Mijn Windows 7 is niet legitiemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef mschol het volgende:
waarom vraag je er zelf niet 1 aan?
https://www.windowsupgradeoffer.com/nl-NL/Registration
checkt ie dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn Windows 7 is niet legitiem
Geen idee, maar lijkt mij wel. Het zou verrekte stom zijn als je op die manier van je piratenversie voor een paar tientjes legitieme versies kunt nemenquote:
Heb het alweer teruggezet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:15 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom hebben jullie je onlinestatus verborgen
post van een ander forum..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt mij wel. Het zou verrekte stom zijn als je op die manier van je piratenversie voor een paar tientjes legitieme versies kunt nemen
Alhoewel het marketingtechnisch misschien wel een goed plan is, krijg je toch een hoop mensen die hem dan kopen.
quote:So right now if you buy Windows 8 you can get it for $40 (regular $169). HOWEVER if you want, you can go to the Windows 8 Upgrade Offer page and just say you recently bought a PC with Windows 7 on it and they will send you a promo-code that brings the price down to $15. No serial numbers, no receipts...
Go here:
https://www.windowsupgradeoffer.com/
After you have your promo code, run the upgrade assistant here:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/upgrade-to-windows-8
At the end of the upgrade process it will offer to sell you a copy for $40. Enter your promo code and then the price is $14.95. Easy as can be.
Even if you have a pirated copy of Windows 7 you can still get the promo code. If you are thinking of going to Windows 8 now might be the time to go legit.
Of course no amount of promo can help the fact that Windows 8 sucks... but that's another story
ik heb et even gespeeld en beviel primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Magicka een leuk spel? Ervaringen?
Mor en ik hebben het, en het is geinigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Magicka een leuk spel? Ervaringen?
Zeven euro nogwat incl. alle DLCquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mor en ik hebben het, en het is geinigZitten allemaal grapjes in verborgen, en het spel is wel redelijk origineel
Die spreuken zijn soms wel lastig though, maar dat is een kwestie van wennen en oefenen. Tis ook wel een mooi spel, al is het wel alleen van schuinbovenaf.
Maar ik zou 'm aanradenalthans, ik weet niet hoe duur hij nu is
waar check je dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huh, misschien toch maar even geen games meer kopen
[ afbeelding ]
mwhaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woooow, jouw game time distributionchart is echt mooi!
Train Simulator 2013 67.8 hoursquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga naar de psycholoog of praat even met Lorrelies
quote:Username: Mordecai
Games Owned: 40
Games Played: 27
Games Never Played: 13
Percentage Played: 67.50%
Total Hours: 759.00
| Forum Opties | |
|---|---|