![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders en een kalende zuurpruim genaamd mschol,
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Aangezien het getal 157 totaal geen toegevoegde waarde heeft in ons bestaan, heb ik besloten om dit topic aan mij voorbij te laten gaan. Dat betekent dat de inferieure polderwezens ook eens hun slag mogen slaan. Dat zal niet zoveel meer gebeuren, aangezien het bijeenvoegen van de verscheidene gewesten betekent dat Flevoland weer gewoon water wordt. Zoals het was en zoals het hoort te zijn.
Gegroet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nope, heb hem niet. En is vunet nog steeds down? Al sinds vrijdag ofzo.
Was wifi daarom ook zo kak?
Wat een klojo's. Viel wel te verwachten natuurlijk, dat netwerk zit al een tijdje op zijn max.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Leuke is wel dat er weer extra subsidie aan de NS gegeven kan worden omdat die de helft van hun klandizie kwijt raakt.
vooral als je op stage gaat is het retarded. Gaat je straks meer geld kosten dan het oplevert
Misschien gaan ze wat meer voor universiteiten in de buurt kiezen. Prima toch.
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef Timwonnacott het volgende:[..]
Ik kreeg al nooit ene cent voor mijn stages
Maar ja, Amsterdam met zijn al tekort aan studentenkamers en 2 universiteiten en tig hogescholen. Als dat nou allemaal daar moet gaan wonen, of een hoop geld dokken.
Dat gaat gewoon hard falen.
Kreeg bij 1e stage wat, 2e niet. Maar goed vond ik opzich niet zo'n probleem, stage is er niet om geld te verdienen. Maar zodra je geld moet bijleggen....