quote:
te lang, en hij is voorlopig nog niet af.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:26 schreef Mender het volgende:
[..]
wow, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest? En wat ga je er mee doen?
Ik kende het hele programma niet voor die aflevering. Toen ik besloot een paar aflevering op youtube te kijken om te zien of het echt zo erg was schrok ik met toch wel de pleurisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar als je een paar keer dat programma hebt gezien
Ja toen ik 't voor 't eerst zag schrok ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik kende het hele programma niet voor die aflevering. Toen ik besloot een paar aflevering op youtube te kijken om te zien of het echt zo erg was schrok ik met toch wel de pleuris
Ja da's waar, je hebt helemaal gelijk AlDie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nee is wel chill lekker prinsesje spelen en schoonheidswedstrijdjes doen en daarvoor niet naar school hoeven
is toch de droom van elk meisje?
Dat zuigtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zooo hé
Bovenbuurman hier kreeg te horen dat hij naast zijn tumor, leverproblemen, botbreuken door auto-ongeluk en virus-infectie ook nog eens Pfeiffer heeft.
En toch een vrolijke kerel blijven, respect.
quote:
Ziet er awesome uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
mijn flowerpower trein
Netjes 3D werk, Al houd ik niet van treinen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
mijn flowerpower trein
Wie weet, wel cool dingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ziet er awesome uit!
Zou je misschien ook een keer een Hondekop kunnen maken?
[ afbeelding ]
thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Netjes 3D werk, Al houd ik niet van treinen.
Haha. Maar ik ben een diplomaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als er iets niet werkt stel ik jou verantwoordelijk
hmmm.. dunno, vraag bobber hoe hij het gefixt heeft, die heeft er 5 aangevraagdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmm, ben hiermee bezig maar op de promocode site vraagt hij om een serial.
i see:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BOBBER HOE FIKSTE JE DAT?
BVD
MEINEN BRUDER HAST FUR 30 ¤ 5 CODES GEKAUFT!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
BOBBER HOE FIKSTE JE DAT?
BVD
Maar kan je die nog activeren, want volgens mij moet je nu bij de installatie een geldige win7 serial gebruiken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
MEINEN BRUDER HAST FUR 30 ¤ 5 CODES GEKAUFT!
Of t was 15, goedkoop iig
wordt er nu opeens wel gecheckt op een versie van een vorig OS?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Maar kan je die nog activeren, want volgens mij moet je nu bij de installatie een geldige win7 serial gebruiken?
Geen code voor jouquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je duits is niet erg goed
du hast
er hat
Mystery Repeatsquote:
tis een weekban he, dus hij komt ooit terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Lorrelies het volgende:
Vaarwel AlDie.
Voor altijd in onze gedachtes, maar nooit meer op 't forum.....
Neuh, permaban is bijna nooit toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik dat eerder moeten vermelden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |