SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
ondoorzichtig is, geheel op z'n kop te zetten. Dat doen we met een uniek en slim
business model. Het is onze ambitie om een goed, succesvol en leuk bedrijf op te
zetten dat iedereen in Nederland over een paar jaar kent. En waar iedereen voor wilt
werken. Wij zijn te vinden op www.gingermood.nl.
De positie
Je zult je voornamelijk bezighouden met PR en Communicatie activiteiten. Vanwege
de unieke PR methode die Gingermood hanteert, zal je ook sales-achtige taken
uitvoeren.
Wie zoeken wij
Gingermood is op zoek naar een communicatief vaardige, commercieel ingestelde,
sociaal begaafde, zelfstandig werkende en ondernemende student die met groot
enthousiasme mee wil helpen Gingermood verder op te bouwen. Meest passende
studie voor deze stage is Communicatiewetenschap of Journalistiek. Je hebt affiniteit
met Communicatie en PR, met coaching en bij voorkeur ook ervaring in Sales. De
voorkeur gaat uit naar iemand die zich in de masterfase van zijn studie bevindt.
Heb jij hem ook gehad trouwens? Zat in mn VUmailbox, want bij Archeologie denk je natuurlijk meteen aan een jobcoachquote:
Ja, is nog steeds downquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef TJV het volgende:
Nope, heb hem niet. En is vunet nog steeds down? Al sinds vrijdag ofzo.
Ja, zo'n beetje alle systemen op de VU lagen/liggen plat.quote:
quote:De openbaarvervoerkaart voor studenten wordt een kortingkaart in 2015, die ook
beschikbaar komt voor scholieren in het MBO. Vervoerskosten vallen (tot een zeker
maximum) onder het sociaal leenstelsel.
dat zuigt echt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Hulde voor ons nieuwe akkoord.
Ja, de hoeveelheid zuig hang af van de hoogte van de korting. Maar ik verwacht niet dat die hoger is dan de huidige korting die je krijgt met je OV.quote:
Ik kreeg al nooit ene cent voor mijn stagesquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:38 schreef Ame_thyst het volgende:
vooral als je op stage gaat is het retarded. Gaat je straks meer geld kosten dan het oplevert
Kreeg bij 1e stage wat, 2e niet. Maar goed vond ik opzich niet zo'n probleem, stage is er niet om geld te verdienen. Maar zodra je geld moet bijleggen....quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kreeg al nooit ene cent voor mijn stages![]()
Maar ja, Amsterdam met zijn al tekort aan studentenkamers en 2 universiteiten en tig hogescholen. Als dat nou allemaal daar moet gaan wonen, of een hoop geld dokken.
Dat gaat gewoon hard falen.
Ja, dat zou werken als alle universiteiten hetzelfde aanbod haddenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef TJV het volgende:
Misschien gaan ze wat meer voor universiteiten in de buurt kiezen. Prima toch.
Dit ja, een van de lui waarbij ik stage liep stond nog tegen me te klagen dat ik weigerde een plak notencake voor hem te snijden. Ik at die troep zelf niet eens, laat staan dat ik dan nog een plak voor je ga afsnijden ook. Maak hem nou evenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stagesverkoop dan je reet aan een joegoslavische pooier als je slavernij wilt
Ohja dat is wel een voordeelquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee is juist handig dan zien mensen niet dat ik tijdens het fietsen aan mijn penis trek.
Ja ik weet dus niet eens wanneer mn colleges zijn. Dat zijn ze nog aan het regelen, maar nu alles plat ligt gebeurd er helemaal nietsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:52 schreef TJV het volgende:
Zelfs rooster.vu.nl ligt eruit. Morgen vrij!
I'm scaredquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Denken dat er voor 2015 niets veranderd
Werk vinden is ook niet makkelijk in deze tijdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:18 schreef drumstickNL het volgende:
mord gaat wel fulltime werken, kan jij verder studeren.
zelfs niet met een opleiding?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Werk vinden is ook niet makkelijk in deze tijden
Geeneens een simpel bijbaantjeIk heb geluk met mijn bakkersbaantje
Beter zoeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"I'm just taking a video"quote:
quote:
post gefixedquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
"in de gaten gehouden" 95% van de camera's kijkt geen hond op
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef Mender het volgende:
Hij kaart wel wat aan. Mensen worden 24/7 overal door camera's in de gaten gehouden gefilmd. Niemand die het boeit. Maar staat er een keer een dude met een camera te filmen is iedereen meteen in paniek.
Waar is die te vinden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
Hahaha Are you ok? Motherfucker!
Die 1ste was ook geniaal van hem dat hij die klassen binnen liep
quote:
MITS de gefilmde niet het onderwerp van de film is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef shaderon het volgende:
je mag toch gewoon op straat videos van andere maken
[..]
Nouja speel het nu een paar dagen. Alleen zijn de servers vaak down. Anders had ik vandaag ook weer gespeeld. Ik denk wel dat ik het ook nog wel even zal blijven spelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is de replay value van Guns of Icarus? Zit er over te twijfelen om hem te halen
AC3.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is de replay value van Guns of Icarus? Zit er over te twijfelen om hem te halen
Dit zing ik als mijn ma zeurt dat mijn kamer een zooitje is.quote:
dikke konten kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
iemand geef mauris hier redenen om mee te gaan
Slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, wij behoeden hem voor een weggekwijnd bestaan als kluizenaar in de achterbuurten van de minder ontwikkelde delen des lands.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Mender het volgende:
Hij kan die afweging heel goed zelf maken. Heeft ie ons niet voor nodig. Graag een beetje meer respect voor Maurisioo
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef Mender het volgende:
Oh ok. Laten we wat geld inzamelen met het hardwerkende volk hier dat nog wat geld over heeft. Zodat ons Maurisiootje weer kan gaan bowlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
De bounty is gezonken:quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
'Aight, genoeg gezeikt.
[Upd] Sandy dreigt enorme ramp te wordenofja, als er niemand dood gaat:
Huh. De originele bounty stond bekend om de muiterij aan boord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De bounty is gezonken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bounty_(1960_ship)
de replica ervan, die OA gebruikt is voor de Pirates of the Carribean héquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh. De originele bounty stond bekend om de muiterij aan boord.
twitter:acarvin twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 02:45:00#Sandy is giving Occupy Wall Street a whole new meaning. reageer retweet
Sommige mensen hebben niet altijd veel te besteden.quote:
Gamescom was wel vetquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
ok, dan niet.
maar even ter vergelijking, hij wou hier niet heen:
http://techfokus.de/blog/(...)08/gamescom-2012.jpg
maar hier wel
http://www.ngkzeewolde.nl(...)en/eoJongerendag.jpg
als je die aandpreekt gelijk een hooivork door je slagader van bertus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
New-Holland had trouwens op de ATH boothbabes op de maishakselaars
Voor de rest veel meidjes als serveersters enzo, maar da's vooral familie van standhouders volgens mij.
quote:
Omg geen eo jongerendagquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
ok, dan niet.
maar even ter vergelijking, hij wou hier niet heen:
http://techfokus.de/blog/(...)08/gamescom-2012.jpg
maar hier wel
http://www.ngkzeewolde.nl(...)en/eoJongerendag.jpg
Notedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:17 schreef Ame_thyst het volgende:
we verwachten een uitgebreide review mender
Waar gaan ze die zooi kwijtraken dan? Het is erts, geen goud he.quote:
die man heeft het er zelf naar gemaaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Bram Moszkowicz uit ambt gezet
Bram Moszkowicz en Eva Jinek uit elkaar
Die man heeft een topweek
Mijn Windows 7 is niet legitiemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef mschol het volgende:
waarom vraag je er zelf niet 1 aan?
https://www.windowsupgradeoffer.com/nl-NL/Registration
checkt ie dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn Windows 7 is niet legitiem
Geen idee, maar lijkt mij wel. Het zou verrekte stom zijn als je op die manier van je piratenversie voor een paar tientjes legitieme versies kunt nemenquote:
Heb het alweer teruggezet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:15 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom hebben jullie je onlinestatus verborgen
post van een ander forum..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt mij wel. Het zou verrekte stom zijn als je op die manier van je piratenversie voor een paar tientjes legitieme versies kunt nemen
Alhoewel het marketingtechnisch misschien wel een goed plan is, krijg je toch een hoop mensen die hem dan kopen.
quote:So right now if you buy Windows 8 you can get it for $40 (regular $169). HOWEVER if you want, you can go to the Windows 8 Upgrade Offer page and just say you recently bought a PC with Windows 7 on it and they will send you a promo-code that brings the price down to $15. No serial numbers, no receipts...
Go here:
https://www.windowsupgradeoffer.com/
After you have your promo code, run the upgrade assistant here:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/upgrade-to-windows-8
At the end of the upgrade process it will offer to sell you a copy for $40. Enter your promo code and then the price is $14.95. Easy as can be.
Even if you have a pirated copy of Windows 7 you can still get the promo code. If you are thinking of going to Windows 8 now might be the time to go legit.
Of course no amount of promo can help the fact that Windows 8 sucks... but that's another story
ik heb et even gespeeld en beviel primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Magicka een leuk spel? Ervaringen?
Mor en ik hebben het, en het is geinigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Magicka een leuk spel? Ervaringen?
Zeven euro nogwat incl. alle DLCquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mor en ik hebben het, en het is geinigZitten allemaal grapjes in verborgen, en het spel is wel redelijk origineel
Die spreuken zijn soms wel lastig though, maar dat is een kwestie van wennen en oefenen. Tis ook wel een mooi spel, al is het wel alleen van schuinbovenaf.
Maar ik zou 'm aanradenalthans, ik weet niet hoe duur hij nu is
waar check je dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huh, misschien toch maar even geen games meer kopen
[ afbeelding ]
mwhaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woooow, jouw game time distributionchart is echt mooi!
Train Simulator 2013 67.8 hoursquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga naar de psycholoog of praat even met Lorrelies
quote:Username: Mordecai
Games Owned: 40
Games Played: 27
Games Never Played: 13
Percentage Played: 67.50%
Total Hours: 759.00
dat was een leugen om je over te halen, jwtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef Mordecai het volgende:
Hey Piek, waar download ik die soundtrack dan?
Watquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef drumstickNL het volgende:
napoleonic wars niet gespeeld?!
Oja:
Username: Maurice
Games Owned: 90
Games Played: 48
Games Never Played: 42
Percentage Played: 53.33%
Total Hours: 2217.70
Wat wat watquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Train Simulator 2013 264.8
Battlefield: Bad Company 2 151.3
Team Fortress 2 133.7
Borderlands 63.8
Cities in Motion 51.4
Garry's Mod 47.7
Mafia II 37.8
Fallout: New Vegas 35.7
Terraria 32.5
dat is sinds het railworks heet, dus euh dat gaat wel over een jaar of 7 of zo denkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat wat wat
Hoe lang is Train Sim 2013 nu uit?
Wij hebben thuis een paar hele oude statenvertalingen en een eerste druk Leeghwater, daar staan ook van die hele oude teksten in met van die ellenlange titels en opdrachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:20 schreef Mordecai het volgende:
Inden name Goids amen, also die vrede ende bestant die laitste gedadingt waeren tusschen den hoichgeboren vorsten ende mijne here hertoge Johan van Beijeren, soon van Henegouwen, van Hollant, van Zeelant etc. ende mijnen here Philips van Brabant, grave van Ligny ende van Saintpol die ridderscip ende lande van Brabant, van Hollant ende van Zeelant...... blablablabla
Aaah, op die fiets. Ik dacht dat dat sinds release van de 2013 versie wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat is sinds het railworks heet, dus euh dat gaat wel over een jaar of 7 of zo denk
Ja vond het na FallOut3 meer van hetzelfdequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aaah, op die fiets. Ik dacht dat dat sinds release van de 2013 versie was
Hoezo maar 35 uur New Vegas trouwens? Da's even een aandachtspuntje.
900 wins + 900 losses.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:24 schreef Ame_thyst het volgende:
wil overigens niet weten hoeveel uur ik in lol heb zitten
Anders ga jij in het bos larpen dat je soldaat bent met je verfpistolen, laat het denkwerk maar aan ons IT'ers over.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:29 schreef drumstickNL het volgende:
Klopt geen klap van; heb bijv. DoD classic minstens 1000 uur gespeeld
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga naar de psycholoog of praat even met Lorrelies
Hee ga jij eens opletten tijdens je college joh!!quote:
kutquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[..]
Hee ga jij eens opletten tijdens je college joh!!
Moet ik nog boodschappen doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb net wat voor je gekocht, kijk maar in de koelkast
De grap terzijde; ooit eens tegen een "team" gespeeld dat elkaar inderdaad ranken e.d. gaf, wat een trieste bende zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Anders ga jij in het bos larpen dat je soldaat bent met je verfpistolen, laat het denkwerk maar aan ons IT'ers over.
Allemaal dure dingen, zonde van het geld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb cola, soep, hamburgers en wat beleg gekocht![]()
fiatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef Lorrelies het volgende:
Jongens ik ben net bijna overhoop gereden door een auto met een rond merklogo. En ik geloof niet dat het een BMW was. Is er nog een duur automerk met een rond logo?
Of die kant en klaar stokbrooden met dat kruidenboter erin; 1,20.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vraag mij af;
halve stokbrood van de aldi a een euro (klopt dat?)
pakje filet americain a twee euro
pakje salami a anderhalve euro
pak ontbijtspek a anderhalve euro
droge worst a vijf euro per zes
krop sla a veertig cent om het gezond te maken
Heb je voor pak hem beet een tientje een gezond avondeten, slim toch?
Ik zou zoooo goeoeoeoed in op mezelf wonen zijn.
Saab? Opel? Alfa Romeo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef Lorrelies het volgende:
Jongens ik ben net bijna overhoop gereden door een auto met een rond merklogo. En ik geloof niet dat het een BMW was. Is er nog een duur automerk met een rond logo?
Precies ja, gewoon in de oven tiefen, metworst erbij en klaar!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Of die kant en klaar stokbrooden met dat kruidenboter erin; 1,20.
Hmmm nee het was dan toch een dikke bmw alfa romeo. En hij kon niet rijdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Allemaal dure dingen, zonde van het geld.
[..]
fiat
AH een Alfa Romeo was 't ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Saab? Opel? Alfa Romeo?
Dat is trouwens wel droevigheid troef. Kom op zeg, het is leuk om te doen maar om het nou zo serieus te nemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De grap terzijde; ooit eens tegen een "team" gespeeld dat elkaar inderdaad ranken e.d. gaf, wat een trieste bende zeg.
Jammer, opzet mislukt dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Mordecai het volgende:
NSFW SPOILER GRAAG!
Oh.. ik zit toch helemaal achterin en alleen
nee, 't is mooi. En zij is mooi. En ik zou er rustig overheen gaan. En jij moet voor Lorre settelenquote:
Wat ook zo typisch is. Auto's die een fietser inhalen. Dan 10 meter doorrijden om VOOR DE FIETSER te stoppen omdat ze moeten afslaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:37 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hmmm nee het was dan toch een dikke bmw alfa romeo. En hij kon niet rijden
Je gaat toch geen fietser inhalen op een smalle weg, op het moment dat er nog een dikke auto tegemoet komt rijdenVervolgens wijkt hij dus uit naar mij, scheelde niks of ik lag om. Homo's.
Je rijgt ze aan je zwaard?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Mordecai het volgende:
Ik laat het nooit bij boos kijken... :$
Tijd om naar huis te gaaaan!
daar is niks mis mee, ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Train Simulator 2013 67.8 hours
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef drumstickNL het volgende:
napoleonic wars niet gespeeld?!
Oja:
Username: Maurice
Games Owned: 90
Games Played: 48
Games Never Played: 42
Percentage Played: 53.33%
Total Hours: 2217.70
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef maurisioo het volgende:
Ah en bowlen is op zich niet duur. Heb alleen geen zin om daar geld aan uit te geven. En heb ook geen zin om te gaan.Heh, dat kan ik begrijpen. Snap echt niet waarom je wel naar christenfeestjes gaat voor 80 euro maar niet naar gamescom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs mord en lorre zouden dat niet doenKon je niet vinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik maurisioo in steam![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Jonge Gamescom kost minder dan een 10tje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh, dat kan ik begrijpen. Snap echt niet waarom je wel naar christenfeestjes gaat voor 80 euro maar niet naar gamescom.
zelfs mord en lorre zouden dat niet doen
[..]
Kon je niet vinden.
wat? edit: Oh, een tattoo, eerder iets voor mender dacht ik zo. Een mooie wolf of iets in die richting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef Ame_thyst het volgende:
wat voor aldieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indianen -> Iets met syfilis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar serieus jongens, indianen+sex-grappen zijn lastig om te bedenken.
quote:-£10,000 in parking fines.
-Car has been impounded 27 times.
-£300,000 fine for throwing darts at the youth team.
-Won £25,000 in a casino, gave £1,000 to a tramp outside the casino.
-Threw tomatoes at a Serie A manager.
-Threw Water Balloons at a Serie A disciplinary hearing.
-Started a fight with 4 bouncers after breaking the "no touching" rule at a strip club.
The "bib" saga.
-Had a £120,000 Audi imported, wrote it off within a week.
-Had his friend approach girls in a nightclub and say "Balotelli will see you now"
-Sent to the shops by his mother to buy essentials for the house, came back with a giant trampoline and a Vespa and a Scalectrix.
-Has started fights at training with Kompany, Boateng, Tevez and Richards.
-Was frequently seen at the AC Milan superstore while playing for Inter Milan.
-Went on TV wearing an AC Milan shirt with his name on the back while playing for Inter.
-Whilst playing for Italy under 21's, he is fouled, he sits on the pitch for 3-4 minutes ignoring the opposition, his team mates and the referee.
-He is then offended when he gets sent off and protests about it.
-Winks at Ferdinand after FA cup semi final and celebrates in front of the United fans.
-After the cup final on live TV, he says " I have been sh*t this season, am I allowed say sh*t on TV?
-Was stopped by police going around his hometown of Hulme with £ 25,000 cash in the passenger seat. When asked why he replied " because I'm rich"
-Had to be physically hauled away by Zanetti for refusing to let Samuel Eto'o take a penalty that he had earned.
-Once broke up with a girlfriend via text whilst she was presenting a live show.
-Slept with an Italian model while his girlfriend was downstairs.
-Drove his car into a women's prison because he wanted to "look around"
-Has connections with the Italian mafia, he has testified in court at a Mafia trial.
-Brought his Ipad on to the bench for Italy's international against the Faroe Islands because he wanted to play games on it.
-Was seen in a Manchester shopping centre "hi-fiving" city fans the day after City had beaten United 6-1.
-Became the face of a firework safety campaign a few days after setting his house on fire from letting off fireworks indoors.
-Hands £50 notes to strangers when out shopping in Manchester.
-Chanted "Rooney, Rooney" at the prostitute who claimed to have slept with Wayne Rooney.
-Italy had just brought out a brand new home kit, at the start of the second half for their first match wearing the new kit, Balotelli came out in the old kit, claiming he didn't like the new one. Nobody else had changed.
-Turned the landscaped back garden of his house into a Quad bike track.
-Went in to Manchester Uni library and tried to pay off all outstanding book fines for everyone.
-Adopted a stray cat which keeps going in to their training sessions.
Godver manquote:-Was stopped by police going around his hometown of Hulme with £ 25,000 cash in the passenger seat. When asked why he replied " because I'm rich"
-Drove his car into a women's prison because he wanted to "look around"
-Went in to Manchester Uni library and tried to pay off all outstanding book fines for everyone.
Nee ik ga dus echt nooit een tattoo nemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wat? edit: Oh, een tattoo, eerder iets voor mender dacht ik zo. Een mooie wolf of iets in die richting.
Paard van Anky van Grunsvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef drumstickNL het volgende:
Wie is salinero?
Moeten eigenlijk een gezamenlijke actie opzetten en aanvallen op verschillende fronten.
Ik noem het; "het winteroffensieff"
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |