SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Daarom vraag ik ook of t kan, zodat er geen gevolgen aan zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je weet wat de gevolgen zijn als je nog een keertje belt
Nee dus, 't kan om twee redenen niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook of t kan, zodat er geen gevolgen aan zitten
hij pakt je! hij pakt je, kijk uit!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je weet wat de gevolgen zijn als je nog een keertje belt
Maar jij waa toch 32 ofzo, waarom zit je dan nog op school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al op school.
Avondopleiding van vier tot acht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Huh. Ik heb wel meerdere keren aangegeven dat ik 32 ben, maar geloofde jij dat serieus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar jij waa toch 32 ofzo, waarom zit je dan nog op school?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Zonde.. Meneer Sos heeft een boete.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 30-10-2012 17:59:35 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Owh snorriequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh. Ik heb wel meerdere keren aangegeven dat ik 32 ben, maar geloofde jij dat serieus?
Ben gewoon maar 25 hoor...
hoe weet jij nou weer hoogland?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zonde.. Meneer Hoogland heeft een boete.
Oudjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh. Ik heb wel meerdere keren aangegeven dat ik 32 ben, maar geloofde jij dat serieus?
Ben gewoon maar 25 hoor...
Jep, ik weet nu ook de hele naam van sosjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:32 schreef Ame_thyst het volgende:
algemeen bekend
je staat in de bobber spreadsheet
Meh heb atm geen internet en 3G is te sloom voor mijn stalkpraktijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat een stalker die bobber, heb je zn foto ook al?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Meh heb atm geen internet en 3G is te sloom voor mijn stalkpraktijken
IVE GOT THE MAAAGIC IN ME LALALALALALA MAAAAGIC MAGIC MAGIC
IVE GT THE MAGIC IN ME
Leuk antwoord voor als iemand vraagt hoe ik iets weet?
Weet je hoeveel ik netto spaar? Veel, erg veel. Meer dan ik de volgende twintig jaar spaar waarschijnlijk. Ben te knieperig om op mijzelf te wonenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef Mender het volgende:
Hey Aldie, waarom woon je nog niet op jezelf dan?
Ah okquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet je hoeveel ik netto spaar? Veel, erg veel. Meer dan ik de volgende twintig jaar spaar waarschijnlijk. Ben te knieperig om op mijzelf te wonen
...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:13 schreef Mender het volgende:
Oh. Ik geloof eerder dat je 25 bent. Maar zal het zometeen als ik thuis ben wel even opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
Zowel jij alsook Loon hebben allebei aangegeven stalkers die privégegevens uitwisselen zielig te vinden, maar ondertussen...
Huh?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik had ruim 33 keer guns of icarus kunnen kopen.
Ik wissel geen prive gegevens uit. Heb zelf je facebook gevonden. Maar ga echt niet dingen doorgeven hoor ben maar niet bangquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
Zowel jij alsook Loon hebben allebei aangegeven stalkers die privégegevens uitwisselen zielig te vinden, maar ondertussen...
Ik wissel ook geen gegevens uit, ik googelde gewoon.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
...
je kan nu de graanzaadjes van het scherm plukken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Farming Sim 2013 ziet er trouwens écht goed uit
Ik heb de nieuwe trekkers gezien, ik moet nu wel andere zaadjes van mijn scherm plukkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan nu de graanzaadjes van het scherm plukken?
Er is mij vriendelijk doch ernstig verzocht dat weg te halen MenderV.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef Mender het volgende:
lol die Loon, ik zag het wel
Ik had het op een andere manier gevonden. Via iemand anders zijn facebook
Mschol postte vanochtend een goedkopere optiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef TJV het volgende:
Kan voor 50 euro Windows 8 pro krijgen, doen?
Maar ik deel t niet?quote:
Je had Mau's foto toch hier in het topic gepostquote:
boete?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik had ruim 33 keer guns of icarus kunnen kopen.
Ooowh dat hahahahahahahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had Mau's foto toch hier in het topic gepostSowieso ben je gek als je gaat webcammen op tiny chat natuurlijk.
40 kmh te hardquote:
Ja dat wel, toch heb ik hem gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ooowh dat hahahahahahaha
Leuke babyface
Maar die edit ik ook weer binnen een minuut
had jij niet tot 8 uur school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sta nu bij de jumbo op mijn broertje te wachten, verkeerde pinpas mee
Twaalf? Vijftien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik fiets wel ff langs om te lachen. Paar km maar.
ga dan met haar chatten i.p.v. met onsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laatste uur uitval.
Geen straf verder, het kassameidje is een schatje
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Mender het volgende:
[..]
ga dan met haar chatten i.p.v. met ons
Zoiets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Twaalf? Vijftien?
Ik heb haar gewoon tijdens het werk gepaald hoor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Mag niet Mend0r. Je moet als kassameidje je bezig houden met je huidige klant.
Ik geloof je meteen, als een echte heer heb je haar natuurlijk ook zover gekregen te betalen voor jouw boodschappen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb haar gewoon tijdens het werk gepaald hoor?
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, als een echte heer heb je haar natuurlijk ook zover gekregen te betalen voor jouw boodschappen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
Rockstar gaat weer eens eerst Xbox en PS3 versie uitbrengen van GTA V
Dat doen ze altijd. Daarom weet je ook gewoon dat het een port is. Net als AC3, die komt voor de PC ook pas over een maandje uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
Rockstar gaat weer eens eerst Xbox en PS3 versie uitbrengen van GTA V
Ja man ik was echt effe fucking boos en toen dacht ik.. Ow wacht doen ze al sinds Vice Cityquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd. Daarom weet je ook gewoon dat het een port is. Net als AC3, die komt voor de PC ook pas over een maandje uit.
Dit ja. Zo lachen dat Skyrim het niet kon op de ps3 en ze daar nu ook de DLC's niet van krijgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
Consoles moeten gewoon oprotten IMO.
Nee dat is waar, maar aan de andere kant hindert dat ook enorm de vooruitgang, omdat alles wel nog steeds moet voldoen aan de, nu enorm gedateerde, consoles. En daarnaast heeft de PC natuurlijk ook andere functies naast een gamingplatform.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
Tsja, probleem met computers is dat je 1000 euro kwijt bent en een PS3 heb je voor 250. Tijdens een avondje fifa boeien de graphics ook niet dus is de keuze snel gemaakt.
hoezo, Voor 600 heb je al zeker een degelijke PCquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
Tsja, probleem met computers is dat je 1000 euro kwijt bent en een PS3 heb je voor 250. Tijdens een avondje fifa boeien de graphics ook niet dus is de keuze snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrij veel op elkaar lijkende afbeeldingen, kwaliteit is niet je-van-het maar ik heb geen idee hoe ik met de telefoon scherpere foto's maak (als dat al mogelijk is).
Die witte streep lijkt imho een beetje op een botje, wat de "bubbeltjes" zijn weet ik niet maar het lijkt op één of ander weefsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.lambentstew.com/webblog/miniproject/steamanalysisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Mordecai het volgende:
wat was die site voor dat steam gedoe?
Ik zag het!!!!! Net gemistquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Mordecai het volgende:
JA IK ZIT IN HET FILMPJE VAN CYNICALBRIT
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon, hier zijn de pics van het steentje die ik nog zou uploaden.Hmmja daar is de foto te onduidelijk voor om het goed te kunnen zien. Daar is zicht zelf vaak ook niet goed genoeg voor, moet het eigenlijk ook kunnen voelen. Textuur overgang en alles. Denk echter niet dat het weefsel is, dat wordt echt niet bewaard in steen. Die witte streep lijkt ook gewoon onderdeel van de steen zelf te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrij veel op elkaar lijkende afbeeldingen, kwaliteit is niet je-van-het maar ik heb geen idee hoe ik met de telefoon scherpere foto's maak (als dat al mogelijk is).
Die witte streep lijkt imho een beetje op een botje, wat de "bubbeltjes" zijn weet ik niet maar het lijkt op één of ander weefsel.
Maar echt duidelijk kan je dat niet zeggen op basis van foto's. Denk echter niet dat het iets organisch was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons huis had wel af kunnen fikken gek.
Dus uit angst dat we gingen lachen heb je het geedit?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok die zin klopte niet wat ik had
Ik zei:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dus uit angst dat we gingen lachen heb je het geedit?
Ja je hebt het niet kan ik zien..
Ja ik las het, vandaar mijn comment over angst en dat je het niet zou hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik zei:
Ik heb angst dus daarom bijt ik mijn nagels.
JA HARHAR GOED GELESEN xD WAS OK DUH GARP !quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ik las het, vandaar mijn comment over angst en dat je het niet zou hebben.
meerdere xbox360 controllers kan gewoon voor sommige games hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef bobbernaut het volgende:
Maar met consoles kan je makkelijk met zijn 2en spelen en op computers niet..
Ja online ofc, maar niet naast elkaar, tenzij laptop of game nerd
GOTY jaja goeie artiest is dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zit in de laatste sequence nu.
GODVERDOMME WAT IS DAT SPEL GOED ZEGGOTY 2012!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat![]()
Disney koopt Lucasfilm; nieuwe Star Wars film komt in 2015
toen die die spongebob stem deedquote:
Ja, maar die zou die nooit maken omdat het te 'saai' zou zijn vergeleken met de vorige delen. Disney wil nu echter elke 2-3 jaar een nieuwe film uitbrengen. Niet zo zeer die 3, of maar 3.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat er drie nieuwe Star Wars films zouden komen was allang bekend
Echt al jaren, dat zat in de originele planning van drie "drieluiken". Het derde drieluik zou zich na deeltjes 4 t/m 6 afspelen.
Vast wel, zouden zichzelf in de voet schieten als ze dat niet deden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die delen zullen niet meer op DVD uitkomen dus ik zal mijn dvd-tjes van deeltjes 4 t/m 3 moeten vervangen door blue ray
Ja denk het wel, blu ray gaat nog niet zo snel qua vervangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Films in 2015, DVD in 2016. Denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
twitter:alisonbrie twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 19:33:38It's true! Community is officially (for now) coming back Thurs, February 7th at 8pm! reageer retweet
http://www.grimo.nl/Grimo(...)es/lekker%20wijf.jpgquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik een meisjes was heette ik lekkerwijf.jpg
White collar en GoT duren ook langquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:22 schreef Timwonnacott het volgende:
twitter:alisonbrie twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 19:33:38It's true! Community is officially (for now) coming back Thurs, February 7th at 8pm! reageer retweet
![]()
Zo lang wachten.
Nee woon maar 5 minuten van schoolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hah bobbert heeft zijn tram gemist
Ik woon 5 minuten fietsen van school.quote:
Zullen WIJ eens beoordelen of je er beter uitziet dan haar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:12 schreef Lorrelies het volgende:
LOL
Ik ben blij dat ik er beter uit zie dan het meisje daar
en ga nou niet zeuren om foto's, die hebben jullie allemaal al eens gezien
Primaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zullen WIJ eens beoordelen of je er beter uitziet dan haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
wow, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest? En wat ga je er mee doen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
mijn flowerpower trein
quote:
te lang, en hij is voorlopig nog niet af.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Mender het volgende:
[..]
wow, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest? En wat ga je er mee doen?
Ik kende het hele programma niet voor die aflevering. Toen ik besloot een paar aflevering op youtube te kijken om te zien of het echt zo erg was schrok ik met toch wel de pleurisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar als je een paar keer dat programma hebt gezien
Ja toen ik 't voor 't eerst zag schrok ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik kende het hele programma niet voor die aflevering. Toen ik besloot een paar aflevering op youtube te kijken om te zien of het echt zo erg was schrok ik met toch wel de pleuris
Ja da's waar, je hebt helemaal gelijk AlDie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nee is wel chill lekker prinsesje spelen en schoonheidswedstrijdjes doen en daarvoor niet naar school hoeven
is toch de droom van elk meisje?
Dat zuigtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zooo hé
Bovenbuurman hier kreeg te horen dat hij naast zijn tumor, leverproblemen, botbreuken door auto-ongeluk en virus-infectie ook nog eens Pfeiffer heeft.
En toch een vrolijke kerel blijven, respect.
quote:
Ziet er awesome uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
mijn flowerpower trein
Netjes 3D werk, Al houd ik niet van treinen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
mijn flowerpower trein
Wie weet, wel cool dingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ziet er awesome uit!
Zou je misschien ook een keer een Hondekop kunnen maken?
[ afbeelding ]
thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjes 3D werk, Al houd ik niet van treinen.
Haha. Maar ik ben een diplomaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als er iets niet werkt stel ik jou verantwoordelijk
hmmm.. dunno, vraag bobber hoe hij het gefixt heeft, die heeft er 5 aangevraagdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmm, ben hiermee bezig maar op de promocode site vraagt hij om een serial.
i see:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BOBBER HOE FIKSTE JE DAT?
BVD
MEINEN BRUDER HAST FUR 30 ¤ 5 CODES GEKAUFT!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BOBBER HOE FIKSTE JE DAT?
BVD
Maar kan je die nog activeren, want volgens mij moet je nu bij de installatie een geldige win7 serial gebruiken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
MEINEN BRUDER HAST FUR 30 ¤ 5 CODES GEKAUFT!
Of t was 15, goedkoop iig
wordt er nu opeens wel gecheckt op een versie van een vorig OS?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Maar kan je die nog activeren, want volgens mij moet je nu bij de installatie een geldige win7 serial gebruiken?
Geen code voor jouquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je duits is niet erg goed
du hast
er hat
Mystery Repeatsquote:
tis een weekban he, dus hij komt ooit terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Lorrelies het volgende:
Vaarwel AlDie.
Voor altijd in onze gedachtes, maar nooit meer op 't forum.....
Neuh, permaban is bijna nooit toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik dat eerder moeten vermelden?![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:14 schreef drumstickNL het volgende:
je zou denken dat ze na de zoveelste weekban 'm eens een perm ban doen.
Ja hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:14 schreef drumstickNL het volgende:
je zou denken dat ze na de zoveelste weekban 'm eens een perm ban doen.
iets met blote kont en pis..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja preciesDat is ook wat ik dacht
Weet iemand wat voor plaatje het was?
Nou ja je kan iemand niet eeuwig in de hoek zettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja he
Zo boeit het toch niemand met alleen maar temp bans. Hooguit kan je een paar weken niet posten.
foei! You! Beetje aldie reporten!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb wel 4 keer achter elkaar die post ge-report
Ja zag het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je moet ook niet op school fokken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef Flodder450 het volgende:
zit je op school in de klas lekker te fok!ken, komt die shit ineens voorbij)
Hm ja goeiequote:
Ik had je wel geholpen als ik het wistquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, dit moet dan natuurlijk weer in het normale topic. Godverdomme.
quote:
jazeker!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Hey luitjes, ik heb vernomen dat ik weer de enige Flevolander in dit topic ben.
Haha, ze gaan je opeten terwijl je slaapt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kwam net een horde zilvervisjes tegen in huis en nu heb ik overal kriebel
SMERIGE KUTBEESTEN
Nu heb je als het goed is geen ads meerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef Lorrelies het volgende:
"Ad muted. We'll do our best to show you more relevant ads in the future.Help us show you better ads by updating your ads preferences."
Wat dacht je van helemaal geen ads?![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
komt omdat je badkamer vies isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kwam net een horde zilvervisjes tegen in huis en nu heb ik overal kriebel
SMERIGE KUTBEESTEN
Je bent dan ook pas 11.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:47 schreef mar456 het volgende:
Ik heb nog nooit een zilvervisje gezien
quote:
Laat hem aan je baas zien. Kan welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:00 schreef Mender het volgende:
Hij heeft hem mij ook gestuurd. Maar nsfw neem ik aan? Nog niet gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |