zelfs niet met een opleiding?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Werk vinden is ook niet makkelijk in deze tijden
Geeneens een simpel bijbaantjeIk heb geluk met mijn bakkersbaantje
Beter zoeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"I'm just taking a video"quote:
quote:
post gefixedquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
"in de gaten gehouden" 95% van de camera's kijkt geen hond op
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:17 schreef Mender het volgende:
Hij kaart wel wat aan. Mensen worden 24/7 overal door camera's in de gaten gehouden gefilmd. Niemand die het boeit. Maar staat er een keer een dude met een camera te filmen is iedereen meteen in paniek.
Waar is die te vinden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
Hahaha Are you ok? Motherfucker!
Die 1ste was ook geniaal van hem dat hij die klassen binnen liep
quote:
MITS de gefilmde niet het onderwerp van de film is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef shaderon het volgende:
je mag toch gewoon op straat videos van andere maken
[..]
Nouja speel het nu een paar dagen. Alleen zijn de servers vaak down. Anders had ik vandaag ook weer gespeeld. Ik denk wel dat ik het ook nog wel even zal blijven spelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is de replay value van Guns of Icarus? Zit er over te twijfelen om hem te halen
AC3.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is de replay value van Guns of Icarus? Zit er over te twijfelen om hem te halen
Dit zing ik als mijn ma zeurt dat mijn kamer een zooitje is.quote:
dikke konten kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
iemand geef mauris hier redenen om mee te gaan
Slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, wij behoeden hem voor een weggekwijnd bestaan als kluizenaar in de achterbuurten van de minder ontwikkelde delen des lands.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef Mender het volgende:
Hij kan die afweging heel goed zelf maken. Heeft ie ons niet voor nodig. Graag een beetje meer respect voor Maurisioo
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef Mender het volgende:
Oh ok. Laten we wat geld inzamelen met het hardwerkende volk hier dat nog wat geld over heeft. Zodat ons Maurisiootje weer kan gaan bowlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |