Wat ook zo typisch is. Auto's die een fietser inhalen. Dan 10 meter doorrijden om VOOR DE FIETSER te stoppen omdat ze moeten afslaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:37 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hmmm nee het was dan toch een dikke bmw alfa romeo. En hij kon niet rijden
Je gaat toch geen fietser inhalen op een smalle weg, op het moment dat er nog een dikke auto tegemoet komt rijdenVervolgens wijkt hij dus uit naar mij, scheelde niks of ik lag om. Homo's.
Je rijgt ze aan je zwaard?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Mordecai het volgende:
Ik laat het nooit bij boos kijken... :$
Tijd om naar huis te gaaaan!
daar is niks mis mee, ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Train Simulator 2013 67.8 hours
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:17 schreef drumstickNL het volgende:
napoleonic wars niet gespeeld?!
Oja:
Username: Maurice
Games Owned: 90
Games Played: 48
Games Never Played: 42
Percentage Played: 53.33%
Total Hours: 2217.70
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef maurisioo het volgende:
Ah en bowlen is op zich niet duur. Heb alleen geen zin om daar geld aan uit te geven. En heb ook geen zin om te gaan.Heh, dat kan ik begrijpen. Snap echt niet waarom je wel naar christenfeestjes gaat voor 80 euro maar niet naar gamescom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs mord en lorre zouden dat niet doenKon je niet vinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik maurisioo in steam![]()
![]()
Jonge Gamescom kost minder dan een 10tje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh, dat kan ik begrijpen. Snap echt niet waarom je wel naar christenfeestjes gaat voor 80 euro maar niet naar gamescom.
zelfs mord en lorre zouden dat niet doen
[..]
Kon je niet vinden.
wat? edit: Oh, een tattoo, eerder iets voor mender dacht ik zo. Een mooie wolf of iets in die richting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:39 schreef Ame_thyst het volgende:
wat voor aldieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indianen -> Iets met syfilis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar serieus jongens, indianen+sex-grappen zijn lastig om te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |