanaf 1:15)

Omhaal van Bilate tegen Den Bosch.

Mario Bilate in zijn debuutwedstrijd.

Bilate na een treffer.

Bilate na wederom een treffer.

Bilate net voordat hij een knieschijf van een tegenstander breekt.

Interview met Bilate.

Opvallend is dat Mario Bilate een van de weinige voetballers is waarvan een interview daadwerkelijk interessant is om te zien, daar hij geen ongeschoolde idioot is zoals de meeste andere voetballers.
pi_118335924
Ik ken hem :D . Goeie jongen, zat op Erasmus maar is inmiddels al gestopt volgens mij,
Failure is success if we learn from it.
pi_118336004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:54 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Ik ken hem :D . Goeie jongen, zat op Erasmus maar is inmiddels al gestopt volgens mij,
Ja inderdaad, hij studeerde IBCoM geloof ik (?) Zonde dat ik hem nooit heb zien lopen. Eindelijk eens een jongen die tot boven de honderd kan tellen in de selectie. Dat is ook wat waard.

[ Bericht 3% gewijzigd door Snuf. op 23-10-2012 18:01:57 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:04:09 #4
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_118338574
Haha, zat wel eens naast hem op de middelbare school. Een ontzettende clown (op een goeie manier) dus wel grappig om hem zo te zien in interviews.

Mag het ver schoppen van mij.
pi_118378932
Puike voetballer, een genot om te zien in het stadion.
Hopelijk dat hij hele wedstrijden gaat spelen dit seizoen :)
pi_118384338

Hier het fantastische geluidsfragment van de goal van Bilate tegen Den Bosch.
pi_122127550
http://www.rijnmond.nl/sp(...)-jong-psv-sparta-0-5

Bilate wist twee keer te scoren in 7 minuten tijd! Hij viel in in de 83e minuut.
pi_122130463
Best geinige ouders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')